دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

میگن هیچ جایی مثل خونه آدم نمی شه؟!!

 

 
دانشجوها بگن واقعا چنین احساسی دارین؟ 

 

 

 

 

 

 

میگن هیچ جایی مثل خونه آدم نمی شه؟!!

آره بزار بگم تا بفهمی چه خبره !! بزار بگم وقت جدایی که میرسه.دل آدم چه حالی می شه!!

شاید تو درک نکنی چی میگم .ولی اونی که از خونه و خوانواده و شهرش دور می شه خوب می فهمه چی میگم!!

اون دانشجویی که ساکشو بسته تا بره ! باز از روحش جدا بشه! اون خوب می فهمه!.

خنده داره ولی وقتی ازش می پرسی چرا  ناراحتی؟؟! میگه نمیدونم! میگه باور کن این

شهر هیچی نداره!میگه همه دوستام هم دارن میرن! ولی باز این دلم!! نمی دونم چرا

اینقدر بی تابی میکنه/اینقدر عزا میگیره!

آره داداش تویی که میری دانشگاه بعد میایی خونه غذای گرم مامانتو می خوری!آره تویی که هی میگی ای کاش میرفتم یه شهر دور می خوندم عشق و حال....!

بشنو ازونایی که فقط غذارو میخورن تا گشنه نمونن!!بشنو ازونایی که وقتی سوار

اتوبوس که میشن انگار از لیلی یا مجنونشون جدامیشن و تو خودشون گریه میکنن.آره

داداش بشنو از اونی که تو تقویمش مثل زندانی ها ضربدر روزای سپری شده شو میزنه

تا به ضربدری که به روز برگشت زده برسه!! بشنو از اونی که وقت رفتن به خونه که میرسه یک هفته زودتر بلیطشو میگیره!

آره داداشهیچ جایی مثل خونه آدم و مثل شهر آدم نمیشه حتی اگر هیچی نداشته باشه هیچی....!!

نظرات 20 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 12:29

سلام واقا که حرف دلمو زدین هیچ جای دنیا خونه ادم نمیشه من این ششمین سالی که خوابگام و خیلی دوری کشیدم ولی از اینکه تحملم رفته بالاوتجارب زیادی کسب کردم خوشحلم

salam bahatoon movafegham k tajrobeha mire bala chon khodam bishtar az ina doori keshidam
mamnoon bazam sar bezan

simin شنبه 9 آذر 1392 ساعت 20:25

واقعا همینطوره بااینکه هرهفته میرم خونه ولی آخر هفته ها جوری دلتنگ میشم ک انگار ماهاست خونه نرفتم واقعا چه حس عجیبی داره خونه......!!!؟؟

آره دقیقا باهات موافقم ولی خوش بحالت هر هفته میری خوووونه
ولی ما.................

رحمان پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 15:32

به نظر من هر جا و هر موقعیتی خوبی های خودش رو داره ادم وقتی دور از خونه هست کلی تجربه به دست میاره کلی دوس از جاهای مختلف پیدا میکنه تازه قدر خونه وخونواده رو میدونه به نظر من اگه ادم دوری از خونه رو نکشه زندگیش مفهومشو از دس میده من که حتی چهار سال دبیرستان رو دور از خونه بودم نظرم اینه

سلام رحمان جان ممنون به خاطر کامنتت درکت میکنم عزیزم چون خودم بیشتر از شما خوابگاهی بودم میدونم چی میگی ولی رحمان جان دوری از خانواده واقعا سخته

بنی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 18:36

منظور من دوری از عشق ک نیس داش بعدشم انسان مرد کسیه ک بتواند از داخل مشکلات شیر برگرده

همه چیو به اون ور میگیریا داش>>>>>>>>>>>>

sona سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 16:30

سلام اره واقعا هیچی مث خونه خودت نمیشه

سلام آره باهات موافقم
خونه آدم هیچ جا نمیشه

بنی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 13:49

گل گفتی داش ولی بنظر من همین دوریا و سختی هاست ک ادمو میسازه

نظر لطفت داش
ولی این دوریاست ک جوونارو خورد کرده...........

سینا دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 13:18

من هف هش سالیه خابگام ولی هیچوقت نتونستم عین خونه خودم راحت باشم توش ! همیشه انتظار تعطیلاتو میکشم بندازم برم خونه

رفیق منم دقیقم مث توام....
باهم همدردیم نه؟؟؟؟؟؟؟

fateme.d یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 18:39

واقعا...ماکه یه ترم دیگه میریم...هرچند به قول اقا متین همه جای ایران سرای من است

sd جمعه 24 آبان 1392 ساعت 13:39

سلام ،درسته هیچ جای خونه ادم نمیشه ولی ب نظرمن خب ادم اگه تو خونه باشه هم دلش میگیره این ب مکان وجابستگی نداره ب دل ادم برمیگرده البته ب نظرمن ،

عابد چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 19:43

سلام. ارش جان پست قشنگ و تاثیر برانگیزی بودولی ارش جان ساز دلت که کوک نباشه
فرقی نمی کند کجا باشی !
سرزمین مادری ؛ یا خانه پدری باید بسازی یا بهتره بگم هم بسازی هم بسوزی
هر دو یک رنگ داره رنگ دلتنگی وقتی فارغ التحصیل شدی حرفمو خوب درک میکنی در ضمن من مضمونم با همه هست قدر لحضاتی رو ک دارین بدونین ک بعدا ثانیه ها میشه واستون ارزو تویی ک هر گوشه ای از ذهنت ی خاطره ای هست و اینم یادت باشه همیشه بهترین خاطرات رو با کسایی داریم ک دگ کنارمون نیستن قدر لحضاتتونو بدونین
موفق باشین
.

بابلسر-R سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 08:52

سلام ....بالاخره یکی ی چیزی نوشت ممنونم!!!

سلام
ممنون از توجهت

matin2 شنبه 18 آبان 1392 ساعت 13:24

همه جای ایران سرای من است!!!

مهسا شنبه 18 آبان 1392 ساعت 11:17

وای من تو عمرم اصلا خوابگاه نرفتم دانشگاهم باز همین بجنورد خودمون....!میگن خیلی خوش شانس بودم.نمیدونم.....

آی ناز جمعه 17 آبان 1392 ساعت 21:19

آخ که گل گفتی داش آرش ُ.دلم خیلی تنگیده برم خونه انشاالله چن روزه دیگ میرم .پام برسه به گلستان هم انگار رسیدم خونه

امید جمعه 17 آبان 1392 ساعت 01:32

خونه که آره ولی بیشتر هیچ جا اتاق خودم نمیشه بهشته لامسب فول امکانات و تجهیزات

ادریس پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 22:02

سلام،
راست میگی هیجا خونه آدم نمیشه،
ولی چه میشه کرد،
درسته غم وغصه ش زیاده بعضی وقتا ولی بعضی وقتای دیگه خوشی هم داره
این روزام میگذره و واس آدم فقط خاطرات این روزا میمونه

n.a.d.e.r چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 22:49

من که خونه خودمم خیلی هم خوشحالم البته کارشناسی میخوام برم گرگان

گلناز چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 21:37 http://elkinturkmen.blogfa.com

آره واقعا....
هیج جا خونه ی خود آدم نمیشه...

lati چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 19:23

سلام.آره والله.همه اینا به کنار ترس از حذف شدن وغیبتا کووووووووووووفت میکنه تعطیلاتو رفتن به خونه رو بمن چه حذف کنن منکه ارتی میرم

آیجمال چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 18:08

نمک به زخمم نپاش چند ساعت پیش آروم گرفتم ایشاا... ما که فردا میریم خونه خدا قسمت همه تون بشه

ایشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد