دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

فراخوان


با سلام خدمت همه دانشجویان ترکمن دانشگاه،امیدوارم ایام به کامتون باشه،
میخواستم بگم با توجه به حضور ورودی های جدید ترکمن در دانشگاه و اینکه بعضی از بچه ها نتونستن
عضو نویسنده های وبلاگ بشن تو این پست از همه علاقه مندان به عضویت
در گروه نویسندگان دعوت به عمل می آوریم.
لطف کنید ایمیل،جیمیل و... خود را با ثبت نام و رشته و ورودی خود در این پست بگذارید.
راستی این عضویت فقط برای بچه های ترکمن دانشگاه خودمونه.


با تشکر: یاشار ساعی(مدیر وبلاگ)

نظرات 39 + ارسال نظر
یه همکلاسی شنبه 21 آذر 1394 ساعت 04:30

سلام آقای ساعی خسته نباشین چقد خوبه ک وبلاگ شما همچنان ب راهه

وجدانی جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 13:46

سلام
مدیر وبلاگ یاشار جان یه مطلبی بذارین لااقل که به وبلاگ سر میزنیم دست خالی برنگردیم، کمی اکتیو تر باشین، هر چی باشه مدیر هستی :)
منتظر فعالیت مجددتون هستیم...

dadash mn k dg nistam
bache ha bayad hamkari konn k un ha ham vaght nmikonn ehtemalan

ع.ح.رجبی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 00:09

سلام دوستان و هم خویشان ...

وبلاگ قشنگ و پرجنب و جوشی دارین...!
یادش بخیر که سال 86 تا 88 در بجنورد بودیم و با تعداد محدودی از هم خویشان...!!!

همیشه موفق باشید.

mn khodamm dg daneshgah nistam
vali yadesh b kheyr

عابد محمدی دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 15:47

سلام.یاشار جان خسته نباشی منم میتونم بیام؟

bale dadash
ma dar khedmatim

دانشور ثانی چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 10:22 http://shahadat7979.blogfa.com

خوبه
فقط شناسنامه تو معنی کن

Jaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn???????????????????

عیدی جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 13:47

با سلام. این چه وضعه وبلاگه.وبلاگ دیگه اون پویایی و نشاط قبلشو از دست داده.لطفا مدیر وبلاگ رسیدگی کند.ممنون.

سلام...
والا دگ چیکار کنیم وقتی نویسنده ها مطلب نمیذارن بقیه هم به جمع نویسنده ها نمیان؟؟؟!!!

انجام پروژه های رشته­ ی مکانیک 8954 468 0937



انجام پروژه های رشته ی آمار 6691 937 0937

انجام پروژه های برنامه نویسی

ترجمه متون و مقاله نویسی

برای تبادل لینک ، به وبلاگ انجام پروژه مراجعه کنید و پیام بگذارید.

ساسان شنبه 26 مهر 1393 ساعت 13:00

ما هم مشتاقیم فقط ترمک هستیم.چه جوری؟؟؟؟؟؟

مقصود ساسان یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 16:00

سلام هم کلاسی عزیز
منم میتونم؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اره چه جوری؟؟؟؟؟

ایجمال یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 11:24

سلام کسی حاضر نیست این وبلاگ رو ابدین کنه

سلام من ک کار آموزیم بچه ها هم ک تازه اومدن ایشالا بهتر میشه دیگه...

sami یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 22:48

سلام به همه گی سایت خوبی دارین من بچه بجنورد و دانشجوی ساریم

سلام ممنون ک سر زدین.
موفق و موید باشین.

ابراهیم شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 12:25 http://www.enteghale-karmandan.blogfa.com/

سلام خدمت دوست عزیز
یه وبلاگ دارم برای ثبت درخواست جابجایی کارمندان
بی ضرر نیست یه سری بهش بزنی
اگه لینک وبلاگمو تو وبلاگت بذاری تا بین بقیه هم اطلاع رسانی بشه ممنون میشم

سلام بله در اسرع وقت .

رمضان دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 15:40

سلام به عزیزای دلم که یه کار فرهنگی شروع کردن و ایام به کامتون باشه ایشالله راستش وبلاگتون رو تازه دیدم و خیلی باحال بود دلم واسه دوران دانشجویی خیلی تنگ شده فعلا که سربازم ولی اخراشه دوستتون دارم رمضان میرحسن زاده فوریت ٨٩

سلام رمضان جان مر30 که سر زدی. امیدوارم موفق و موید باشی باز هم سر بزن به ما.

نعیمه جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 16:29 http://turkmen-semnan.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارین

سلام، خواهش میکنم نظر لطف شماست.

طیبه شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 10:59 http://www.k-g-torkamn93.blogfa.com

سلام....پستای قشنگی گذاشتین....
خوشحال میشم ب وب مام سر بزنین تازه راه اندازی شده یکم جای کار داره ولی فک کنم قابل قبوله....
اگه با تبادل لینک موافقین حتمن بگین....
فعلن...
منتظرمااااااا

سلام ممنون این نظر لطف شماست.
بله حتما. . . .

مهسا_ت یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 12:56

با عرض سلام.اقای ساعی دعوتنامه نیومد برام

سلام فرستادم واستون خوش گلدینگ.
ببخشید کمی دیر شد.

p شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 19:02

ﺩﺭﺱ ﺿﻤﯿﺮﻫﺎ ﺭﺍ ﯾﺎﺩ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﻡ!
ﻣﻦ ... ﺗﻮ ...
ﻭ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ ﺍﺩﺍﻣﻪ؟
ﺑﻐﻀﻢ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ. ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯽ ﺩﻫﻢ :
ﺗﻮ ... ﺍﻭ ...
ﻭﻓﺮﯾﺎﺩﺵ ﺁﺗﺸﻢ ﻣﯿﺰﻧﺪ. ﭘﺲ ﻣﻦ ﭼﻪ ﺷﺪ؟
ﮐﺎﺵ ﺍﺳﺘﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺍﺵ
من حذف خواهم شد...

fatema چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 21:19 http://f.e72.loxblog.com

سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید.اگ دوست دارید لینک کنید.

سلام بله حتما. . . .

ابوبکر چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 04:29 http://sombar.blogfa.com

با سلام خدمت مدیر وبلاگ در مورد گذاشتن عکس های اسلاید شو در بالای ویلاگ می خواستم بپرسم که چطور می تونم عکس ها رو به صورت اسلاید شو نمایش بدم.
من آدرس وبلاگم رو میزارم.
نظرتون و راهنمایی خودتون رو رو وبلاگم بزارین.
متشکر.

سلام با کمال میل. . .

سلام.سلام سال نورابه همه ی دانشگاهیان ترکمن تبریک میگم..

سلام ممنون همچنین . . .

الله مراد جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 17:35

با سلام وبلاگ زیبایی دار ید لطفا سایت مرجع اطلاع رسانی اهل سنت (سنت یول) که مخصوص اهل سنت و ترکمنهاست رادر لینک دوستان خود قراردهید با تشکر

سلام ممنون بله حتما.
ولی کاش ادرسشو میزاشتین.

[ بدون نام ] جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 10:13

سلام عروسی ترکمن تکه دربجنورد وترکمن نخورلی شبیه هم هستند

سلام نمیدونم شاید. . . .

مهسا_ت چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 10:08

باعرض سلام.ماهم حالا نویسنده میشیم اما اینکه فعال میشیم یا نه دیگه خدا میدونه....
و اینکه پیشاپیش سال نو رو به همه تون تبریک میگم.وانشاله سال فوق العاده ویژه ای باشه برا همه تون.
مهسا تقتمش_علوم ازمایشگاهی92
mahsatg73@gmail.com

سلام خوش اومدین به دانشگاه و وبلاگ ترکمن ها . . . .
من هم به نوبه خودم سال 93 رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال پربرکتی واس همه باشه

رحمان سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 22:40

یاشار جان دعوتنامه واسم نیومده

رحمان جان فرستادم دوباره واست.

... شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 12:38

اقای ساعی خیلی بی انصافی!Pati رو عضو میکنی که غیر ترکمنم هس!
ولی نوبت به اقا مصطفای ترکمن که میرسه.....
به هر حال به نظر من بهتره به همه ترکمنا این فرصت داده بشه!
نهایتش اگ بد شد از نویسندگی حذفشون میکنید دیگه!غیر اینه...

خواهشا درمورد مطلبی که آگاهی کامل ازش ندارین اظهار نظر نفرمایید.
patiخواست عضو بشه ولی قبول( نکردیم) یک نگاهی به نویسنده ها داشته باشید بعد خاهید دید ک این شخص عضو هس تو وبلاگ یا نه!!!!!!!!!!!!!
درمورد پیشنهادتون هم باید بچه ها نظر بدن من موافق نظر جمع هستم.

رحمان جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 14:23

rahmanrozgerd@gmail.com
سلام

سلام رحمان جان دعوتنامه فرستادم واست

lati پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 22:10

آها راستی روزپرستارو به همه ژرستارای عزیزتبریک میگم.از جمله خودم هاا چیه؟مگه ژرستاری مگه به مدرکه بالاخره ماهم یه روزی پرستاربچه هامون میشیم

ممنون من هم با اینکه کمی دیر شده ولی تبریک میگم به همه پرستارا و دانشجوهای پرستاری.
درسته ولی شما اون موقع میشید مادر که این واژه خیییییییییییییییلی مقدس تر از واژه پرستاره. . . .

lati پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 22:08

سلاااااااااام.دوستان عزیز.ان شالله که همتون شادوشنگول ومنگول وحبه انگورباشین.روز درختکاری رو به همتون تبریک میگم.ان شالله درخت زندگی همتون پرگل باشه

سلاااااام ممنون همچنین

aylar چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 18:35

ببخشیددانشگاه خودتون؟؟؟دقیقا کجا؟فک کنم شیروان واسفراینم جزو دانشگاه علوم پزشکی بجنوردباشن

دانشگاه خودمون یعنی کسی که تو بجنورد هس ن اطراف. . .
وکسی باشه که حداقل چن نفر اونو بشناسن
البته این چیزیه که اکثر بچه ها موافقن باهاش...

mostafa یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 07:55

عاقا از دانشکده پرستاری اسفراینم عضو قبول میکنین؟ ;)
پرستاری 90 دانشکده اسفراین.مصطفی

سلام شرمنده ما با بچه ها قرار گذاشتیم که نویسنده های وبلاگ محدود باشن فقط بروبچ دانشگاه خودمون. باز هم شرمنده
ممنون که سر زدی به وبلاگ ما. . . .

pati سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 11:05

سلام نمیشه غیر ترکمن هام عضو وبلاگ بشن؟؟؟؟؟؟؟:-(خب ماکه دوست داریم. ضو بشیم و ترکم. نیستیم چیکار کنیم:-/
یعنی نمیشه:'(
حالا شما ک تهیه کننده ی خوبی هستید بذارید ماهم عضو شیم قو میدیم بچه خوبی باشیم;-)ا کچولو کوچولو اجازه بدین....

سلام پس لطف کنید ایمیلتون رو بزارید تا دعوتنامه بفرستم واستون.

محمد دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 22:10

سلام
وقت شما بخیرباشه@
قبلاز شروع خواستم تشکر کنم ازشمابابت راه اندازی ومدیریت این دهکده جهانی ک انسانای دورا زهمو برای لحظهی نزدیک میکنه:
برم سراصل مطلب بنده حقیر
عضو گروهی هستم به نام کانون ضحی که بااهدف بشر دوستانه چند وقته درون دانشگاهای استان فعالیت میکنه!!
که ازدانشگهای ازاد اشراق علوم قرانی پیام نور و دوستان خوب علوم پزشکی عضو داره چند وقت پیشم ی جشن تولد توپ به مناسبت روز 12 اذر روز جهانی معلولین تویکی ازمراکز راه انداختیم وچقدم به بچهای مرکز خوش گذشت پچهای شماهم واقعاباحضورشون پچهارو خوشحال کردن @
حالا از شخص شما خواهشی دارم البته پیشنهاده بیشتره
چند وقته بچهای کوچولوی ک سناشون از 8سال تا12سال میرسه تو این شبهای سرد کنار خیابون که واقعا ادم منجمد میشه ب کار وزن کشی مجبور میشن
ازتون خواهش دارم فراخوان تو وبلاگ یا خوابگاه بدین که هرکس توخوابگاه بافندگی بلده تصمیم ب ه کمک به این بچه بگیره
بیایم همه باهم واسشون دستکش شال ببافیم 20نفر این بچها بیشتر نیستن
ازتون خواهش میکنم این شاپرک هارو تواین شبایسرد قلبشونوبیایم گرم کنیم
باتشکر محمد

سلام . . . .
من هم امیدوارم دوستان تو این کار خداپسندانه همکاری کنن
من این نظرو تایید میکنم ان شا ءا. . . که بچه ها ببینن و مشارکت لازم رو داشته باشن.

ATP پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 11:35

شلام خشته نباسید!سرمنده دیر خدمت رشیدیم!ولی خوب مهم اینه که رشیدیم!اما جیمیلم:atp.torkamans.dather@gmail.com
فقط سرمنده ادرشس اینقدر طولانیه،یکی از بچه ها زخمتسو برام کسیده!ولی خوب دشتس درد نکنه!تو این سلوغی خوف به داد ما رشید!

شلام خوش اومدین
دعوتنامه واستون فرستادم بعد از تایید ایمیل میتونید کامنت بزارین.

lati سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 11:45

سلااااااااااام.خوب هسین؟؟؟؟م قبلا هم داده بودما مسعولین رسیدگی نکردن
latife.arazi@yahoo.com
لطیفه عرازی-ک ناپیوسته محیط 91

سلام. ممنون
من قبلا دعوت نامه فرستاده بودم واستون احتمالا خطایی در سیستم وجود داشته که بهتون نرسیده.
در هر صورت شرمنده.
در ضمن دوباره میفرستم واستون.

matin2 دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 12:24

salam matinfarzad1@gmail.com

سلام داداش متین خوش اومدی به وبلاگ
دعوتنامه رو فرستادم واست. . .

bni یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:41

میسی داش

خواهش . . . .
خوش اومدی به جمعمون

بنی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:31

س داش فک کنم فک کنم منم ایمیل گذاشته بودم

دعوت نامه فرستادم واست داداش.

َATP شنبه 9 آذر 1392 ساعت 12:24

سلام به اقای ساعی وهمه بچه های با معرفت ترکمن!خسه نباشین !
اول ی هوووووووفففف بگم !چه عجب این صفحه بالاخره باز شد!!!!
دوما:A.T.Pوکیلی هستم!پرستاری92.منم خیلی دلم میخواد عضو نویسنده ها بشم،فقط بهم وقت بدین تا یه ایمیل،جیمیلی واسه خودم درست کنم ،چون سرم واقعا شلوغه ،بعدش خدمتتون میرسم!وممنون از اینکه به ما ورودیهای جدید،یا به قول خودتون ترمکهااین فرصت رو دادین که واردجمع صمیمانتون بشیم!

سلام خانم وکیلی ابتدا از طرف کل دوستان ترکمن قبولیتون رو در دانشگاه و همچنین حضورتون رو در وبلاگ بروبچه های ترکمن تبریک گفته و آرزوی موفقیت براتون دارم.
در رابطه با پیوستنتون به جمع دوستانه نویسندگان هم " هر وقت که خواستین ما در خدمتیم و خوشحال میشیم شما هم در جمع ما حضور داشته باشین

bni جمعه 8 آذر 1392 ساعت 15:47

benyaminaqi@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد