دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

روز مادر

  

 

روزمادر برتمام مادران دنیا مبارک باشه.

 

  

 

 

 

مادر عزیز در برابرت کویری تشنه هستم
     ودر انتظار باران محبتت غنچه ای هستم در دستان گرم تو

که با اشکهای پاکت سیراب می شوم .
           در دریای بی کران چشمانت پاکی وعشق را دیده ام و می خواهم

چون کبوتری سبکبال در پهنه این آسمان پرواز نمایم .
و اکنون از تولد مهر صدای بلبلان ترانه ساز زمین است و

این ترانه نوایی است که قلب های آدمیان را به تپش وا می دارد.
پس مادر ای مهربان ترین پیوند ، هستی ام به عشق تو زنده است

 و رأفتت و شهامتت در قلب انسانیت حک شده است.

و تو را ای ُدرج بینوای  مروارید خِرد
چگونه باید در این بُرهه از زمان نمایان ساخت

که قصه شجاعت و ایمانت از تمام شمع ها فروزان تر است

روزت را همواره ارج می نهیم

و رایحه ایثار و محبتت را در جانمان می ستاییم .

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مهسا_ت یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 14:56

مامان جونم فقط بگم که تمام دنیای من تویی!روزت مبارک
این روز زیبا رو به همه مادران عزیز تبرک میگم+شما دوستای عزیزم که حداقل واسه عروسک بچهگیاتون یه عالمه مادری کردین
روز مامان مبارک

کوسلی یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 09:52

موضوع انشا :خوشبختی
به نام خدا
خوش بختی یعنی قلب مادرت بتپد!
روز مادر و به همه مادرا به خصوص مامان خودم تبریک میگم

ATP یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 09:46

هرچی فک کردم چی بنویسم که شایسته مادرم باشه چیزی به ذهنم نرسید!پس فقط همینو مینویسم برای مادری که همه چیز منه!مادرم دوستت دارم!
روزت مبارک!ایشا..سایه ی همه ی مادرای دنیا بالاسر بچه هاشون باشه ودعای خیر پشت وپناه همه شون!

الهی آمین...

somaie شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 23:32

تنت قدمگاه آغاز بودنم شد !
آغوشت بهشت من است “مادر” ….
روزت مبارک مامان جیییییییییییییییگرم

lati شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 17:33

j0o0o0o0o0namo midam vase mamanam,do0o0o0st dashtan ke bemanad

khosh behale madaretoon
.......

danial شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 11:45

مادر در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود
و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.
روز همه مادرا مبارک

sona چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 22:42

مادر,
نمیتوانم کلامی در موردش بنویسم و عاجزم
فقط از خداوند میخواهم که
خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟
برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم.مادرم روزت مبارک

عبدالقادر چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 16:21

منم به نوبه ی خودم روز مامانی ها رو تبریک میگم

n.a.d.e.r چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 11:47

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک

ادریس سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 12:32

قند خون مادر بالاست...
دلش اما همیشه شور میزند برای ما...
اشک های مادر مروارید شده است در صدف چشمانش...
دکترها اسمش را گذاشته اند آب مروارید!
حرف ها دارد چشمان مادر؛ گویی زیرنویس دارد...
دستانش را نوازش می کنم داستانی دارد دستانش...
روز مادر مبارک

lati دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 19:35

احساس میکنم من اولین نفری هسم که نظرمیذارم.

این حس شیشم شما چقد خوب کار میکنه معلومه ک مادرتو خیلی دوس داریا....؟

lati دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 19:34

بعلههههه ما هم رسیدیم به سلامتی.دوباره کلاس و... اه اه اه میبینم که توی دوماهی که نبودم.وبلوگ تکونی نخورده.بچه هااااا خوبیییین؟؟روزمادر روبه همه ی مادرای عزیزدنیا ومادرای آینده بخصوص خودم تبریک عرض مینمایم

بععععععله دگ...خوش اومدی...رسیدن ب خیر....میخای وبلاگ تکون بخوره ...!!!!!!!!!!!!!/؟؟؟؟؟؟؟؟ جل الخالق این دگ چیه؟؟؟ وبلاگ نه خودمون باید تکون بخوریم.... قصد ما هم از گذاشتن این پست گرامیداشت این روز فرخنده ست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد