دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

تبریک روز مادر به تمام مادران

 

 

ای دل نگران که چشم هایت بر در...


شرمنده که امروز به یادت کمتر...


جز رنج چه بود سهمت از این همه عشق


مظلوم ترین عاشق دنیا ! مادر!

 
 
مادر ای مهر آسمان افروز

گرمی ی کلبهء دل سردم

بیتو در انعقاد تنهایی

ماتمم حسرتم غمم دردم

در طراوت سرای باغ امید

شاخه های شکستهء زردم

بیتو تا زنده ام شکسته ترم

دل پر عقده را کجا ببرم

تا در اقلیم کاج ها رفتی

پایمال خزان غم شده ام

از نم اشک صبح و گریهء شام

همچو دیوار کهنه خم شده ام

 

بدین وسیله از محبت ها و کمک های بی دریغ مادر عزیزم تشکر میکنم

و از خدا میخواهم همیشه سلامت باشه

و منو در این راه و همه موارد زندگیم یاری کنه

 

از صمیم قلب دوستت دارم

نظرات 16 + ارسال نظر
سعیده شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 16:06

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم . . .

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد . . .

مادر عزیزم دوست دارم

با تشکر از داداشی گل جات خالی خیلی دوست دارم ...

مریم چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 22:32 http://heartnisa.blogfa.com

مادرم، به اندازه ی تمام لحظه های نفس کشیدنم میگویم روزت مبارک.

آیجمال چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 18:16

مادرم کمترین آرزویم این است که با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی.روزت مبارک

دوجی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 13:39

شناسنامه رو بی خیال محل تولد من آغوش گرم و پر مهر و محبت تو ئه مادر.(روز مادر رو به تمام مادران دنیا تبریک میگم)

zobeydeh چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 09:10

مادرم تو شگفتی خلقتی
تولبریز از عظمتی
توراسپاس میگویم و می ستایمت............
روز مادر رو به همه مادرای دنیا تبریک میگم.

از اینکه نظر دادین سپاسگذارم
d.bahrampoor@gmail.com

ادریس سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 22:08

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری
مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن . . .

از نظرتون ممنونم
d.bahrampoor@gmail.com

آرش سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 15:50

روزت مبارک مهربانم امروز روزِ توست، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.
بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟
صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

آن زمان که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.
و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.
آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط،
امید را هرگز از یاد نبرم.
مادرم پاهایت ارزش بوسیدن دارد چون بهشت در زیر پاهای تو وعده داده شده است دوستت دارم

ممنونم که نظر دادین
d.bahrampoor@gmail.com

azi سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 14:47 http://hurdokht.loxblog.com/

به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد

از نظرتون ممنونم
d.bahrampoor@gmail.com

z.gh سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 14:31

مادر ای مهربانترین واژه خدا بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم.صبر ومهربانیت رادر ابعاد ذهنم جا دهم-روز تو روز شکفتن تمام زیبایی هاست

ممنونم که نظر دادین
d.bahrampoor@gmail.com

یاشار سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 09:58

بسلامتی اون مادری که حتی اگر 30 سالتم بشه شبا اگه کنارش بخوابی تا صبح نگاه میکنه ببینه 1موقع پتورو از روت برنداشته باشی که سردت بشه و تو خواب سرما بخوری...
موجودی که بی هیچ منتی بهت عشق می ورزه ولی ما چسبیدیم به عشق دروغی ادما..

خدایــــــــــــا التمـــــــــــاست مــــــی کنـــــــــم
همــــــه دنیــــــــــایـــــــت ارزانــــــــــیِ دیگــــــــــــران !
ولــــــــــــــــی
آنــکـــــــــــه دنـیــــــــــایِ من اســــــــــت
ازم نگیر ...
مادرم از صمیم قلب دوستت دارم و از خدا میخوام همه مادرا رو سالم و سلامت نگه داره واسه بچه هاشون
روزت مبارک مادرم

مرسی یاشارجان......
d.bahrampoor@gmail.com

گلناز سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 08:41 http://www.elkinturkmen.blogfa.com

چه عکس و چه شعر زیبایی...
[گل]... ساغ بولینگ

خواهش ادیارم....
ساغ بول نظرینگه
d.bahrampoor@gmail.com

رحمان روزگرد دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 19:23

اجه جانم گونین مبارک بولسن دانیال جان الن اغرمثن ساغ بول قارداشم

قابل یوغ ده رحمان جان....
ساغ بول نظرینگه
d.bahrampoor@gmail.com

latife دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 17:02

جانـــــــــیم انم انه جان

سن سینگ منگا مهربان

منی اکله دیـــــــنگ آمان

بولسین آدینگ جــــاودان

ساغ بول نظرینگه
d.bahrampoor@gmail.com

... دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:34

کودکی که آماده ی تولد بود نزد خدا رفت و از او پرسید:می گویند شما مرا به زمین می فرستید.اما من به این کوچکی بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟
خداوند پاسخ داد:از میان بسیاری فرشتگان من یکی را برای تو در نظر گرفته ام.او در انتظار توست واز تو نگهداری خواهد کرد.
کودک هنوز هم مطمئن نبود.
اینجا در بهشت من کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و اینجا برای شادی من کافیست.
خداوند لبخند زد:فرشته ی تو برایت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخند خواهد زد. تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود.
کودک ادامه داد:من چطور می توانم بفهمم مردم چه می گویند در حالی که زبان آنها را نمی فهمم؟
خداوند او را نوازش کرد وگفت:فرشته ی تو زیبا ترین و شیرین ترین واژه های که ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.
کودک با ناراحتی گفت: وقتی می خواهم با شما صحبت کنم چه کنم؟
خداوند برای این سوال هم پاسخی داشت:فرشته ات دستهایت را کنار هم می گذارد و به تو یاد می دهد چگونه دعا کنی.
کودک سرش را برگرداند و پرسید:شنیده ام در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند.چه کسی از من محافظت می کند؟
خداوند پاسخ داد فرشته ات ازت مراقبت می کند حتی اگر به قیمت جانش تمام شود
در آن هنگام بهشت آرام بود و صدای از زمین شنیده می شد.کودک می دانست که به زودی باید سفرش را اغاز کند.او به آرامی یک سوال دیگر از خدا پرسید:
خدایا!اگر باید همین حالا بروم نام فرشته ام را به من بگویید.
خداوند شانه ی او را نوازش کرد و پاسخ داد:
نام فرشته ات اهمیتی ندارد.می توانی او را مادر صدا کنی.
روز مادرو به همه ای مادرای دنیا تبریک می گم

از اینکه نظر دادین سپاسگذارم
d.bahrampoor@gmail.com

yahya دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:29

salam daniyal joon vaghean matlabe ghashangi gozashti very very good
rooze madar mobarak
madaram hame hastiye man roozat mobarak

سلام.....
نظر لطفتونه،از نظرتون ممنونم
d.bahrampoor@gmail.com

z.gh دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:06

مادرم عزیزترینم همیشه بمون برام تا با تمام وجود بگم دوستت دارم روزت پبشاپیش مبارک
-ممنون اقای بهرام پور -

قابلی نداشت...
ممنونم که نظر دادین
d.bahrampoor@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد