دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

!!!؟؟؟

 

برو ادامه مطلب !!!؟؟؟

 با نام و یاد خدای مهربون سلام دوستان حالتون چطوره؟ خوبین؟

هوووووووو...یه صداهایی از اون بیرون میاد!

فکر کنم بارون میزنه، خب معلومه دیگه داره قش گیرملجه میکنه و فصل امتحانات نزدیکه...واو خدایا امتحانات...الله دادیمزا یتسین...

حالا وقتش رسیده کم کم جزوه های وامونده مون رو درست کنیم، از اینو اون فتو کنیم، پاک نویس کنیم و...خلاصه باید کم کم یاقر بشیم دیگه !! اگه بتونیم از این فرصتها استفاده کنیم که فبها ، اگرم نتونیم تنها امید دانشجو پاخیر به تقلبه دیگه...


به قول خودمون :

تاقالوب، دانشجونی پاخیره دایاو إدر گولدیرر

یونه بیر موقا توتلسان قویون یاناق اوکن دیرر

خدای ایله مسین...خدای ایله مسین...


یونا اونایی که با تجربه ان  اوکنملّا چون اونا واردن چیکار کنن...



راستی این دعا رو تا امتحانات هر شب قبل خواب بخونید شاید فرجی حاصل بشه

الهی ادرکنی پاسنا امتحانی به نمراتن دهی و گاهی دوازدهی . حفظان من مشروطی و فلجنا استادی و لغوا امتحاننا.


در آخرم گذشته از شوخی ایشالا که همه با نمرات خوبی این ترم رو هم پشت سر بزاریم.

برای همه ی دوستای خوبم آرزوی موفقیت و کامیابی دارم


امیدوارم موفق باشین.َsmiley

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 17:08

سلام عروسی ترکمن نخورلی وترکمن تکه شبیه هم هستندعروسی تکه ها هم نکاح تویی دارد خواهش میکنم جوابمرو سریع بدید

سلام...
خودم ک نمیدونم ولی یکی از دوستان گفت بله دارند...

[ بدون نام ] شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 17:54

سلام عروسی ترکمن نخورلی وترکمن تکه شبیه هم هستند

والا من که نمیدونم باید از خودشون پرسید من خودم که یموت هستم...
حالا اگه کسی میدونه ج بده...

arash sadri چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 20:15

سلام ترکمن تکه در بجنورد حدود 15هزارتایی هست بیشترشون تو جرگلان میشینن

رحمان جمعه 6 دی 1392 ساعت 17:07

اگه منظروتون از بجنورد خراسان هستش که ما تو اشخونه هم داریم وتو جرگلان ترکمن تکه هسش

چ

طاهره جمعه 6 دی 1392 ساعت 11:05

سلام ترکمن تکه دربجنوردهست

والیکم السالام.
بله هست,ولی نمیدونم تعدادشون زیاده یا نه...

رحمان پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 17:31

سلام خدا به داد من برسه که این ترم دو تا درس 5واحدی(فیزیو ومیکروب)دارم واقعا نمیدونم چی جوری بخونم که بتونم برسم تا همشو تموم کنم

والیکم السالام رحمان جان...
نگران نباش این روزها نیز بگذرد و انچه باقیست یا یاد خوش پاس کردن درس یا برداشتن ان درس در ترم های بد باقی میماند
قایقی ادما انشالله اونارو هم پاس میکنی

مشفه دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 21:24

سلام دوغنجیقلمناجره حالینیگیز.جزوه رو بیخیال من اویه گیدیب بیلماااااق

والیکم السالام...قاوی دیرس انشالله.
اول اونّا بیزینکدان بتر بولیا بیز لااقل بیر اویا گدیپ گیلیاق.
الله صبر بیرسن انشالله امتحانات ساوینگیزدان سونگرا راحتجاق بیر آی گدیرسینگیز

عبدالقادر شنبه 30 آذر 1392 ساعت 20:49

منگ پولم قوتردی جزوه کپی آلمانا پولم یوق من نامه ادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونا دیگه چارانگ یوق شول تاقالبینگ یولارینی قاوجی امتحاناتی اچیلی اورین
دیگه اودا بولماسا قایغی ادما اینیکی ترمدا بادیر...

بنی شنبه 30 آذر 1392 ساعت 13:17

س ادی جان خوبی در مورد بحثت در مورد ف باید عرض کنم ک بشرطی ی خرف در ی زبان وجود نداره ک اولا حتی ی کلمه وجود نداشته باش ک هس.دوما هم گویشورانش نتوانند انرا تلفظ کنند ک اینم هس پس در نتیجه ف هم در زبان تزکمنی وجود داره دز ضمن بدان ک حذف حرف ف از زبان ترکمنی تهاجم فرهنگی برا از بین بردن زبان اصیل هستش اوکی حالا چی داری بگی

والیکم السالام بنی جان من قاوی سن قاویمینگ...
بی آیدانانگ قویان مطلبیمه نامه ربطه واردی...!!!
من یونا هانیم دا آیدیارن ترکمن دلنده ف یوق,
تهاجم پرهنگی دیانینگ دا همانا عربی دا گچ پژ یوق اودا تهاجم پرهنگی مه ?
ف دانیم آیدیب بیلیالری پارسچه بیلیالا شونان چریب اول قادییییییم ساواد یوق قاریلاردان سوراسانگ بیلرسنگ...

مهسا جمعه 29 آذر 1392 ساعت 22:10

من که خداوند رو صدهزار مرتبه شکرمیکنم که اصلا منتظر چیزی به اسم امتحان نیستمو لذت میبرم... البته نه بابا……گفتن هرکسی که بدون امتحان بخوابه درصورتی که هم دانشگاهیاش باران امتحان روشون بباره مسلمان نیست،والاااا مابخاطر شماها اصلا نمیتونیم لذت ببریم که…

ای انشالله سیزدا دانشگا گلنگیزدا باشلار بوگونلرینگیز اوهوم شوندا بیلیرسینگیز ناجیره دیگینی هانیم دانشگا گلینگ اوهوم شوندا باردور گوررینگ...
همدردینگزادا ساغبولینگ بو وقتلانگدا قادرینی بیلینگ ایشدین بیر گوزینگز آچیب یاپینگزدا سیزینکدا باشلار

امید جمعه 29 آذر 1392 ساعت 15:08

واسه من فرقی نداره تئوری -عملی -فضایی -زمینی - زیر زمینی همه جوره رو پاس میکنم با انواع و اقسام روش ها .
ایناخان باراخان حولوقمه باشاریاس بز .

داداش سین تامام سین بیست سانگا اصل امتحان گرکیللار
سین باشاریانگ آغا سین باشاریانگ

بر ترکمن دانشگادان جمعه 29 آذر 1392 ساعت 10:56

سلام ترکمنی نوشتین خوندنش خیلی سخته ،منم ارزوی موفقیت تمام دوستان در امتحانات رو دادم ایشا الله قووی برسله و قووی نمره بیلن گچسله،اولین بارمه ترکمنی جمله ای نوشتم شاید اشتب باشه ببخشید دیگ

واعلیکم السلام...
تورکمندا آنگساد بولسا تورکمن دیمللاکی
ساغبولینگ انشالله سیزدا قاوی قاوی نمره لا بیلین امتحانلرینگیزه گچیررسینگیز
یو قاوی کی اولکی دپا بتر قاوی آیدیالکی تورکمن دلی بیزانگ نامیسیمیز دیر پس اونی ساقلایلینگ

مهری.ش جمعه 29 آذر 1392 ساعت 00:22 http://babolsarturkmens.blogfa.com

سلام وب جالبی دارین
به مام سربزنین خوشحال میشم
موفق باشین

علیکم السلام.
انشالله...
ساغبولینگ ینده آیلانشینگ

arash پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 23:51

ای ادی جااان دیمه دیمه اودیمی کوپولدیانگ ده من جزوه لمی کپی ادجگ بولدیم 20مونگ تومن خرجی بار دیدی بی وضع اقتصادی بیلن نمه ادجگیمم بیلماغ ......(باغیشلانگدا ترکمنیم قووی دال)

هی اولا کی مانگا دا شونیاناق,اونا دا چاره یوق جزوه یازماسانگ آخره شیدر...
یونا کلاس دا آدمینگ حوصله سی یوق خودکار بیلن دپتر آلیب جزوه یازمانا
کلاسدا اونکی قاوی زاد قالان اوقیلانگ آلماق دیر...
ینیدا شو ییگریم تومنه راضی بولا بیزینکی اونان دا کان
قایقی ادما اوزم اورادارین ترکمنینه...

ATP پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 22:09

سلام میلاک!
ارمانگ دا!من که از امتحانای تئوری نمیترسم(اونا رو میشه یه کاری کرد)!بیشتر عملیا ترسناکن!استادام تا وخت میارن،یا برای ما خط ونشون میکشن،یاحال گیری میکنن،یا ایه ی یاس میخونن!خلاصه اوضاع ما بدجور قمر در عقربه!واقعا الله به خیر کنه!در اخرم امیدوارم همه ی بچه ها امتحاناشونو قاووی بدن!راسی امروز یکی از اشناهای نزدیک خانم کوسلی فوت شد! به ایشون تسلیت میگم!وبی زحمت هر کی نظر منو خوند،یه فاتحه هم برای اون مرحوم بخونه!ایشا.. که جاش تو بهشت باشه!

واالیکم السالام...
بار بولینگ اونگیز آرمانگدا...
آیدیانگیزا دوغورکی یونا کان پارخدا ادیب دوراناق دیر ایکیسدا گچیان دیر,یونا سیزینگ امتحان عملینگز ناجیره دیغینه من بیلمایارن بیزینکا آنگساددی
استادلیرینگ کانسینینگ مونیاناق کپلره عادی دیر...بی ترمنگ امتحانلارینه گچیرینگزدان سونگرا بیلیرسینگیز.
مندا اوز طرپیم دان آلله قواد بیریارن خانم کوسلیا ایمانلی بولسان انشالله جایه جنت بولسان.
بیر الحمد و اوچ قل هوالله اوقینگدا شول اولن پاخیرینگ روحینا ایورینگ.
هانیی اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
...
آمیین.

bni پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 14:24

س ادی جون خوبی خداروشکر ما ک امتحان نداریم دو هفته دیگ تمومه خوش بحالتون خخخخخخخخخخخخخخ

آیییی هاوادا سیز کارهای فارغ التحصیلینه انجام بریانگیزدا
سیز باشاریانگیزدا

aylar پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 14:21

سلام الله کمک ادسین بزنگ امتحالامز که بتر قین...ممنون...

علیکم السلام
اوندا اوچ یولینگیز بار:
1.اول ترمدان اوقیمله دنگیز که بونه ادیان آدملار قاتی قط...
2.شو آخرقی دغانی کان اوقیمله
3.آخرقی یولدا که کوپ اوقوچلار ادیارلار و همه لاری دی بیلیار "تاقالب"
ایننی شاید باشقا یوللاردا بولسن که من حابارسیز
قایقی دی ادمانگ بیرزادی بولار اوزلری پاس بوللّا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد