دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

سردارازمون

 

 مصاحبه با سردار

 

سردار آزمون

 سردار آزمون، یکی از پدیده‌های این روزهای فوتبال ایران به روبین کازان پیوست. مهاجم آینده دار تیم ملی به تیمی رفت که سرمربی‌اش اهل ترکمنستان است و سردار که خود یک ترکمن است به راحتی می‌تواند با مربی‌اش ارتباط برقرار کند. سردار آزمون که فرزند خلیل آزمون میباشد امروزها با تیم روبین کازان در اردوی ترکیه می باشد. 

.

 

سردار آزمون

 سلام  اول خودتونو معرفی کنین؟  سلام من سردارآزمون متولد برج 10 سال 73

اقای ازمون چی شد فوتبالیست شدین؟
-از کودکی استعدادشو داشتم واینکه خانواده م مخالف بازی کردن والیبال بودن
همین باعث شد که فوتبالیست بشم,البته خودم هم علاقه داشتم

 یعنی والیبال رو هم دوست داشتین ؟ ازپدرتون آقای خلیل آزمون بگین...!
-آره. والیبال رو هم دوست داستم اما علاقه زیادی به فوتبال داشتم
پدرم هم متولد سال 1345هسته از شهر گنبدکاووس
بازیکن اسبق تیم ملی والیبال
سابقه بازی تو تیم ملی رو دارن
افتخارات تو مربیگری:
نائب قهرمانی با گل گهرسیرجان تو سوپرلیگ
ونائب قهرمانی با گل گهرسیرجان در مسابقات اسیایی

 

  

 

خب آقای ازمون از خودت بگو از کجا شروع کردی از چه تیمی واولین مربیت کی بود؟
-من یادم نمیره که اولین بازی فوتبال در روستای چای قوشان بود که بطور رسمی بازی کردم ,اولین مربی من آقای محمود سیدی بودش که کلا مدیون ایشونم
هروقتم میرم گنبد بعد از خانواده میرم پیش ایشون

پست تخصصی شما؟ و تو چه تیم هایی بازی کردید؟
-من پست تخصصیم فوروارده
تیمها:
عقاب گنبد.اتکای گرگان .سپاهان اصفهان والانم در خدمت تیم روبین کازان هستم

 چی شد رفتین روبین کازان ؟ پیشنهاد دیگه ای هم داشتی؟ از تیمهای پایتخت چطور؟

-من از هردو تیم پایتخت پیشنهاد داشتم, که پرسپولیس مدنظرم بود اما بامشورتی که با کریم انصاری فرد داشتم به این تیم نرفتم
میشه گفت کریم دوست صمیمیمه.
اما رفتنم به روبین کازان این بود که یه تورنمنت تو کشور روسیه بودکه منو اونجا زیر نظر گرفتن وبعد از بازی های آسیایی به طور رسمی پیشنهادشون رو قبول کردم.

الان شرایطت تو روبین کازان چطوره؟
-الان خدارو شکرخوبه ,هم itcبازیم صادر شده .فردا هم میریم ترکیه اردو داریم . شماره مم 58

مربی تون هم انگار هم زبونته (ترکمنه) رابطه ت باهاش چطوره ؟
با بازیکن ها چطور؟

-رابطه مون خوبه خداروشکر
در مورد بازیکنا که اینجا همه خاکین و خیلی حرفه ای

رابطه ت با علیرضا حقیقی چطوره؟
-زیاد رابطه نداریم ,اونم کار خودشو میکنه منم کار خودمو (لبخند)
اما من بهش افتخار میکنم.

ما کی بازی تو رو تو تیم روبین کازان میبینیم؟
-من که سخت تلاش میکنم که بازی کنم اما این دسته مربیه که بازیم بده یا نه
اما خیلی سخته

سردار ازمون تو تیم ملی خوب میدرخشه ,افتخاراتی هم تا کنون کسب کردی؟
-والا من تا الان متاسفانه با تیم ملی افتخاری به دست نیاوردم
اما یه افتخار جداگونه غیر از اینا این بود که شماره10 تیم ملی نوجوانان بودم

برای تیم ملی چندتا گل زدین؟
-14 بازی 18گل زدم

بهترین گلی که زدی رو یادته؟اولین گلت به چه تیمی بود؟(ملی)
-بزار یکم فکرکنم (لبخند)
من تو اولین بازی که بازی کردم جلوی الجزیره بود که 1-0 عقب بودیم و18 بازی بود که نباخته بودیم
دقیقه 93گل زدم 1-1شد (لبخند)
بهترینش کره جنوبی پشت 18زدم

اختلاف لیگ ایران و اروپا رو در چه حدی میدونی؟
-اختلاف زمین تا آسمون چقدره؟مثل همون قابل مقایسه نیست.

رابطه ت با موسیقی چطوره؟ خواننده موردعلاقه سردار چه کسی؟
-ایرانی دوست خودم علی عبدالمالکی
خارجی هم rihana

تیم باشگاهی موردعلاقه ت تو ایرانو اروپا؟
-ایرانی هیچکدوم اما اروپایی رئال مادرید (لبخند)

فوتبالیست هایی که تو زندگی ورزشیت الگوی خودت قرار دادی چه کسانی هستن؟
-ایرانی ایوب ارجمندی خودمون که تیم ملی بود. اگه بازی هاشو می دیدین میدونستین که چقدر خوب بود اما خرابش کردن
ولی خارجی زلاتان ابراهیموویچ

سردار غیر فوتبال ورزش مورد علاقه ش چی؟
سوارکاری

اخرین باری که رفتی اسبدوانی گنبد کی بوده؟
-یه هفته مونده به قهرمانی بود

شهرت گنبدکاووس پایتحت والیبال ایرانه با بازیکنایی مثل فرهاد قایمی و میکاییل تاجر ارتباط داری..؟
-بله بله با هردوشون در ارتباطم .خودم که گنبد بودم منو آقای قایمی پیش هم بودیم.

سردار آزمون کی ازدواج میکنه؟
-فک کنم سال دیگه

بهترین اتفاقی که سال 91افتاد؟
-رفتن به اروپا

 

 

سوالات تک کلمه ای از سردار آزمون

گنبدکاووس:
-نمیتونم فراموشش کنم .جداشم ازش

سال91:
-خیلیی سال سختی بود برام

خلیل آزمون:
-نباشه منم نیستم

سپاهان:
-عشقم بود ولی الان نفرت

برنامه نود:
دعوتم کردن ,ترسیدم نرفتم (لبخند)

خانواده:
-دوست خوب تاثیر گذار

اول فروردین:
-با اشک ریختن آغاز شد


اسب ترکمن:
همیشه سربلند


تیم ملی:
-امیدوارم بازی کنم بزرگسالانش


رئال مادرید:
-دوست دارم بازی کنم


ترکمن صحرا
-همیشه تو قلبمه


علی دایی:
-اسطوره به تمام معنا

سال 92:
-با ناراحتی آغاز شد

انشاالله با خوشی ادامه پیدا کنه


خب آقای آزمون عزیز ممنون که وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید  

مرسی از شما و همه مردم خوبم مخصوصا ترکمن صحرا

  اینم چند تا عکس از سردار

 

 

عکس سردار آزمون - 1 عکس سردار آزمون - 2 عکس سردار آزمون - 3 عکس سردار آزمون - 4 عکس سردار آزمون - 5 عکس سردار آزمون - 6 عکس سردار آزمون - 7


نظرات 11 + ارسال نظر
عبدالقادر جمعه 24 آبان 1392 ساعت 18:05

قشنگ بود ولی به قول ادریس خان ی ذره قدیمی بود.

مهسا شنبه 18 آبان 1392 ساعت 11:02

ممنون خیلی خوب بود. ارزوی موفقیت میکنم براشون.

رحمان سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 12:56

ممنون ازپست خوبت ولى تىم فقط و فقط بارا و بازىکنم فقط مسى

ghabeleto nadasht dada
tim faghat real.

lati دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 20:43

salaaaaaaaaaaaam>najire halyngiz aydingyz gabul bolsun.kheyli vaght bud ke naumade budam inja.adresesh yadam rafte bud.

salaaaaaaaaaaaaaaaaaam
mamnoom eyde shomaham mobarak
khosh oomadi
bazab biia

بنی یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 13:05

مرسی بر طرفدار رئالیا

ساغبول داش بنی

سودا شنبه 11 آبان 1392 ساعت 19:27

س.ممنونم بابت اون مصاحبه دمت گرم منم رئالی ام طرفدار رونالدو!

س.قابلی نداشت
همه رئالین
بازم سر بزنین

ایسن شنبه 11 آبان 1392 ساعت 16:16

س. اقا ارش مطلبتون خیلی خوب بود الن اقر مسن

س.نظر لطفتونه
ساغبول

ترکمن قیز شنبه 11 آبان 1392 ساعت 16:10

خیلی خوب بود اگه میشه بیشتر با سردار مصاحبه کنید

مرسی که خوندیش
اگه دیدیش به مام بگو

ادریس چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 21:06

سلام دادا عالی بود ولی مصاحبه ی کم قدیمی بود آخ الان شماره 69 رو میپوشه به خاطر گلستان(پلاک ماشین)،فصل بعدم 33 رو احتمالا بپوشه الانم ب تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بود.
ولی انصفا سردار یکی از افتخارت ماست
راستی از ی قسمتش خیلی خوشم اومد اونم رئال مادریدی بودنش بود واقعا دمش گرم ایییییییییییییییییی ول

سلام دادا...همه رئالین

امید چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 20:39

دمش گرم انشالله که حسابی گل بزنه باسه تیم ملی

بنی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 12:25

یاشه سردار جان.ساغ بول ارش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد