دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

کدوم یکی رو انتخاب میکنید ؟

نظرات 29 + ارسال نظر
دلتنگ شنبه 23 آذر 1392 ساعت 10:24

چقد راحت از عشقتون میگذرین پس عاشق نیستین
ما هنوز بچه که ندالیم خدا این شرایطو برا هیچکی پیش نیاره ولی اگه من این شرایطو ببینم خودمم میندازم تو آب

simin شنبه 9 آذر 1392 ساعت 20:19

به نظر من هرکی ی جای خاص تو قلب آدم داره من باشم فک میکنم خودمو میندازم تو آب...........!!!!!!!!!!

سلام. اره اوکی همونطوری ک میگین درسته
خب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!سخته ولی میشه ....

عبدالقادر جمعه 8 آذر 1392 ساعت 17:39

سیلام عابد جوون منم به نوبه ی خودم ورودت به جمع نویسندگان رو تبریک میگم.
من اگه جای اون بنده خداه باشم داد میزنم میگم: نه نه قربان قلی،امان تاج،اوزینگز چیقنگز من یوزوم باشارمیان!!!!!

سلام قادر جان مرسی عزیز دل
پ نقش چی رو داری تو اونجا هاااااااااااااااا
خوبه خودت نرو داخل خودتم غرق میشی
ولی قربان قلی اسم بچته نه ؟ نور یاقده میذاشتی اسم بچتو یا قربان افغانی خخخخخخخخخ
اوه اوه امان تاج رو من ببینم بهش میگم ک به عشقش پایبند نیستی خخخخخخخخخخخخ

مایا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:22

سلاااااام به به چه وبلاگ پرطرفداری داریم ما.
ازونجایی که میدونم عقشم شنابلده بهش میگم مامانم سنگینه تونجاتش بده منم میرم بچمونجات میدم.بعدباخوبی وخوشی درکنارهم زندگی میکنیم

slm ok very nice
entekhab khobi va ghashangi bod b sharti k love shoma whena balad bashe ?

بنی دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:18

س بعضیاتون ازم تقلب کردین خب هرکی نظر خودشو بده دا...............

sl beny jan zyad sakht nagir ok dada

دانشجوی مشهد دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 11:27 http://mashhad-turkmen.blogfa.com/

سلام وبلاگ خوبی دارین :)
چه راحت همه از بچه و عشقشون میگذرن حتما بچه ندارین و هنوز ازدواج نکردین ک درک کنین عشق بچه و عشق همسر چ جوریه و ادمو به کجاها ک نمیکشونه!!عشق مادرانه ک جای هیچ شکی نیست چون همه حسش کردن ولی وقتی ازدواج کردین و بچه دار شدین دوباره این سوال پست رو از خودتون بپرسین!!!!من ک شنا بلد نیستم چون نمیتونم هیچ کدومو نجات بدم خودمو هم غرق میکردمولی درکل نمیتونم از هیچ کدومشون بگذرم واقعا نمیتونم مخصوصا مامان جونم چون گزینه های دیگه رو هنوز تجربه نکردم
موفق باشین دوستان
الله یارتون

سلام. خیلی قشنگ بود مرسی اره کاش همه شرایطو داشتن بعد میتونستن این انتخاب رو بکنن نه چون خیلی سخته ...
نظرتو خیلی جالب و قشنگ بود مرسی

گری یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 14:18

سلام
من مامانمونجات می دادم چون من از مادر،درمادر و برای مادرم!!!

slm ok ....
hame sharayeto dar nazar begirin ?

h شنبه 2 آذر 1392 ساعت 21:43

سلام من حتما مامانمونجات میدادم.
اصلاعشقوانتخاب نمیکردم اخه عشق های امروزی ارزش ندارن.....
[:S005:

slm cheghad mosamam hastin u
ok bazam migam vaghti hame sharayeto dashtin bad chi ?

آل جلیل شنبه 2 آذر 1392 ساعت 17:27

من شماره یکو انتخاب میکنم.
بچه رو میتونی بعدا داشته باشی.
بعدا هم میتونی عاشق شی.
ولی مادر دومی نمیتونی داشته باشی.

slm ok
man dg harfi nadaram ok hame madar ro entekhab mikonin
age ham aharayeto dashtin chi ?

سمیه .م جمعه 1 آذر 1392 ساعت 20:22

اینکه معلومه

مامانمو که از همه عزیزتره ، عشق که به کنار ،بعد از مامانم شماره سه رو نجات میدم.

slm
man goftam age hame sharayeto dahtin chi ?
bazam madar bood?

zobeydeh پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 23:29

سلام اول از همه ورودتون رو به جمع نویسنده ها تبریک میگم
انتخاب خیلی سختیه،عشق و بچه هم برام با ارزش خواهند بود ولی واقعا هیچکس نمیتونه جای مادر رو واسه آدم پرکنه

slm mer30 tnx

ok u ham mesle baghye madar ro choice kardin
vali age hame shrayeto dashtin chi ?

m پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 23:28

من اگه تو همچین موقعیتی باشم تنها کاری که میتونم بکنم اینه که خودمم بندازم توی آب.

slm
very very nice very
maloome hamasho khob dostesh darin mer30

رحمان پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 15:24

الان چه ساده همه از بچشون میگذرن هنوز بچه دار نشدین که ببینین عشق بچه با ادم چه کارا که نمیکنه منم اگه خدای نکرده همچین موقعیتی پیش بیاد مادرم رو نجات میدم و امیدوارم اقا پسرا (مخصوصا خودم)بعد ازدواج هم این عشق به مادرشون داشته باشن من که همیشه دعام این بوده وهست

سلام. رحمان جان درسته خیلی ها وقتی نظر میدن ب طور اسونی از بچه و عشق میگذرن چون نه بچه دار بودن نه عاشق اگ همه شرایطشو داشتین میگفتین ....
حالا هر کی ی نظری داره نظر تو هم مثل بقیه خیلی محترمه برام و مرسی

اغوز خان پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 11:11 http://yy

سلم تریاژبندی دل میکنیم اول مادرت که یکی یک دونست دوم بچه ات که دردونه است سوم اگه رسیدی عقشت اگه نرسدی هم نرسیدی خدا بزرگه

slm
ok very very nice aghoz khan baba triag
vali man yeki k be love u migem k u dostesh nadari

matin EMS پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 09:57

سلام اگه من اونجا بودم ی طناب مینداختمو سه تاشونو با هم نجات میدادم

slm matin jan d dg nashod dg bayad yeki ro entekhab koni onja tanab ham giret nemyad ok
hala kodom ?

بنی چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 13:16

عابد داداش سنگ نوکرینگ من .ب وبلاک خوش اومدی با اومدنت وبلاک گرمی خاهیم داشت

slm beny jan mer30 fadat
bazam mamnon

ادریس سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 21:33

میگم عابد جان درست میگی منم منکر این نیستم که مادر عزیزه منم عاشق مادرمم...
نگران نباش من سخت گیر نیستم دادا...
حالا خودت تو این شرایط بودی کدومو انتخاب میکردی؟؟؟

slm
ok edi jan hagh ba u
d dg nashod dg man az u porsidam
mer30 tnx

... سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 19:15

سلام معلومه مامانمو نجات میدم چون چی زیاده عشقای زمینی و بچه هم که این نشد یکی دیگه.

slm
oh oh baba yavashtar ok
hal chera esmeto nanveshti ?

sona سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 16:36

سلام اول مامانم بعد بچم اخرش عشقمو نجات میدادم

slm
ok very nice very
baba ashegh

مرد محمد دوجی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 13:58

سلام داداش .می خوام یه خورده سنگ دل باشم ببین اگه
بچه بره خوب عشقم که هست یه بچه دیگه میاریم بین مادر
وعشقم خوب اگه عشقم بره یه زن دیگه می گیرم ولی
اگه مامانم بره نمی تونم یه مامان دیگه داشته باشم پس
من مامانمو نجات میدم منطقیه دیگه(همچین سنگدلانه هم نبودا)

slm mered jan
hamchin sang delam nistia
very good

بنی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 13:45

حالا من کیه لطفا

beny jan age u ejaze bedi man abedam

بنی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 13:44

۱ چون مادر فقط یکی میتونه باشه بعدشم ادم وجودش از مادره.در مورد عشق عشق واقعی ک تا الان ندیدیم اگ باش هم مقدم بر مادر نیس بچه را هم میش با از دواج دوباره متولد کرد حالا اگ شد اول مامی بعد عشق بعد بچه

slm bar beny jan
very nice
neydonam chi begam vali...
this nice choice

مهسا دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 21:28

شماره 2 برام اهمیتی نداره! اما بین مامان و بچه نمیشهههه خوب به مامانم میگم بچه رو بغل کن بیا.بعد میارمش بیرون با 1 تیر 2 نشووووون!!!

slm
shomare 2 !!!!!
na dg bayad 1 entekhab dasht badesham to ab nemishe ba 1
tir 2 neshon zad
1 entekhab ???????

ادریس دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 20:44

س.منم اومدنتو ب جمع نویسنده ها تبریک میگم عابد جان...
واقعا از اون سوالاست که آدم نمیتونه ساده ج بده...
من فک کنم همون 2 رو آخه مادر آدم اگه بدونه بچه ش واقعا عاشقه حاضره بخاطر بچه ش هر کاری کنه پس درکش میکنه...
حالا اگ عشقتو نجات بدی انشالله ی بچه ی دیگه جای این بچه تو میگیره دیگه
البت به قول یاشار خدا کسی رو تو این شرایط نذاره...

slm mer30 edris jan tnx
khob nemidonam chi begam vali madar ham khayli azize khayli mamnon javabeto dadi
edi jan in faghat 1 poste zyad sakht nagir ok

یاشار دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 13:26

من دومی رو انتخاب میکردم

ok pas madar chi ?

سینا دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 13:09

هه اینکه سه تاست داش !!!باور کن داش عابد داششت سابقه داشته نوزده الی بیست شایدم بیستویک نفرو درعرض سیم ثانیه از اقیانوس کشیده باشه بیرون اینکه ی گودالیه طزف باید خیلی سوسول باشه مونده چیکار کنه

slm
are sina jan
khosham myad etemad b saghfet fogholadas
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale sosolam k nisti
bab ayval
vali faghat 1 nafar hala kodom ?

aylar دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 10:04

سلام شماره2 که اصلا ...بین شمارهای 1و3هم اگه شرایطش خداینکرده پیش بیاد یکی رو مجبورم انتخاب کنم البته سعی میکنم هر دو شونو نجات بدم...ممنون...

sllm malome ashegh nashodi vas hamon 2 ro khat zadin gharar shod 1 entekhab dashte bashin kodom?

fateme.d یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 18:33

فعلا عشق وبچه که ندارم،پس مامانم...عاشقم که نمیشم پس بازم مامانم

slm
fekr kon hame sharayetesho darin ham asheghin ham mami ham bache
hala kodom ?

یاشار یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 13:34

سلام داداش عابد خوش اومدی به وبلاگ
در رابطه با پستت باید بگم که خدا هیشکی رو در این شرایط قرار نده ولی به نظر من که مادر بهترین گزینه میتونه باشه چون مادر تکه و دومی نداره . . . .
در ضمن اگه طرف شناگر خوبی باشه امکانش هست بتونه بقیه رو هم نجات بده!!!!!!!!!!!!!

slm yashar jan mer30
yashar jan fekr kon hame sharayeto dari badan entekhab kon
kodam ?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد