دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

سارغید جیق لار(اس ام اس ترکمنی)

                                  اس ام اس ترکمنی

  1-حسیب دیرا حسیب دیر /الیمی پیچاق کسیب دیر/آل یانگاق قیزل

  دوداق/ گور کیم لره نصیبدیر

  

 2 -حقیم حاقا یتیرسین/حق مرادا اوتیرسین/ایلینیگ آلیان گلینین

  نن/بیزه ده خدای یتیرسین.

  

 3-آلما دیب آغلادیم/ نار دیب آغلادیم/اوزیمه میسر یار دیب

   آغلادیم/اوزیمه میسر یاریم بولماسا آمانات جانیمی آل دیب آغلادیم.

  

 4-بیر شاخادا ایکی آلما /منده آلمایین سنده آلما/سن منی سوییان

  بولسانگ/من قایدامدا سن قالما.

  

 5-دنیادا ایکی رنگ گل بولسن / بیری قیزل ...........سنکی /بیری

   آق.......منکی.

  سن منی یادان چیقارسانگ قیزل گل سولسن.

  من سنی یادان چیقارسام آق گل کفنم بولسن.

 

  6-کیم پولونگ دوشمانی / بولسا آدمینگ دوستی شولدور.

  

 7-آق یوزنی ترک ادیب قایدیب بولمیا

  عشقنگ اودنی حالقا آیدیب بولمیا

  ینه دوس یارنقا سرینگی آیدماسانگ

  یورگ داکی اودی ساویدیب بولمیا

 

  8-سایلاب سوییب تاپانیم / هر دم یادا سالانیم / سوزیمدا یوق یالانیم/سنی گورسیم گلیا.


9-عشق اودنی چکمسنگ یار یوزنی گورمیانک
اگر غینلیق چکمه سنگ عشق قادیرنی بیلمیانگ
یارینگ نازنی چکمه سنگ
اصلا عاشیق بولمایانگ
عاشیق بولسانگ دونیاده
یاردان باشقانی گورمیانگ


10-عشق یالان اولماز/محبت دن هیچکس دویماز/باوفا یولاشلار/هیچ زمان یاددان چیقماز

 

11-آرمان یاشیم یاش بولیا /یادلاسام گوزمه یاش دولیا/هر گون گورجگ  عزیزم /واخ آرامیز داش بولیا

 

12-بهار گولی سولماسین/یار یاردان دویماسین /چین یورگدن سویه نیم /باشقاسینی سوی مه سین

 

 

13-نامانی یازایلی گزگ مه گزگ /آراه داش بولسادا یاقین دیر یورگ /هرکیم اوز دوسی اوزنه گرگ /عزیز دوسیم گولر یوزنگه سلام


14-~~~~<الله>~~~~~~~~

گل باریگ گردنگه داقجاق

 

 

15-الله یازان بولماسا عاشیق لیقدان نه پیدا/انه آتا گولمه سه سویگلی دن نه پیدا /جگر باقرینگ داغلاسانگ/گیجه گوندیز آغلاسانگ /عشقه امید باقلاسانگ /باشار ماسانگ نه پیدا

 

16-داغلار زورنا غونیار /دریا بالیغنا غونیار /گونگ بولسا آینا غونیار/منگ یاش یورگم وفادار عزیز دوسلارنا غوانیار

 

17-بولیا
بولمیا
بولیا
بولمیا
بولیا
...
بولسا بولماسا-حالاسانگ دا  -حالاماسانگ دا من سنی سوی یان


18-گل بردم گولیانا /گل قادرنی بیلیانا /جانمی فدا ادرم / منی یادا سالیانا

نظرات 8 + ارسال نظر
negar شنبه 13 مهر 1392 ساعت 09:46 http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

دوجی شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 10:07

بابا عاشق.مال تو دیگه از حد گذشته ها یه فکری به حال خودت بکن این جوری داقون میشیا ببین کی گفتم.

اونم به چشم واسه اونم ی فکری میکنم دیگه

یاشار جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 17:21

ساغ بول قارداش
بلا اینارو واسه ما که نمیفرستی

خواهش ادیان داداش
ای بز شدا
سنگا دا ایوریارن کی

شهین پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 19:53

سلام خیلی ممنون از مطلب خوبتون حقا که گمیشانی هستین دستتون طلا

سلام خواهش میکنم نظر لطفتونه
ممنون که نظر دادین

عبدالقادر چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 14:40

دمت گرم داش خیلی حال کردم.

خواهش میکنم داش وظیفه اس

latife چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 14:17

واااااااااااوحقیم حاقا یتیرسین/حق مرادا اوتیرسین/ایلینیگ آلیان گلینین نن/بیزه ده خدای یتیرسین.
انشالله سیزه ده نصیب بولار اینکی صونکی اس ام اسی بترکان اشددیم.حافظه بلندمدتمه گشدی

انشالله خدای آغزینگدان اشدسین

آرش چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 13:23

چشمان باشیندا آغلاب اوتیردیم دومه دومه یاش لرمی گوزیمه گتیردیم سن صورتینگی اونگدن گچیردیم سن سیز یاشا بیلمرن عزیزم(حس شاعری)

بابا آرش سیننانیم باشریانگا
بیجیره بولسا سیندا قویوردینگ دا سارغیدجیق لارینگ

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 13:15

ساق بول ادی
بتر بتر گود

خواهش ادیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد