دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

من حقم را میخواهم...

1252b1b2925574d700ea65457e9753a8-430

مے گویَنـב مَرگـ حـَـق اَســتـ ... خـُــבایــا : حَقــّمـ را مے خواهـَـمـ ... ...
نظرات 19 + ارسال نظر
سوگند پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 20:42

ترجمه ی حرفم این چه عکسیه گذاشتی بهتر از این نبود قارداش؟

سلام ممنون که ترجمه کردین
حالا شما به بزرگی خودت ببخش ما عکسامون همین حد بیشتر نیس دیگه

آرش چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 22:37

عزیزم سهراب یه چیزی میدونست که گفت تا شقایق هست زندگی باید کرد زندگی اجباریست

سلام مرسی از نظرت اما حیف ما آدما که باید این زندگی اجباری تحمل کنیم.
کاش زندگی هم تبصره داشت.

سوگند چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 00:04

بو عکس نمده غویپ دری بهتر از بویخ ده؟

سلام ببخشید راستش نفهمیدم چی گفتید

edris سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 21:55

بنی جان من بر اساس یه مقاله اینو گفتم حالا اون مقاله رو میذارم
راستی من مال خودم رو گفتم
نگفتم که جعفر بای فقط دارای نورعلی هستش

در ضمن از همه میخوام نظرات رو مطابق با مطلب بذارین ممنون از همه

سلام داداش اره حرف خوبیه
بهتره نظرات متناسب با مطالب باشه

beni سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 13:06

ادی جان جعفربای دارای شاخه یارعلی ونورعلی است دقت کن مرسی

beni سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 13:03

س ترکمن دوغن طایفه کاملم یموت اق اتابای و قره دنگه

edris سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 09:26

سلام
منم طایفه ام قرنجیک که از نور علی و نور علی هم از شریف(جعفر بای) و اونم که میرسه به یموت هستش

در ضمن داش من الان دارم یه مطلب آماده میکنم در مورد طوایف ترکمن(یموت و گوکلنگ) پس هر وقت آماده شد میذارم تا طوایف ترکمنا رو بشناسی پس وقتی گذاشتمش حتما بخونش

مرسی دادا

benyamin دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 10:26

س مارال خانوم واقعا اگه مطالب ترکمنی دوس دارین چرانمیذارین

امیدوارم همه همکاری کنن تا مطالب وبلاگ مخصوصا مطالب ترکمنی بیشتر و بهتر بشه.
داش بنیامین شما هم خودتو ناراحت نکن وقت واسه مطلب گذاشتن زیاده

beni دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 10:21

س داش میسم فک کنم دچار افسردگی شدین به رونپزشک برین بهتره تاقبر

س مرسی عزیز چ امیدی بهم دادی چون تو گفتی حتما میرم.

beni دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 09:14

س طایفه من یموت شاخه اتابای.فک کنم محمد الق باشه چون جدم ترکمنستانی بوده اطلاعات کافی ندارم.طایفه شما

سلام خوبه دارین راه میفتین امیدوارم همینطور ادامه داشته باشه تا ما غیرترکمن ها هم باهاشون اشنا بشیم

ناشناس یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 09:28

خب بروبگیردادااااااااااااااااااااش.کی جلوتوگرفته

کاش میشد به راحتی حرف زدن گرفتش...
فعلا تو نوبتم

gozel gyzi شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 20:14

طایفه من شیرمحمدلیییییییییییی

خوبه بعدی لطفا....

donia جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 15:25

سلام.بچه ها میگماااااا ی پست بذارین دررابطه با اینکه طایفتون چیهههه.جالبه ها نع؟

سلام اره فکر خوبیه خب اول خودت شروع کن

maral جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 15:18

سلام.خوبییییییییییییین؟؟؟ناسلامتی وبلاگ ترکمناس هاااااا ی چندتا متن ترکمنی هم بذارین دگههههههههه

سلام مرسی خب چرا خودتون اولین مطلب ترکمنی نمیذارین؟ هااااااااااااااااااااااا

donia جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 14:51

ان شاالله حقتو میگیری هرچند خیلی زوده اقا میثم این دنیارو فعلا بچسب[:[:7

آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از
شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پایم بکشند...

m.d جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 14:43

اقا چه عجله ای نوبت به توهم میرسه البته اگه عجله دارین بگم بیاد سراغت

اره میرسه اما مهم اینه کی ، واسه منم هرچی زودتر بهتر داداش

asalak جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 14:30

slm.khob bood..mataleb jazabtar bezarid mamnoon misham.by

سلام منم امیدوارم مطالب بیشتر و جذابتر بشه

یاشار پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 23:38


من شنیدم که میگن حق گرفتنیه ولی فک نمیکردم تا این حد باشه

سلام داداش مرسی از نظرت اینم از فشار زندگیه

edris پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 23:35

عادتم داده خیال تو که یادم باشد یاد من هم نکنی باز به یادت باشم

سلام مرسی ار نظر و جمله قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد