دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

تصاویری از اسب ترکمن


نظرات 12 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 13:42

سلام . ببخشید اسب ترکمن خوبه یا عرب؟؟؟؟/
راستی منکه ترکمن نیستم یعنی اینجا جایی واسه من نیست؟؟؟
به قول امام که گفتن من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم. خب منم ترکمن نیستم اما ترکمنارو دوست دارم

سلام,به طور قطع نمیتوان درباره این مسئله اظهار نظر کرد چون هر کدام ویزگی های خاص خود را دارا می باشند ولی هر دوی این اسبها بهترین نوع از نزادهای برتر دنیا می باشند,همین که شما نظر میدهید واسه ی ما خیلیه. بازم تشکر

latife شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:41

سلاااااااااااااااااااااااااام.بتر آوادان.کاش یکیش مال من بود

فاطمه سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 23:31

خوش بحالتون من عاشق اسبم ولی متاسفانه تو منطقه ما هیچ اسبی نیست...رفتین اسب سواری جای مارو هم خالی کنید

حتما.ممنون از نظرتون

s سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 21:08

در جواب اقا نادر بد نیس یکم سرتونو بگیرین پایین اونوقت پسرای ترکمنو میبینین با لهجشونم اشنا میشین البته قصد جسارت ندارم

ادریس دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 22:07

متین جان الارینگ آغرماسین بتتر آوادان میشدیق

خیلی ممنون از این که نظر دادید,دوست عزیز

آرش شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 21:53

دلم میخواد یه اسب داشته باشم باهاش برم صحرا .....

دوست عزیز کار دشواری نیست کافیه که دنبالش بریم اونم خصوصا که در منطقه ما اسب کم نیست امیدوارم به ارزوت برسی دوست عزیز

نادر جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 21:47 http://kbmb.blogfa.com

یه پیشنهاد که اگه انجام بدید به نظر من خیلی جالبه دیدم چند تا شعر ترکمنی گذاشته بودید اگه لطف کنید ترجمشو هم بذارید عالی میشه.

ممنون نظر شما لحاظ خواهد شد

نادر جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 21:42 http://kbmb.blogfa.com

سلام النگز اقرت ماسن وبلاگز و بو ادن ایشگزدن خوشم گلدی.
لهجه ترکنمی منطقه ما با گنبدی و اطرافش متاسفانه فرق داره فک کنم خودتون هم میدونید ولی خب بازم هرچی باشه منم ترکمنم دوست دارم منو هم از خودتون بدونید از این کارتون هم خیلی خوشم اومد و میخوام ازتون تشکر کنم به خاطر این کار.ممنون.

سلام,ما برای خرسندی شما دوستان ترکمن این کار را انجام دادیم حالا از هر طایفه ای که باشن,این نهایت خوشحالی ماست که شما در این وبلاگ مشارکت داشته باشید. ممنون از نظرتون

ساواش پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 23:48

سلام. من ک یوقرقه ردیفدن سمت چپ اولینه خالدم بتر اوودن ده متین جان ...
الرن اقرمسن ارمان


سلام این نظر لطف شماست که از این تصویر خوشش امده,ممنون از نظرتون

سارینا پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:49



سلام
خوشحال میشم تشریف بیارید بازی آنلاین!
http://game.parsdlc.com

همچنین میتونید فایل و عکس هاتونو به صورت دائمی به ما بسپارید!
http://up.parsdlc.com

:)

danial پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 21:13

سلام....
خیلی جالب بود.میخواستم یه سوال بپرسم تا حالا اسب سوار شدی؟
ممنون از عکسهای زیبا

سلام دوستم,راستش خیلی دوست داشتم سوارکاری یاد بگیرم ولی موقعیت سواری با اسب برام فراهم نشده .ممنون از نظرتون

یاشار پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 20:17

واقعا قشنگن متین جان مخصوصا ردیف ۲ ستون۳
ساغ بول قارداشیم

ممنونم که تصاویرو پسندید .قابلی نداشت دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد