دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

بعضی ها

ترم یکی ها حتما بخونن!!!!!!!

بعضی دانشجو ها هستن که میگن ما هیچی درس نمیخونیم فقط شب امتحان درس میخونیم .وقتی هم یه دانشجو رو میبینن که داره درس میخونه مسخره میکنن آقایون - خانوم ها گول این دانشجوها رو نخوردید اینها همون هایی هستند که 24 ساعته در حال درس خوندن هستن.خب حالا مکان هایی که خودم به شخصه مچ این دانشجو ها رو گرفتم :

1- ساعت های 1 تا 5 صبح داخل سالن مطالعه

2-شب ها با چراغ قوه زیر پتو

3-اون گوشه سالن مطالعه زیر میز مطالعه

4-کتابخونه های داخل شهر

5-بعضی ها هم به بهانه بیرون رفتن یا پارک رفتن میرن پارک درس میخونن

6-بعضی ها هم کلا جزوه هاشون رو میزارن داخل کتابخونه دانشگاه و روزهایی که کلاس ندارن میگن میرم بیرون تفریح ولی در واقع میرن کتابخونه دانشگاه درس میخونن.

شما چه جاهایی رو سراغ دارید بگید تا برم مچ چند نفر رو بگیرم!!

شما جزء کدومش هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
بنی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 18:40

اقا نادر ژس خیلی خر خونیا

n.a.d.e.r پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 22:02

من که هر جا گیرم بیاد درس میخونم حتی تو راه دانشگاه بین کلاس ها تو خونه تو محل کارشبها هم تا یک نصف شب درس میخونم صبحم از ساعت هفت شروع میکنم اگه هم کلاس داشتم تو راه درس میخونم.

مهسا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 20:02

اه اه اه چقدچندشن این خرخون ها

موافقم

یاشار شنبه 20 مهر 1392 ساعت 13:21

مر۳۰ جالب بود
حالا خودت جزو کدوم ها هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خودم که میدونی هیچکدام

عبدالقادر سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 22:53

ما همین شب امتحانیشم نمیخونیم چه برسه در طول ترم باور نداری از هم اتاقی های ترم قبلم بپرس.
آقایان م-م-آ-د ع-آ ح-ص-چ

آرش سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 12:35

حاج آقا میخوای مچمو بگیری ؟پس بیا سایت دانشگاه یا خوبگاه بیا تو کلوب بیا تو فیسبوک بیا هرجاکه دلت خواست من همونجا دارم مطالعه میکنم
خودت که بهتر میدونی بگو به بچه ها که من چقدر مطالعه میکنم
آخرشم یه چیز بگم قابل توجه همه (اویی) از هیوبو یاد گرفتم همه بگن (اویی) thanks

ادریس دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:40

دادا ما که کلا شب امتحانی هستیم
حالا اگه خواستی مچمو بگیری به این مکان ها ی سری بزن
1.سایت دانشگاه(فرقی نمیکنه بهداشت یا پرستاری) پشت ی سیستم
2.سالن تلویزیون خوابگاه
3.سالن ولایت روزهای شنبه-یکشنبه-سه شنبه-چهارشنبه-پنجشنبه ساعت 5 تا 8
4.بقیه اوقاتم روی تختم
حالا من ک وقتی برای درس خوندن غیر شب امتحان پیدا نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد