دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

یه چیز جالب...

در زبان انگلیسی واژه های 


FriEND    ( دوست ) 

BoyfriEND ( دوست پسر ) 

GirlfriEND (دوست دختر ) 

BestFriEND (بهترین دوست) 

همگی سه حرف END (خاتمه) را بهمراه دارند... 

اما کلمه FamILY (خانواده) سه حرف" ILY" را دارد که همان مخفف
"I Love You" می باشد ,, 
و جالب است بدانید
 
FAMILY= Father And Mother I Love You
نظرات 14 + ارسال نظر
negar شنبه 13 مهر 1392 ساعت 09:27 http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

عسل جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 16:15

قبول دارم که جای خونواده رونمیگیره ولی...به هرحال ممنون

خواهش میکنم قابلی نداشت

عسل جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 12:03

وااااای چ جالب!!دستتون طلاآقاادریس.خیلی خوب اومدی ن فرق بین خانواده ودوستی رو!!هرچندپایان "واس همه ی دوست دخترودوست پسراصدق نمیکن!!

خواهش میکنم اون که صد درصد گاهی دوستیا پایانی نداره جز مرگ ولی اینم قبول کنین هیچ دوستی جای خونوادع رو نمیگیره

ناشناس چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 16:13

به نام حضرت حق

با عرض سلام و ادب


ممنون میشم لطف کنید معنای عبارات زیر را به ایمیل بنده ارسال کنید :


دیانی شولاری دور و بیشتر عارف لر شولارده اعلام خطر بریاندور ، و شیخ سهروردی شو برزخ الخافی ده روحه تعلیم بریاندور ، و هر کیم هر کمنگ نجات تابماقلغی ممکن دور تعلیم بران جایی نه جوهر الغاسق دیر لر ، سن اوزذکرینگه مشغول بولرسنگ و اگر موندن گچسنگ سنگه خلوتده بر صورتی پیدا بولر آیدار : من خدای دورین دیب اما سن آیدارسینگ : سبحان الله سنی یرادن خدای دور دیب و شول وقتده اول صورت سندن غیب بولر و سن داورینگ بویورغان ذکر دعاسنه مشغول بولرسنگ ، و ینه ده تازه دن سنی سینامق اوچون هر بر صورتی پیدا بولر ، مواظب بولرسنگ و حق ذکرینه مشغول بولرسنگ و بولردن گچسنگ خلوتده سنگه عالم حس دن بر روشنائی پیدا بولر و اولقی کشف بولن ذات دیوار لرده وقرانگقی یرارده و پنهان جای لرده هر کیم نامه ایش اتسه سنگاعیان بولر اما شو سر نی ساقلا غین ساقلامه سنگ مدام شولارده قالرسنگ

یا حق

سلام انشالله در اولین فرصتی که تونستم واستون میفرستم
متنش یکم سخته ولی یه کاریش میکنم

مریم سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 20:43 http://heartnisa.blogfa.com

چه جالب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چون خیلی جالب بود گذاشتمش دیگه

بنی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 22:59

یاشه ادی هیوره قاوی مشتق

ساغ بول وقت قویوب اوقویانینگا

گلی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 21:53

سلام جالب بود مخصوصا family همیشه دنبال چیزهای جالب باشید آقا ادریس

خواهش میکنم انشالله از این به بعد به گفته شما عمل میکنمو همیشه دنبال مطلبای جالب و به درد بخور میگردم

دونفر یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 22:44

چقد فعالی انتظارشو نداشتیم سریع نظرو خوندی و جواب دادی ایییییییییییول

من هر وقت آنلاین باشم سریع جواب میدم

دونفر یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 22:18

جالبده الرینگ اغرماسن

خواهش ادیان

ترکمن پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 21:34

پس اسم دانشجوها با رشتشون چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟

اونو باید اولا همه موافق باشن بعد شاید بعضیا راضی نباشن اسمشون تو وبلاگ دیده بشه همونطور که با اسم مستعار نظر میذارن

K پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 21:01

WoOoOoW
LIKE

thanks

azi پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 16:55 http://hurdokht.loxblog.com/

مسئولین رسیدگی کنن لطفا
قضیه اون چن تا نقطه منو مظنون (مضنون؟) نمویید

نه بابا اون اشتباه چاپیه این قدم مشکوک نباش بابا

azi پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 12:08 http://hurdokht.loxblog.com/

چه وای!!!!
بابا و مامان دوستتون دارم (بو مدد)
چه کشف بزرگی کردم
__________________
چرا دوست...دختر؟
چرا دوست پسر (....) نداره؟؟؟؟
چرا end?
اصن چرا؟؟؟
من اعتراض دارم

جااااااااااااان!!!!!!

zobeydeh پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 11:55

جالب بوووود
خصوصا FAMILY
lمرسیییییییی

خواهش میکنم قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد