دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

چرا...؟

 

چرا..؟ 

 

نه واقعا چرا هنوز بعضیا خودشون معرفی نکردن...؟ 

میشه دلیلشو بگین منم بفهمم، تا از این مبهمی در بیام  

لطفا نگین خجالت میکشیم... 

 

دانشگاه به این بزرگی،اونوقت از بین این همه دانشجو،حتی به اندازه انگشتای دست وپای سه نفر هم خودشون معرفی نکردن...!!! 

اولش که تازه اومده بودم فک میکردم واقعا تعداد دانشجو کمه ولی الآن میبینم نه کم نیستن دست به دست هم دادن که کم به نظر برسن یا به عبارتی هنوز خودشون معرفی نکردن.... 

دوستان عزیز، دست به دست بدین که آبرو بخرین... 

قضاوتش با خودتون...

نظرات 4 + ارسال نظر
ATP دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 13:03

بازم سلام!خسته نباشید!بعضیها فک میکنن با نظر دادنشون ممکنه یکسری مسائلی پیش بیاد.پیش بیادا،نه اینکه پیش اومده باشه.

علیک سلام
نمیدونم خودمم تو هنگ موندم خخخخخ

ادریس یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 12:58

سلام...
دیگه اجباری نیست دگ هرکی ی نظری داره ماهم به نظرشون احترام میذاریم...

سلام...
اجبار نیس ولی من که دوس دارم پیش همه از وبلاگ تعریف کنم بعدش خجالت زده میشم چون به خاطر خلوت بودنش کلی مسخره میکنن که البته با تعصب بنده روبرو میشن که فک کنم بد باشه....

َatp یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 10:49

سلام بدلیل پیش بینی وسواسانه بعضی مسایل حاشیه دار،حالا بعضی ها دوس ندارن،یا حوصله ندارن یاوقت ندارنو...چیزای دیگه که چه عرض کنم!حالا معرفی نکننم نکنن حداقلش بیان تو وبلاگ نظر بدن،استقبال کنن،

سلام فک نمی کنم هیچی مسئله ای پیش بیاد ولی خودمم دلیلشو نمیدونم اما بااین حرفتون که میگین نظر بدن موافقم چون وبلاگ آمار بازدیدش خوبه اما آمار نظرش خیلی کمه!!!!

sasan پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 13:32

سلام حتما این کار رومیکنیم فقط یه تعداد از بچه ها هستن که اصلا از این وبلاگ خبر ندارن

پس لطفا اطلاع رسانی کنید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد