دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانلودستان

سلام به همه دوستان یه مدتی بود واس دانلود آهنگی نذاشته بودم الان ولی یه چندتا آهنگ و کلیپ ترکمنی پیدا کردم امیدوارم خوشتون بیاد فقط لطف کنید بعد دانلود نظرتون رو در موردشون بگید و اینکه از کدومش خوشتون اومده...

من که میگم ارزش دانلودو دارن ...


ممنون

برای دانلود آهنگ ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

آهنگ:


1.منی آیردیلار (mp3) ......................... دانلود  

2.آیی نیگار گلِّریم و گل باهار (mp3) ............... دانلود

3.لیلی (mp3) ............................................ دانلود

4.کپدری (mp3) .......................................... دانلود

5.بی وفا دنیا (mp3) .................................... دانلود

6.By_Meylis_-_MEYLIS_HALBAYEW (mp3(..... دانلود

7.dutar_douran (mp3( ............................... دانلود

8.)mayam (mp3 ........................................ دانلود

9.mustafa sandel_kush depdy(mp3( ............ دانلود

10.myahri_ayterek-gunterek(mp3( .............. دانلود

11.Parahat(mp3( ....................................... دانلود

12.romantic-tm(mp3( ................................. دانلود

13.Shahin S2 Ft. Mostafa Mohammadi - Ye Etefaghe Khoob(mp3( ... دانلود

14.yoregem yanyar(mp3( ........................... دانلود

15.شاد ترکمنی (mp3) ................................ دانلود


دیکلمه:


1.ene dil(mp3( .......................................... دانلود

2.turkmen pendy(mp3( .............................. دانلود

3.(YATLA MENI(mp3 .................................. دانلود


کلیپ:


1.KUSHT DEPDI(mp4( .......................................... دانلود

2.mayam_clip(mp4( ............................................ دانلود

3.Turkmensahra , Iran turkmens, Kush depd(flv( ... دانلود

نظرات 11 + ارسال نظر
حسن دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 23:56

دستت درد نکنه از آهنگ لیلی خیلی خوشم اومد
دستت درد نکنه
یاشا

ترکمن یگد! سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 11:17

ساق بول دوغون! اللن آغارماسن! تامام ده ها! یاشن اوزوق جانن ساغ! خوش!

خواهش...

عبدالمنان چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 18:31 http://g-t-s.blogfa.com/

سلامم .. دانلود کردم عالی بود به خصوص کلیپ ها
ساغ بولینگ

سلام...
ممنون نظر لطفتونه
خواهش ادیارین...

عبدالقادر سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 22:29

من شانسی کلیپ اول رو دانلود کردم صدا نداشت ولی طبیعتش بسیار قشنگ بود

صدا نداشت!!!
نکنه از رو سیستم های دانشگاه نگاه کردی!!!؟؟؟

امید شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 18:53

8-9-11-15 خوب بودن -کلیپ ها هم همه خوب بودن

نصف نصف دیگه دوتا غمگین دو تا شاد دیگه...
ممنون دادا گفتی دستت درد نکنه

امید چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 12:45

عالی بود داداش بازم از این ها بذار

ممنون دادا ولی نگفتیا از کدوماش خوشت اومد...
اونم لطف کن بگو...

مهسا_ت چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 11:44

ممنون ولی فعلا دانلود که نکردم.درجواب عاطفه جون باید بگم تقتمش رو درست که نوشتی ولی فک کنم واسه تلفظش باید یه جلسه ای کار کنیم.یعنی نسلهای پیشینمون چطوری این فامیلارو ساختن؟؟؟؟

خواهش میکنم.
الان دانلود کنید تا دیر نشده...
فقط بگید از کدومش خوشتون اومده در هر قسمت یه جورایی نظر سنجیم هستش

ATP سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 19:16

کلیپهای جالبی بود!دستتون درد نکنه!
درمورد جشن هم من فقط از ایتم نمایش مسابقه وتقلید صداش خوشم اومد!بقیه ایتمهاش هم بدک نبودن!
ولی درکل خوش گذش!مخصوصا که همه ی بروبچه های ترکمن کنار هم بودیم! خانوم مهسا تقتمش (البته با عرض پوزش اگ درس نبشته باشم)هم به جمع ما اضافه شده بود،دیگ اکیپپمون کامل شد!جای اونایی که نبودن خالی باد!خخخخخخ...

خواهش میکنم فقط نگفتین از کدوم خوشتون اومده لطف کنید اونم بگیدممنون میشم
اره بخش اوجش اون دوتا بود به خصوص تقلید صدا; البته جای بعضی بچه های ترکمن مخصوصا بچه های فوریت 90 خالی بود

سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی خوبه.
منم یه وبلاگ دارم که دوست دارم تو هم بیای توش و مطمئنم از وبلاگم خوشت میاد.تبادل بنر و لینک هم باهات میکنم البته اگه منو لایق بدونی.
منتظرتم

سلام ممنون این نظر لطف شماست
انشالله به روی چشم
البته مدیر وبلاگ در موردش تصمیم بگیره ( بنر و لینک )

lati دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 18:58

اللرینگیزآغرماسین.کووووووووفتتون بشه جشن امشب،خوش نگذره بهتون(آدم حسود اینجوری دیده بودین؟)

خواهش ادیارن البته لطف کنین دانلود کنین بعد نظرتونو هم بگین و اینکه از کدومش خوشتون اومده ممنون میشم
در مورد جشنم آخ آخ آخ چه جشنیییییییییی بود واقعا جاتون خالی خیلییییییییی خوش گذشت خیلی به به چه غذاییی بود غذاش واقعا...
ولی حالا واس من نه خیلی بد گذشت نه خیلی خوش گذشت خوب بود حالا بقیه رو نمیدونم.

قانیم ترکمن دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 18:16 http://khanbs.blogfa.com

سلام. آرما الله قوات .ساغ بول

سلام,باربولینگ دین اسلام قوات, خواهش ادیارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد