دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

روز پدر

در دستهای تو گهواره من

دو چشم تو چراغ خونه من
بجزء تو از همه دنیا بریدم
که عاشق تر ز تو هرگز ندیدم
ببوسم پینه دستان پاکت
ببوسم صورت چون قرص ماهت
پدر ای قبله راه سعادت
ندارم ذره ای از تو شکایت
تو رو هم چون نفسها دوست دارم
که جون من تویی تا بی نهایت
نظرات 7 + ارسال نظر
عبدالقادر سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 12:46

پساپس منم روز خودمون رو تبریک عرض مینمایم

رامین سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 09:15

papa/بابا/دده/اکه/ابا!!!!!!!!!!!!!!!ازته قلبم دوستت دارم!!!!!!

matin odack یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 14:04

مهسا_ت یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 12:36

با تشکر از متن قشنگتون .پدرعزیزم دنیا با وجود تو برام انقدر زیبا و زندگی دوست داشتنیه.خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم!دنیا وزندگی من تویی

ادریس چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 18:36

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است، بدان که برای من بهترینی .
روز پدر مبارک باد

ستاره کویر سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 07:11 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

متن زیبایی بود دوست عزیز همه ما نزد خدا تشکر و قدردانی مخصوص داریم.
مطلب درباره روز پدر بود منظورم تشکر و قدر دانی از پدر محترم بود .همون پدری که انشاالله خدا سایشو از بالای سر ما کم نکنه .

امید امیری فر سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 04:14

تشکر و قدردانی های خودتون رو از صمیم قلب بنویسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد