دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

جالبه...

 

برو ادامه مطلب...

 
جالبه اسمتو بنویس ببین چه جمله ای میشه؟
A: نعمت خدا
B: عشقِ همه
C: معصوم
D: با استعداد
E: خوب اما شکننده
F: احساسی برای دیگران
G: منطقی
H: آرام
I: مودب
J: لذت بردنی از زندگی
K: قابل عاشق شدن
L: با مزه
M: عالی
N: مغرور
O: ورزشکار
P: خنده رو
Q: باحال
R: غیرقابل پیش بینی
s; با احساس
T: خالص و حقیقی
U: سودمند و باهوش
V: عصبانی
W: بیخیال
X: نابغه
Y: لذت بردنی
Z: خوش مشرب

نظرات 4 + ارسال نظر
زری دختر ترکمن پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 22:26 http://zaritorkeman.blogfa.com

واسه من که
خوش مشرب
نعمت خدا
آرام
غیر قابل پیش بینی
نعمت خدا
شد خخخخخخخخخخخخ

atp یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 12:35

کدوم اسممو بنویسم!!خخخخ..
نعمت خدا!صدالبته!
خالص و حقیقی!نمیدونم والا!!والا
خوب اما شکننده!کی گفته!؟؟؟خوب والبته محکم!!یعنی کوه اعتماد بنفس خخخخخ
احساسی برای دیگران!اسسسستم
خوب اما شکننده!لامصب دوبارم اومده!نیستم عاقا نیستم! اصلا مخترع اصلی این فرهنگ حروف کیه من باهاش یه کار اساسی دارم!
ارام!خخخخخ ..منننن؟؟؟؟اونم منننن؟؟اصلا بامنی اقا یا خانوم نویسنده؟؟؟؟
جالبه!جالب بود اقای قرنجیک!اوا ببخشید سلام!!خخخخ کلا من همیشه طوی دن سونقرا تاماشام دیگه!هیچکاریشم نمیشه کرد!خسته نباشید اساسی!مرسی از مطلب جالبتون

ماشالله اعتماد به نفس نیس اعتماد ب عرشه ها...
البت راست میگین بعضی از صفتاش اصن به شما نمیخوره مثل آرام!!!
فک کنم باید ی اصلاحاتی روش انجام بدم خخخخخخخ...
خواهش میکنم البته که جالبه اخ مطلبایی ک من میذارم لامصب همه جالبه...
حالا باز خدارو شکر یادتون مونده همینم حالا چه اولش یا به قول شما تویدن سونگرا توموشوش...

Mohammad یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 13:40 http://areadl.tk

Nice ^_^

...Tnx

ع.بهمن یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 12:30

جالب بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد