دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

...

 

 سلام به همگی...

نمیدونم بگم آآآخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییششش گچمان قالمشلی گچدلی...

یا بگم هییییییییییییییییییییییییییییییییی بی ترمدا گچدی...


حالا چه با سختی چه به راحتی ، چه با شب زنده داری تا صبح چه از صبح تا شب از شب تا صبح با خواب ، چه با خرخونی چه با خوشگذرونی ، چه با استرس نمره ها چه با بی خیالی ، چه با اردات به ... استاد چه با دعا به جان استاد ، و خیلیییییییییییی چه های دیگه این امتحاناتم گذشششششششششششششششششت...


امیدوارم همه مزد زحماتشونو گرفته باشن، حالا کلا از فاز امتحانات دربیاین و دوباره وبلاگو آپدیتش کنیم...


راستی یه تبریکم بگم به بچه های ترکمن فوریت 90 ام یه تبریک بگم هم به اونایی که چی بگم ... معاف شدننننننننننن  و میرن دنبال طرح هم به  بقیه ام که دیگه مجبورن برن اجباری...

دیگه فارغ التخصیل شدن رفت دیگه...

منظورم تکنسین های عزیز آقایان یحیی امانی و مرد محمد آدینه دوجی و قربان محمد(بنیامین) آقی و عثمان آق.

امیدوارم در تمام مراخل زندگیتون موفق و مؤید باشین...

نظرات 17 + ارسال نظر
صدیق پرویزی چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 12:13 http://http://esf-turkman-student.blogfa.com/

سلام - دوست عزیز
ما برو بچ ترکمن دانشکده علوم پزشکی اسفراینیم و وبلاگمون رو تازه طراحی کردیم
ممنون میشیم اگر با ما هم تبادل لینک داشته باشین
مرسی

سلام...
تبریک میگم دوغنم...
حتما ایشالله...

رحمان شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 15:34

منم ارزوی موفقیت برای همگیتون میکنم دلم واسه همتون تنگ میشه

عبدالقادر سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 22:17

دوسشون داشتم خیلی زیاد واقعا میگم!!! با مرد و عثمان هم اتاق بودم به مدت دو ترم!!!از یحیی و بنی هم کم خاطره ندارم!
دیروز مرد و عثمان و یحی اومده بودن برا تسویه امروزم کار تسویشون تموم شد و رفتن!!!
خیلی دلم براشون تنگ میشه بخصوص مرد جووونم!!!
هرجا هستن موفق و موید باشن.

yahya سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 13:21

سلام ب همه ی بچه های ترکمن
منم از طرف دوستام آقای دوجی-آق_آقی_اصحابی
از شما تشکر میکنم و سپاسگزارم ان شاا... ک شما هم مقطع کارشناسی رو تموم کنید و برین مقاطع بالا و بالاتر
ولی خودمونیم همون بهتر از دانشگاه نرید و جدا نشین خیلی خیلی سخته روزهای آخر میفهمین ک چقد سخته جدایی مخصوصا از ادریس ک همش چایی میذاشت و بنیامین ک میگفت ترکمنی ف داره من ثابت میکنم مرد محمد ک توی 4ترم ب زور ی بار اوردمش اتاقم
عثمانی ک همش میامد توی لپ تاپ فیلم ببینه یاشار هم ک همش خواب و بدنسازی
اوووووو دانیال رو بگو......بیخیال این پسر خیلی گل
متین ......ایری همکلاس دوران دبیرستانم چ تقلب هایی ک توی امتحان نهایی نکردیم.........
نیاز اصحابی میدیدی چیزی توی اتاق گمشده حتما دست اون بود
عابد جون همشهری گلم ک ان شاا.... با هم ی جا کار میکنیم و با آقای رمضان میرحسن زاده ems89 بودند
قادیر داشت یادم میرفت سه بار بگو اونشملیمیشدیق
یا بوقلمونین بوقیردوغنن کیکیردووگی
متین اودک گل آرش صدری اقای صحتی و اقای قاری وامید امیری فر معروف ب امید استتار یا امید داروخانه
اومدین کلاله در خدمتیم
کلاله شهرک امام حسین(ع)
(عرب قاری حاجی)
emtهایems90زندگی شاد و بانشاط و دور از ناراحتی را برای شما ارزومندند
با تشکر از دوستای گلم
خداوند یار و نگهدار شما

واقعا تو این سه ترمی باهاتون بودم کلی خاطره داشتم که همیشه یادم میمونه
راستی یادته اون شبی که دیر اومدیم خوابگاه(ترم یک) از شهر بازی همه تقصیرارو انداختی گردن ما که اینا ترمکنو و دیگه... ولی بازم عجب شبی بود تا حالا تو عمرم اونقد پیاده روی نکرده بودم
و در آخر میگم: هریردا بولسانگیزدا ساغ یاشانگ...

دریا سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 20:27

سلام و ارادت خاص به همه بچه های ترکمن بجنورد

همتون خسته نباشین هم از بابت امتحانات وهم وبلاگ عالیتون.
ایام امتحانات موقعه استراحت میومدم سراغتون کلی انرژی میگرفتم.خدا شکر معدلم بالای 18شد.واین بخشی از این موفقیت رو مدیون وبلاگ شما هستم .الینگز آغری ماسین. فارق التحصیلی دوستانتون هم قوتلی بولسن.الله بیزدا یترسن.

سلام;
همچنین
خدارو شکر این وبلاگ همچین تاثیری داشته
ساغبولینگ ایشالله...

مهسا دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 12:16

منم تبریک عرض میکنم فارغ التحصیلی بچه های فوریت 90 رو .انشاله که موفق باشن

..... یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 11:21

:فارغ التحصیلی دوستان رو به نوبه خودم تبریک میگم ولی اخرش هم نتونستم بشناسمشون حیف شد::ناراحت:


خوب مام موندیم الان شما کی هستین...

danial چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:51

حیف شد :(
یک سوم ترکمنای خابگامون رفتن امیدوارم هرجا که باشن موفق و سربلند شن

اره دادا
ولی چه میشه کرد همینه دیگه دادا یکی میاد یکیم میره...
راستی میگم ترکمنای خوابگا که بیشتر از 12 تان ها ...

matin odack چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:11

سلام منم فارغ التحصیلی دو تا از هم اتاقی های عزیزم و دوتا دوست عزیز دیگرمو از صمیم قلب تبریک عرض میکنم امیدوارم هر جا ک باشن موفق باشند.

یاشار چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 11:58

خییییییییییییییییییییلی سخته با یکی 3 ترم هم اتاقی باشی و بعد 3ترم ازش جدا شی منظورم آقای یحیی امانیه که فارغ التحصیل شدن.
ولی امیدوارم نه تنها داداش یحیی بلکه بقیه دوستامون که فارغ شدن هم در تمام مراحل زندگی موفق وموید باشن.

اره دادا خیلی سخت بود
منم همین ارزورو براشون دارم.

arash sadri چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 10:05

سلاااام بچه هااااا
امیدوارم همه خوب باشن و تعطیلات خوش گذشته باشه ههه... باغیشلانگ دیر اومدم ولی مهم اینه ک اومدم..... منم به نوبه ی خودم فارغ التحصیلی ترم بالاییامونو بهشون تبریک میگم امیدوارم در هر مرحله ای از زندگی موفق باشن......ووو هیچیی دیگه....همه مث قبل بیان وبلاگو ....خلاصه بیاین دیگه

سلام آرش آقا ...
اره دادا مهم اینه که اومدی

آرخی چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 09:08

سلام. منم به نوبه خودم فارالتحصلیلی بچه های فوریت 90 تبریک میگم موفق باشید

سلام...

ATP سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 18:48

سلاااااممم!!!
من نا اوزه جایمدا فوریت 90 لارا تبریک آیدیان!موفق بولادینقیز!
ایشا... بیزادا خدای یترسن!

وااعلیک السالام...

ایشالله ایشالله ایشالله

امید سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 10:27

یادش بخیر یه هم اتاقی باحال داشتیم تموم کرد رفت .

lati یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 00:01

وی یادم رفت.فارغ التحصیلی برادران محترم رو هم از سمیم یورگ تبریک میگم.هرجاباشن موفق باشن.ان شالله ترم دگ نوبت بییییز

اییییی اشکال یوق دید,گفتم ک این امتحانات هنوز تاثیرش کامل برطرف نشده
انشالله...

lati یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 00:00

ضمن ارز سلام وخسته نباشید نه گفتن اینونگیم بجاش میگم خداقوت به همه ی دوستای گلم.امیدوارم ایام غلط کردم و به خوبی سپری کرده باشیییین.آخیش از ماکه گذشت بالاخره ماهم ترم اخری شدیم

والیکم السالام,
همچنین , درضمن ورودتونو هم ب عرصه وهم ترم آخر تبریک میگم
هییییی مام به این روزارو یه روزی میرسیم دیگه چیزی نمونه فقط سه چهار ترم دیگه...

n.a.d.e.r شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 23:27

به نام خدا نادر کریمی هستم از سربازی معاف شدم بسوزید هرچی هم گفتید خودتونیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.

سلام پس عجب بچه های گلی بودیم ما دستت درد نکنه...
ما کلا فقط تعریف و تمجید تو کارمونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد