دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

جاخالیو پر کن...


نظرات 25 + ارسال نظر
o چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 19:13

غم وغصه

negar شنبه 13 مهر 1392 ساعت 09:01 http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

دونفر یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 22:56

به شوخی اسم شما رو نوشتیم اگه ناراحت شدید به بزرگی خودتون ببخشید

نه بابا فقط خودم تعجب کردم کی نظر دادم که خودم نفهمیدم
بابا با جنبه ام

ادریس یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 22:36

زندگی بدون نویسنده هایی مثل شما نمیشه

ببخشید این که اسم منه من کی واسه خودم نظر دادم کی نمیدونم

ولی در جوابت اون که صد درصد نمیشه
خواهش میکنم با اسم خودت نظر بده
حالا اگه اسم توام این بود لااقل یه چیز میذاشتین که معلوم بشه من نیستم

ی تنبل جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 10:52

زندگی بدون درس نمیشه

اون که صد در صد...!!!

دختری از بام ایران پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 17:13

سلام اقای قرنجیک:اول تبریک بخاطر وب قشنگتون دوم که: راستش من بطوراتفاقی به وبتون سرزدم ولی نظری نذاشتم!!!حالاکدوم دوست عزیزی به اسم من اونم بازبون ترکمنی!!!!!!!!نظرگذاشته خداعالمه!!؟؟؟؟راستی میشه معنیشوبگید؟!

سلام ممنون خواهش میکنم

بیر بی وفا یارا دوستلر ساتاشدیم(با یک یار بی وفا آشنا شدم)

عشق اودنی یورگ بیلن آچلیشدیم(آتش عشقم را از ته دل با او در میان گذاشتم )

گوزلرینی گوردیم یاشیم دوکلدی(هنگامی که چشمانش را دیدم اشکم سرازیر شد )

شو یاشیمی هجران بیلن چالیشدیم (این اشکم را با دوری و فراق عوض کردم)

بنی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:15

بدون معشوق

بنی جان معشوق داریم معشوق حالا کدوم یکی!!!؟؟؟

گلناز سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 08:44 http://www.elkinturkmen.blogfa.com

زندگی بدون یاد خدا نمیشه...

همونطور که قبلا هم گفتم تو این که جای هیچ بحثی نیس

آیجمال دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:52

همونی که برام خیلی عزیزههفیطل

بله بله اینم میشه

zobeydeh یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 22:38

زندگی بدون مامان و بابا نمیشه

به به بجه های کلاسم با این وبلاگ آشنا شدن خوبه بازم سر بزنین

دختری ازبام ایران یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 22:35

بیر بی وفا یارا دوستلر ساتاشدیم

عشق اودنی یورگ بیلن آچلیشدیم

گوزلرینی گوردیم یاشیم دوکلدی

شو یاشیمی هجران بیلن چالیشدیم

چه عجب از بچه های کلاسم اینجا سر زدن
حالا میگم این دو بیتو کی واستون گفته ؟؟؟
دستت درد نکنه بازم سر بزنین

B.A یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 15:16

ای کاش آدمی این حقو نداشتن که با حرفاشون همدیگرو برنجونن

بله جمله قشنگی بود

z.gh یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 14:27

محبت

اینم میشه

یاشار یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 13:17

زندگی بدون اون نمیشه

بله
حالا اون کی هستش ؟؟؟

آرش شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 22:46

خیلی سخته جواب دادن
باید یه چیزی رو نداشت تا بشه فهمید میشه یا نه
اگه نداشتن یه چیزی رو دیدیم حتما زنده بودیم پس زندگی بدون اون چیز ممکن بوده

به به بابا داش آرش چه جمله ای گفتی کلا همچین اساسی روم تاثیر گذاشت دمت گرم

دوجی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 15:40

خونواده

صد در صد مرد جان

sona پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 22:44

زندگی بدون من نمیشه

به به
واقعا

ایجمال پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 21:24

دوست

بله اینم حرفیه
ولییییی کدوم دوس...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

lati پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 21:02

بدون عشق

قبلا هم گفتم زندگی بی عشق معنایی نداره

مارال چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 21:47

بدون خدا نمیشه

اون که توش هیچ شبه ای نیس
فقط خدا

گلی چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 20:41

زندگی بدون عشق نمیشه

به به واقعا درسته
اصلا زندگی بدون عشق معنایی نداره

امید چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 20:27

زندگی بدون پول نمیشه

اینو که صد در صد موافقم

اگه گفتی؟! سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 18:26

تو

خوب اینم نظریه
فقط چی بگم؟؟؟!!!

عبدالقادر سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 09:52

شادی

بله اینم میشه

azi دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 11:41 http://hurdokht.loxblog.com/

زندگی بدون دروغ نمیشه
والاااااا

ممنون از نظرت اینم واقعا درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد