دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

تصاویر متحرک

طناب بازان حرفه ای
 
چند کلیپ خنده دار ! (52) www.taknaz.ir 

نظرات 9 + ارسال نظر
negar شنبه 13 مهر 1392 ساعت 09:32 http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

رحمان روزگرد سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 00:06

جالب بود ساق بول

خواهش میکنم رحمان جان.......
خیلی ممنون که نظر دادین

Matin جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 13:30

سلام دا دا همیشه دوای هر دردی پول نیست گاهی اوقات محبت معجزه خواهد کرد میگی نه امتحان کن...

سلام.....
منم با گفته تو موافقم؛قدرت عشق و محبت خیلی بیشتر از پوله.
از نظر شما سپاسگذارم

یاشار پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 20:43

تبریک میگم به جمع نویسندگان پیوستی.
مر۳۰دانیال جان قشنگ بود
این تصویر رو که دیدم یاد بچگی های خودم افتادم که موقع رفتن به مدرسه چقدر پول میگرفتم ولی الان داداش کوچیکم چقدر میگیره
اگه گفتی اختلافش چقدره؟؟؟؟؟؟

مرسی امیدوارم برای وبلاگ مفید باشم........
زمان بچگیمون 100تومان اونم به زور میگرفتیم اما الان بچه که به 100تومان راضی نمیشه به جای 100تومان،1000تومان میگیرن
ممنون که نظر دادین.

ailar.or90 پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 11:37

در مورد عکس اولیه هرچی نباشه خارجی ان دیگه....دومی واقعا تو این دور و زمونه بچه بیچاره تا حالا ندیده بوده حتما .ممنون از عکسهای زیبا....

خواهش میکنم....
از نظرتون ممنونم.

آی گل پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 01:01

دمت گرم پسر موضوع به این میگن قابل توجه سایرآقایان

ممنون که نظر دادین.

آی گل پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 00:42

این یکی روخوب اومدین!واقعازدین به هدف.دمتون گرم.

آرش چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 21:58

راست میگی منم بچه که بودم به خاطر پول واسه گرفتن تیتاپ دو طرفه چه گریه هایی که نکردم

ادریس چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 21:32

ای ول قشنگ بود

قابل نداره هم اتاقی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد