دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

شوق ازدواج

لطفا دلیل انتخاب خودتون رو ذکر کنید؟؟؟

نظرات 30 + ارسال نظر
زری دختر ترکمن پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 22:32 http://zaritorkeman.blogfa.com

در جواب امید باید بگم آره جون عمت

یه جدید... دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 11:18

خوبه والا شمااومدید باهم دوست باشید واشنا یادشمن؟درمورد سوالم اگه کلی پرسیدین کلی جواب میدم پس کلا بستگی به دوطرف داره....مااینیم کلی جواب میدیم.......

ساسان شنبه 26 مهر 1393 ساعت 13:08

دخترا رو نمیدونم ولی من که از خدامه

مقصود ساسان شنبه 19 مهر 1393 ساعت 16:43

دخترا رو نمیدونم ولی من که خیلی....

91124.... دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 19:42

سلام.آقای امیدخان قصدمزاح بود.درجواب اینکه گفتین پولکی هسی.مگه کسیم هس پول دوست نداشته باشه؟منم اهمیت میدم.اما تواولویت اول نیس.مهم طرفه که عرضه پول درآوردن داره یانه؟؟

sona جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 19:39

سلام بنظر من فرقی نداره نمیشه فقط رو یکی فوکوس کنی وقتی دوطرف همدیگرو بخوان

salam ok merc

جواب نهایی به سوال ! یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 19:41

ﻧﺼﯿﺤﺖ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺩﻡ ﺑﺨﺖ :
ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﮐﺪ ﭘﺴﺘﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻨﯿﺪ

pati چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 21:15

نیستن؟؟؟؟

bar
monkeresh lanat

pati پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 02:40

پسرا....
تجربه ثابت کرده پسرا بیشتر مشتاقن....
البته پیشنهادش رو اول پسرا میدن دختراهم که ساده فکر میکنن راس میگ طرف و جدی میگرن بعدهم ک اقایون محترم شونه خالی میکنن...
حالا هی بگید دخترا دخترا...

cheghadam in dokhtara sadan...

امید امیری شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 23:05

آهای 91124.... که نظر گذاشتی .در جوابت : هر پسری بخواد زن بگیره حتما لازم نیست پول داشته باشه چه ربطی داره به پول, خاک بر سر پولکی بودنت کنن معلومه از اون افرادی هستی که فقط به پول طرف اهمیت میده و چیزای دیگه واست مهم نیست.
مهم تفاهم - درک همدیگر - دوست داشتن - علاقه - در موارد نادر عاشق بودن و . . . هستش .
پول رو خدا میروسه عزیز من .

arash sadri پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 11:12

hala khodemoonima in lati khamoom cheghad emza mide be dokhtara mage na?????

lati سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 17:44

همه چیزهای خوب برای پسرهاست...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

مثلا همین دخترا ...
والا به قران چقد خوش شانسن اینا :))

هههه مرسی....

91124.... سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 17:19

آقایون محترم انقدر نگید دخترا خواستگار ندارن ترشیدن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب پول ندارید زن بگیرید چرا بهانه میارید آخه! :|

arash sadri یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 09:33

خب دادا میتونه با توجه به زندگی فرد در گذشته وآرزوها وبرنامه های فرد برای آینده متفاوت باشه وگرنه هیچ دختریا پسری بعد از پیداکردن فرد مورد نظر این دست اون دست نمیکنه خخخخ....میخای جنجالیش کنم ...بیخیال میترسم بعضیا بعضیا خورده بگیرن....ب خودت نگیر ..بعضیا...

اوکی مرسی...

... شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 12:50

سلام!
این چی بود نوشتین..من کجا میخوام تفرقه بندازم!کجای جمله من دم از تفرقه بود!برعکسم هست تازه !بعدشم خوب بعضیا این حق رو دارن که بدون گذاشتن اسمشون وبدون شناخته شدن نظر بدن!اینجوری راحت تر وازادانه تر نظر میدن خوب!چرا اینجوری برخورد میکنین با ادم!بعدش ادم سرد میش بیاد تو وبلاگ!نظر و انتقاد هر کس قابل احترامه!چه بر ضد نویسنده باشه چه موافق نویسنده!باز الان فک نکنید من باهاتون دعوا دارم،و اگ این فکر رو کردید من از شما معذرت میخوام!

سلام ببینید تو این وبلاگ هرکسی میتونه نظر بده بخاطر همینم اونایی ک هیچ مشخصه ای ندارنو نظر میدن ممکنه هرکسی باشه!! من نگفتم شما خواستین تفرقه بندازین! چون اسم نداشت گفتم شاید یکی از بیرون اومده دعوا بندازه... وگرنه من مخلص همه ترکمنام هستم! بابت مطلب ک گذاشتمم چشم ازین ب بعد سعی میکنم اصن نذارم تابیشتر خوشال بشین!!

matin odack شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 11:45

سلام دادا ب نظر من هر دو ولی بیشتر دخترها. چون خواستگاری از طرف پسرها انجام میشه , دخترا بیشتر نگران اینده خود هستند و خواستار همسر. این نظرم در مورد دخترای خوب این دوره کاملا برعکسه چون کمیابه و پسرا مشتاق ازدواج با اونا هستند

سلام ساق بول آدداش...

lati پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 22:15

به نظرمنم ازین مطلبا نذارین.چون اکثردخترا طالب اینجور پست ها نیستن.
یک انتقاد:این طرزحرف زدن شمادرست نیست.یعنی چی ربطی نداره به شما؟؟؟؟؟!!!(به عنوان یک بزرگترگفتم)

خب وقتی اسمشو نمیذاره من از کجا بدونم کیه؟؟ شاید خواسته تفرقه بندازه...
چشم انتقاد شمام لحاظ میشه...

... پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 12:05

محترم پسر!داداش گرامی !میشه ازتون بخوام دیگه از این مطلبها نذارین!ممنون میشم.بعضی قیاسها نباید انجام بشه،درس نیس!جبهه گیریش زیاده!

سلام فک نکنم ب شما ربطی داشته باشه اگ مطلب بدیه خود بچه ها انتقاد میکنن منم اصلاحش میکنم...

s چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 20:45

جوابیه ب اقا یاشار: اولا دختراب این سادگی با پسرا ب قول خودتون یه رابطه ساده ومعمولی برقرارنمی کنندکلی پسرا نازشون رو میکشن ثانیا اگه هم بحث ازدواج رو پیش میکشن واقعا حق دران ب دلایلی ک همه میدونن ولی در کل کار خوب رو دختراانجام میدن وقصدشون یه رابطه سالمه

بنی چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 20:02

1.چون دختر جماعت بخاطر ویژگی های ذاتی ک در وجودشون هس بیشتر شوق دارن فک کنم بخاطر بلوغ فکری زودرس دختراس

اوکی مرسی...

امید چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 11:53

جواب دخترا.
پسرها اصلا همچین شوقی ندارند فقط میخوان سنت پیامبر رو اجرا کنن ! ! !

عبدالقادر چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 11:46

خب معلومه که دخترا ! ازدواج دامیه که دخترا واسه پسرا میچینن و ما پسرا زود دم به تله نمیدیم.
پسرااااااااا دست جیغ هورااااااا

ادریس چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 11:09

دادا این جور سوالا به نظر من همیشه جوابش میشه جفتش
راستی نگفتی دادا خبریه؟؟؟!!!

اتفاقا نباید جفتش باشه چون ما گزینه دادیم گفتیم یکیو انتخاب کنید دگ ازین واضحتر چطوری بپرسم...
ن عزیزم خبری نیس...

یاشار سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 09:52

تو دخترا بیشتره . . . .
علت: دخترا بعد از یک ارتباط ممولی و ساده ای که با اقایون پیدا میکنن سریع موضوع ازدواج رو پیش میکشن ولی اقایون به این سادگی ها زیر با نمیرن که . . . .

خداروشکر بلاخره یکی پیدا شد ب سوالی ک پرسیدسم ج بده!!! مرسی داشی...

ساغر دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 22:11

سلام خوبین والا به نظر من دخترا بیشتر علاقه نشون میدن اخه در جریان هسین که دخترا بیشتر دستشون تو کار خیره و با این کار جهاد بزرگی در راستای سر و سامان دادن پسرا انجام میدن ایشاالله اجرشون با خدا

سلام مرسی خوبم! شما خوبییییی؟؟
البته بیشتر بخاطر منافع خودشونه هاااا

دریا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 17:34

نگفتم عاشق ،،،،،،،،گفتم عاشق اینجور مسایل
حرف دهن آدم می ذارین باشه شما عاشق؟؟؟؟؟؟
در جواب سوال هم همون جواب قبلی حالا که اصرار به تک جوابی دارین پسرا،مگه نشنیدید به پسرا میگن ازدواج کن به زندگیت سر وسامان بده

خب منم پرسیدم ازکجا فهمیدی عاشق اینجور مسایلم؟؟؟؟؟
شنیدم!!اما بنظر من که اصلا ربطی نداشت!! بهرحال هرکی ی نظری داره دگ... مرسی

lati یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 20:03

سلام.بنظرمن این نسبت مساوی باشه.بلکه توپسرابیشترهم هست چون اکثراشرایطشوندارن سعی میکنن به روی خودشون نیارن

سلام ن اگ پسری شوقشو داشته باشه از زیر سنگم شده شرایطشو جور میکنه...

ATP یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 17:09

هرکس بستگی به شرایطی که داره واعتقاداتش وبرنامه هاش برای اینده، ممکنه شوق داشته باش ممکنه نداشته باش!

سلام خانوم atp سوالمون درمورد هرکس نیست کلی هستش شمام کلی ج بدین.. مرسی!!

ادریس یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 16:12

سلام دادا میگما کلا تو فاز مطلبای اینجوری هستیا خبریه؟؟؟؟!!!!!!
راستش به نظر من که بستگی به خود طرف داره و اینکه دختر باشه یا پسر فرقی نداره

سلام داشی یکی از گزینه هارو انتخاب کن بعد دلیل انتخابتم بگوو

دریا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 09:11

سلااااااااااااام آقای عاشق مسایل جنجالی(دختر .پسری)خوشتون میادا مردمو به جون هم بندازیدا
درجواب سوالتوناز جنبه شوخی( هم معلومه پسرا،چون خودشونو نیمتونن جمع وجور کنن ما دختر ها که مشکلی نداریم)
در حقیقت هر دوچون تکمیل کننده هم هستند غیر این بودبا این نیاز خلق نمیشدند.

سلام از کجا فهمیدی عاشقم؟؟؟؟ لطفا یکیو انتخاب کنید و دلیلشو بگین!مرسی... جواب اون حرفتم(پسرا نمیتونن....) من نمیدم میذارم خود بچه ها ج بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد