دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

ماجرای دو تا دانشجو

ﯾﮏ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻤﮑﻼﺳﯿﺶ ﺑﻮﺩ .
ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﯾﮏ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺟﺮﺍﺕ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﺍﺯ ﺩﻟﺶ
ﺭﻭ ﮔﻔﺖ ﻭ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩ .
ﺍﻣﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﺎ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﭘﺴﺮ
ﺭﻭ ﺭﺩ ﮐﺮﺩ .
ﺑﻌﺪﻡ ﭘﺴﺮ ﺭﻭ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺮﺍﺵ ﻣﺰﺍﺣﻤﺖ ﺍﯾﺠﺎﺩ
ﮐﻨﻪ، ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺳﺖ ﻣﯿﮕﻪ ...
ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺍﺯ ﭘﯽ ﻫﻢ ﮔﺬﺷﺖ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺍﺯ ﭘﺴﺮ
ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﺎ ﯾﮏ ﺟﺰﻭﻩ ﻗﺮﺽ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﺩﺍﺧﻠﺶ ﻧﻮﺷﺖ : ” ﻣﻦ
ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﻣﻦ ﺭﻭ ﺑﺒﺨﺶ ﺍﮔﺮ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯ
ﺭﻧﺠﻮﻧﺪﻣﺖ “
ﺍﮔﺮ ﻣﻨﻮ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﺑﯿﺎ ﻭ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻦ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺮﮐﻢ ﻧﮑﻦ .
ﻭﻟﯽ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩ .
ﭼﻬﺎﺭ ﺳﺎﻝ ﺁﺯﮔﺎﺭ ﮔﺬﺷﺖ ﻭ ﻫﺮ ﺩﻭ ﻓﺎﺭﻍ ﺍﻟﺘﺤﺼﯿﻞ ﺷﺪﻧﺪ، ﺍﻣﺎ
ﭘﺴﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﻃﺮﻑ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻧﺮﻓﺖ !!.
ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺟﺮﺍ
.
.

.

.

.

.

.

ﭘﺴﺮﻫﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻻﯼ ﮐﺘﺎﺏ ﻫﺎ ﻭ ﺟﺰﻭﻩ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ
ﻧﻤﯿﮑﻨﻨﺪ
نظرات 27 + ارسال نظر
h دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 13:38

salam akhe mage pesara jozve ham minevisan ke dokhtara azashon jozve begiran hamishe pesaran ke ba khahesh o eltemas az dokhtara gozve migiran

آره جانم پسرها نمینویسن ولی بنویسن هم خیلی خوبش رو هم مینویسن

دریا سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 21:02

سلااااااااااااااااااااااااام درمورد جزوه گرفتن وجزوه دادن باید بگم حداقل درمورد خودم

اگه جزوه خواستین وطرف از دادن امتناع کرد،بابا طرف خطش خوب نیست حتی خودش هم بعضی وقت ها متوجه خودش نمیشه چه برسه به شما اصرار بی خود میکنن ،آدم مجبور میشه خط دکتریش رو نشون بده جالبه بعضیا با دیدن خط هم دست بردار نیستن ،نصفه دیگه هم میگن فلانی خودشو میگیره

حرف شما درست . من خودم خوب جزوه مینویسم ولی خطم واقعا افتضاحه ولی بازم اخر ترم بچه ها جزوه من رو یه بار هم که شده میخوندن.کم کم عادت کرده بودن به خطم .
به همه توصیه میکنم همیشه از یه نفر جزوه بگیرید تا به خطش عادت کنید

مرده متحرک یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 20:03

خب اول کلی بخندم
آخه دختر جون چرا اول جو میگیردت جواب رد میدی! تازه تهدیدیم میکنی! اینجوری که ریشه های عشق رو در وجود عاشق خشکوندی
تا تو باشی و دل نشکونی

..... شنبه 28 دی 1392 ساعت 23:09

والا ما که همیشه دیدیم پسرا به دخترا شماره میدن،پسرا دنبال دخترا را میوفتن،پسرا مزاحم دخترا میشن،وپسرا لنگ دختران.
دخترا هرچی هم باشن،اخرش این پسرا هستن که باید بیان خاستگاری،

حسین جمعه 6 دی 1392 ساعت 17:23

طبق جدیدترین آمار تعداد تولد دختر سه برابر پسر هست حالا شما فکر و اندیشه کنید ببینید چه جدالی دارن دخترها واسه شوهر پیدا کردن.از سه تا دختر 2 تاشون بی شوهر میمونن

قانون بقای داروین : قوی تر ضعیف تر رو از بین میبره.
قانون بقای گیرمو لویس دوپاردو گومز : در این جهان برای زتدگی باید تلاش کرد و برای رسیدن به اهداف باید از دیگران پیشی گرفت.(خطاب به دختران)

علیرضا جمعه 6 دی 1392 ساعت 13:12

راستی مرد محمدکیه؟
ب نظرم دانشجونیس!
آخ بالاترازدرک ی دانشجونظرمیذاره!!!!!!!!!!!

مرد محمد گل سر سبد دانشگاهه

علیرضا جمعه 6 دی 1392 ساعت 00:26

اینجوری ک بدشد!!!!!
عجب کاری کرده دختر!فک کنم جوگیرشدجواب ردداده یاازاین اوضاع کسادخبرنداشته!!!!
من ب دختراتوصیه میکنم اگ کسی ت دانشکابهشون بیشنهاددادبدون فک کردن قبول کنن!!!!!!
کی گفته بسراجزوه نمینویسن؟؟؟!!!!
ت دانشگاهمه جزوه منومیگیرن!!!!
راستی ساق بول امیدجان!!

ممنون از نظرت تو هم هرچی بگی درسته .

مسلم چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 13:48

ماشالله داش مرد من حرف مردو تایید میکنم دمت گرم رفیق

داش مرد هرچی بگه درسته.

esfahaniani چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 12:48 http://khanbs.blogfa.com

سلام

شما هم وب جذابی دارین قایرات ادینگ بتر بگندیم, یاشانگ

لینگ هم بولدینگز

ممنون از شما

مشفه سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 21:52

اگه باهوش باشی میفهمی

حوصله کل کل داخل وبلاگ رو ندارم بیکاری بیا حضوری

مشفه دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 21:06

سلام اصن پشرا سرکلاس میان که جزوه بنویسن؟؟

آره بابا میان.
مشفه یعنی چه ؟

مهدی یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 22:52

جالب بود

قربونت

سمینه(س ا) یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 21:55

اولا تاجایی که ما دیدیم پسرا بودنو آخر ترمو دنبال جزوه ی دخترا دوییدن
دوما چه پسر آز احساسی پاخیر قیز دلمون واسش یاندی

هه وااااااااای پاخیر قیز .
خب می خواست همون اول بد جنس نباشه .
پاخیر اوقلن.

mahsa شنبه 30 آذر 1392 ساعت 23:23

اااخخخخییی الهی……!امیدوارم هیچ وقت در واقعیت از این نوع اتفاقات نیفته که دل کسی بشکنه…

عبدالقادر شنبه 30 آذر 1392 ساعت 20:51

من که تصمیم گرفتم از ترم بعد حتما جزوه بنویسم

آفرین بهترین کار همینه

بنی شنبه 30 آذر 1392 ساعت 13:13

امید داداش ببخشا منظورم همه نبود ک بعضیا.در هیچ چیزی نمیش 100 بگی ک اینطوره

قربونت بنی .

مرد محمد دوجی شنبه 30 آذر 1392 ساعت 13:07

واقعا همچین چیزی داریم؟آیا .مردم!!!
بعضی از دخترا لیاقتشو ندارن که بهشون ابراز علاقه کرد(بعضی ها)
اگه پسره می فهمید که دختره دوسش داره حتما از
احساس دختره استقبال میکرد ولی حیف شد دیگه.
عشق اولی خیلی برای پسرا مهمه میگن هیچ وقت اون
عشقو فراموش نمی کنن ویه جورایی براشون خاص و
اون احساسی که توی عشق اول داشتن دیگه هیچ وقت براشون تکرار نمیشه.

داش مرد محمد گل تو هرچی بگی درسته

محبوب شنبه 30 آذر 1392 ساعت 12:36

از این به بعد دانشجوهای پسر هر روز جزوه هاشون رو چک میکنن

ATP شنبه 30 آذر 1392 ساعت 12:34

من موندم این که جزوه شو باز نمیکنه چجوری فارغ التحصیل شده!؟؟
اشتباه نکنید،این نشون دهنده ی هوش بالا نیست،قدرت ارتباطی فوق العاده ای داره ولی فقط با استادا نه با دخترا!!!!
راسی کی گفته پسرا جزوه نمی نویسن،اتفاقا خوبم مینویسن،اینقدر قشنگ از رو جزوه ی دخترا جزوه مینویسن که بیا و ببین!

با انواع و اقسام روش ها میشه فارق التحصیل شد.من خودم در متخصصم .
باشه حتما سر فرصت میام بهم نشون بده چجوری جزوه می نویسن

بنی شنبه 30 آذر 1392 ساعت 12:26

امید دادا میدونی چیه اخ دخترا انقد مغرورن ک نگو خیلی خودشونو بالا میگیرن فک میکنن کین.اخرشم بخودشون لطمه میزنن

بعضی ها اینطوری هستن .همشون انیطوری نیستن که نیستن که .

matin2 شنبه 30 آذر 1392 ساعت 10:31

سلام پسر عمو دمت گرم خیلی باحال بود. درضمن من خودم جزوه نمی نویسم اما جزوه نویس هارا دوست دارم...

سلام پسر عموی گل ممنون از نظرت

matin1 شنبه 30 آذر 1392 ساعت 10:16

داداش پسرها لااقل برای امتحان پایان ترم ک جزوه هاشونو نگاه میکنند.در ضمن کی گفته پسرها جزوه نمینویسند بیاد تا نشونش بدیم

این پسره نگاه نکرده دیگه.
آره میدونم من خودم جزوه می‌نویسم

ادریس شنبه 30 آذر 1392 ساعت 00:43

واقعا پسر جزوه نویس داریم واقعا دارم
ما ک ندیدیم حتما این پسره جزو استثناءات بوده نه

آره داریم بیا اتاقم جزوه ام رو بهت نشون بدم کف کنی. جزوه بقیه رو هم اگه خواستی نشونت میدم.
جزوه نیست که لامصب شاهکاران

نازی جمعه 29 آذر 1392 ساعت 20:13

خب پسره میمرد بعدش جزوشو یه نگاه بندازه.
قصمون آخرش به عروسی ختم بشه.

انشاالله چه این جور ماجرا ها یا ماجراهای دیگه همه به عروسی ختم بشه.

!!! جمعه 29 آذر 1392 ساعت 19:48

تا جایی که یادمونه پسرا از دخترا جزوه میگیرن نه دخترا از پسرا، ما که دست پسرا دفتر و خودکار ندیدیم که بخان جزوه بنویسنراستی دختری که جواب رد به پسره داده هیچوقت ازش جزوه نمیگیره

ای !!! خب دختره پشیمون شده بعدش دلش پسره رو خواسته دیگه.
حرفتون درسته پسرها اهل جزوه نوشتن نیستن ولی به هر حال بیشترشون یه جزوه الکی هم که شده دارن.

دوست دار تو ! جمعه 29 آذر 1392 ساعت 19:34

مینویسم دوستت دارم به روی قرص ماه

تاشود پرنور از این واژه دنیایی سیاه

باتو من رنگین کمان را قبل باران میکشم

آسمان را می دهم درچشمهای خود پناه

اوج می گیرم برای پرزدن در ساحلت

غرق دریا می شوم با یک تبسم یا نگاه

بوسه ی امواج را برگونه هایم میزنی

می توان باعشق آسان تر گذشت ازاین گناه

درهجوم وحشت از مرداب تنها مانده ام

درپی نیلوفرم با کوله باری اشک وآه

رج به رج قافیه بافم تا که تو باور کنی

من بدون تو وشعرم می شوم درخود تباه

خیییییییییییلی ممنون از شعر قشنگت خودتم معرفی میکردی دیگه

arash جمعه 29 آذر 1392 ساعت 15:24

بعضی ها بعضی ها بعضی ها بعضی ها اصلا جزوه ندارن که به دخترا جزوه قرض بدن
یه وقت اشتباه فکر نکنی ها تو رو نمیگم ها تو که همه جزوه هات تکمیله خخخخخخخخخخخخ .

من همه جزوه هام تکمیله تکمیله به هرکی هم قرض بدم مطمئن باش لای جزوه رو حتما بعدش باز میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد