دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

اس ام اس های دلتنگی

 

 

کفش هم اگر تنگ باشد

زخمی می کند 

وای به روزی که

دل  تـنگ بـاشد...

 


دلم تنگ است...

پرواز میخواهم؛ 

تا کجایش را نمیدانم؟ 

از زمین بیزارم...

 


اای چقدر دلش برام تنگ شده!! 

 

 

 


****************************************** 

رخ به رخ که شدیم 

من مات شدم !

و تو چون پادشاهی که

از این فتح ها را زیاد دیده است

بی اهمیت رد شدی......!

 


انگارپاى ثانیه ها لنگ مى شود وقتى دلى براى دلى تنگ مى شود

 


من دلم تنگ کسی است....

که به دل تنگی من 

می خندد...! 

 

 

 


****************************************** 

کسی هست شانه هایش را، به من قرض بدهد 

تا یک دل سیر گریه کنم؟ 

بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی!

 


ممنون که نمى پرسى حالت چطور است تا مجبور نشوم دروغ بگویم که خوبم!

 


دل شکستن سنگ نمیخواد ، دل به نگاهی سرد میشکند

 

******************************************

 

 


****************************************** 

کسى چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم از دیدن کسى که تنها لباسش شبیه به "تو" بود

 


هیچ اتفاق خاصی نیفتاده! ستون حوادث خالیست.... 

هنوز زنده ام بی تو! باورت میشود؟

 


یکی من دادم و یکی من دادم و یکی من دادم و ... آیا این رسم عاشقیست؟؟ 

 

 


****************************************** 

بوق اشغال میزند وقتى شماره ات را در ذهنم میگیرم ، کسى انگار پشت خط است

 


وقتی که خیلی دیره تازه میفهمی که اونیکه از همه ساکت تر بود بیشتر از همه دوست داشت ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود.

 


پایان حکایتم شیرین نیست من عاشق او بودم او عاشق او....

 

 

 


****************************************** 

من تو را به دلم قول داده بودم نگذار بد قول شوم

 

 

چه تلخ است بعد ازسالها جست و جو , نیمه گمشده ات را کامل بیابی...

 

 

غمگینم همچون پیرزنی که آخرین سربازی که از جنگ بر میگردد پسرش نیست 

 

 


****************************************** 

چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست

 

 

دیشب خدا را دیدم گریه میکرد 

من هم با او گریستم 

هر دو یک درد مشترک داشتیم...... 

.

.

آدم ها.......

 


گاهى نمیدانم 

چه پیامى را بهانه کنم 

تا از حال آنکه دلم با اوست 

آگاه شوم 

این بار که دلتنگى را بهانه 

کردم، فردا را چه کنم!!! 

******************************************

 

 


****************************************** 

شماره عوضی نبود...

صدا اشتباه نبود...

صدا همان صدا بود...

چیزی دیگر انگار عوض شده بود....

چیزی شبیه دل...

 


گاهی حس میکنم روی دست خدا مانده ام!!

خسته اش کرده ام... 

خودش هم نمیداند با من چه کند...!!!

 

 

دلم واسه اون روزایی تنگ شده که کسی‌ رو دوست نداشتم ، چه خوب بود اون بی‌ خیالی ها... 

 

 


****************************************** 

ســـــــــــــــــاکت که می مانی....

میگذارند به حساب جواب نداشتنت! 

عـــــــــــــــــــمراً ... بفهمند داری جان میکنی تا حرمــــــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری....

 

 

 

تقصیر برگها نیست.

آدمها همینند! 

نفس میدهی له ات میکنند!...

 

 

 

جای خالیت وقتی حس می شود که آدم های بعدی برخلاف تو ، چنگی به دل زدند....

 

 

 


****************************************** 

فراموش کردنت کار سختی نیست! 

کافی است دراز بکشم....  

چشم هایم را ببندم... 

.... و برای همیشه  

بــمیــــــــرم!

 


لامَصَــــــــــب احْســــآس اسْتـ ... مَــزْرَعــه کـه نیســت هــِــی شُــخمَـــش مـیزَنــی لَعنَتـی!

 


وقتی ازم میپرسی که خوبی و من میگم ای بد نیستم.... 

یعنی بدم!...

خیلی هم بدم... 

پس نگو خدارو شکر!!!... 

 

 


****************************************** 

ﻧﺘـــــــــﺮﺱ...

ﺍﮔـــــــﺮ ﻫﻤــــــــ ﺑﺨـــــﻮﺍﻫﻤــــــــ 

ﺍﺯ ﺍﯾـــﻦ ﺩﯾــــــــﻮﺍﻧـﻪ ﺗـﺮ 

ﻧﻤﯿــﺸﻮﻣـــــــــ!

ﮔﻔـــــﺘﻪ ﺑﻮﺩﻣــــــــ ﺑﯽ ﺗـــﻮ ﺳﺨــــﺖ 

ﻣﯿﮕــــــﺬﺭﺩ ﺑـﯽ ﺍﻧـﺼـﺎﻓــــــــ!

ﺣـــــﺮﻓﻤــــــ ﺭﺍ ﭘﺲ ﻣﯿﮕــﯿﺮﻣـــــــــ 

ﺑــﯽ ﺗــــــﻮ ﺍﻧﮕـــــــﺎﺭ ﺍﺻـﻼ 

ﻧﻤـﯿﮕــــــﺬﺭﺩ....

 

 

 

بغض هایت را برای خودت نگه دار 

گاهی سبک نشوی ، سنگین تری....

 

 

بی تفاوت باش... 

به جهنم ! مگر دریا مُرد از بی‌ بارانی ؟

 

******************************************

 

 


****************************************** 

کمی زود بود ولی دعایت گرفت مادربزرگ ...! دلم زود پیر شد

 


جلوتر نیا!

خاکستر میشوى 

اینجا دلى را سوزانده اند...

 

 

 

مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد!

ســــر و تـــه....!

شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد...!  

 


****************************************** 

مَـن فـَـ‌رامــ‌وش نَـکـــ‌رده ام...

مَــن از نَـ‌هــایــتِـــــ درد بـ‌ه بـــی حـسـّــی رسـ‌یـــ‌ده ام..

 


بوی مهربانی میآید 

کجا ایستاده ای ؟ در مسیر باد !؟

 


دیر باریدى باران... 

دیر....

من مدت هاست در حجم نبودن کسى خشکیده ام.... 

 


****************************************** 

دلت که تنگِ یک نفر باشد 

خودِ خدا هم بیاید تا خوش بگذرد

و لحظه ای فراموش کنی 

فایده ندارد... 

تو دلت تنگ است... 

دلت برای همان یک نفر تنگ است

 

 

خنده هایم شکلاتی شده اند 

زیادی خالص 

تلخ...

تلخ...

 

 


نبودن هیچ کس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است 

 


****************************************** 

غمناکم 

غ : غصه 

م : میخورم 

ن : نمی شود 

ا : آنچه 

ک : که 

م : میگویم

 

 


با نگاهی 

هرس کن 

علف های هرز دل تنگی ام را!

 

 

چگونه دراین چشم هاى زیبا 

جا داده اى 

این همه دروغ را!؟ 

 


****************************************** 

ببین...

باز هم دلم را تنگ کرده اى!

 


دلم کمى هوامیخواهد....

امادرسرنگ، 

از زندگى خسته ام....

 


نمیدانم رفتی یا فرار کردی...

بعضی ها می روند تا فرار نکرده باشند،بعضی ها فرار می کنند تا نرفته باشند...

ساده تر بگویم نیستی!! 

******************************************

 

 


****************************************** 

هر جا که می بینم نوشته است:

 خواستن توانستن است 

آتش می گیرم! 

یعنی او نخواست که نشد ؟

 

 

امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه 

خراب شده اند 

بعد از تو....

برگرد

 

******************************************

نظرات 8 + ارسال نظر
morteza دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 22:07

که چی ها؟
میخوای بگی منم هستم ؟باشه بابا قبول تو هم هستی خوب شد؟

morteza دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 22:04

یه جمله خوب ازارش از بدو تولد تا الان

از اون چیزایی که بهت یاد دادم که بهتر نیست؟؟؟؟؟؟؟
یادت رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هاهاهاها؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ادریس سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:19

دستت درد نکنه داش واقعا اس های قشنگی بود
دمت گرم

ما اینیم دیگه....

دختری ازبام ایران یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 22:30

سیاه پوشیده بود ، به جنگل آمد .. استوار بودم و تنومند !
دستی به تنه ام کشید ، تبرش را در آورد و زد .. زد .. محکم و محکم تر ...
دیگر نمی خواستم درخت باشم ، آینده ی خوبی در انتظارم بود !
ناگهان چشمش به درخت دیگری افتاد ، او تنومند تر بود ...
مرا رها کرد با زخم هایم ، او را برد ... و من که نه دیگر درخت بودم ، نه تخته سیاه مدرسه ای ، نه عصای پیر مردی ...
خشک شدم ..

بازی با احساسات مثل داستان تبر و درخت می مونه .. تا مطمئن نشدی تبر نزن !
احساس نریز!!
زخمی می شود ... در آرزوی تخته سیاه شدن ، خشک می شود ....

azi یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 16:40 http://hurdokht.loxblog.com/

من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که میبینم بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است
_________________________
دلم اری خواس!!!!

... یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 14:24

س خیلی قشنگ بودن ممنون بازم از این جور اس ها بذارین

سلام
حتما

یاشار یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 13:23

جالب بود ممنون
بلا داری مشکوک میزنی ها!!!!
پدر . . . . بسوزه

خواهش ادیان

نگوکه دلم خونه داداش (البته اون چیزی که تو فک میکنی نیستا
)

تمدن اسلامی نوین یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 10:02 http://tamadon-eslami-novin.mihanblog.com

با عرض سلام خدمت هم استانی عزیز
درخواست می شود جهت همیاری در اعتلای فرهنگ استانی و ملی به وبلاگ گروه سر بزنید
http://tamadon-eslami-novin.mihanblog.com
همچنین در صورت امکان در خصوص جلسه دوشنبه 16 اردیبهشت نیز که در وبلاگ توضیح آن آمده در وبلاگ خود اطلاع رسانی بفرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد