دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

سزای تو

رفتی وراحت از من گذشتی اگر در قیامت خدا هم راحت از تو

 

بگذرد قیامت را بپامیکنم

سزای تو
دل شکسته بود ،راهی نداشت ، رفت و هیچ جای صحبتی نگذاشت

فکر میکرد به سوی او میروم ، هر جا برود من مخالف او میروم

در فکر او ننشسته ام ، تمام درهای خاطره ها را بر روی دلم بسته ام

من برای خودم رفتم و او برای دلش ، بی خیال که هر چه آمد بر سرش

نه لحظه ای که از او یادی کنم ، نه یک لحظه که فکر برگشتن کنم

او ارزشی نداشت ، این دل من بود که نیاز به یک چیز داشت

چیزی که در وجود او پیدا نمیشد ، یک سال هم باران می بارید

بی محبتیها را از دلش نمیشست

همه چیز میگذرد و میشود شبیه یک خاطره ، تصویر دل شکسته ام نیز شبیه یک حادثه

و این حادثه روزی تلخ ترین خاطره زندگی میشود ، 

هر کاری کنی از یاد فراموش نمیشود

و تو جرمت تنها شکستن نبود ، تو متهم به شکستن قلبی هستی 

که هیچگاه آن قلب مثل اولش نمیشود ، هر کاری کنی آن حادثه از خاطرم پاک نمیشود

و یک عمر میسوزم در حادثه ای که در خاطر تو حتی یک لحظه هم نخواهد آمد

و حالا گناه من چیست ، سزای تو چیست؟

سزای تو این بود که از چشمم افتادی بر زمین ، از دید قلبم شکستی  ، همین

نظرات 14 + ارسال نظر
B.A دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 17:32

از استادی برسیدند آیا قلبی که شکسته باز هم می تواند عاشق شود؟استاد گفت:بله می تواند
پرسیدند آیا شما تاکنون از لیوان شکسته آب خورده اید؟
استاد جواب داد:آیا شما بخاطر لیوان شکسته از آب خوردن دست کشیده اید

very good post thanks

ادریس شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 14:21 http://mbhb91.blogsky.com/

درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

به به که جی گفتی ممنون

رهگذر قبلی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:19

سزای او از دست دادن من است

وای !!!!!!!چه رمانتیک وباحال وتامل برانگیز بودMer30405060708090

یاشار چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 13:28

ممنون ارش جان
>>>>>>>> مجردی و جوونی رو بچسب<<<<<<<<<
عشقققققققققققققق >>>>>>>>>>>>>>>
کیلویی چند؟؟؟

قابل شمارو نداشت
راست میگیا ولی خوب نظر شخصیته یاشارجااااااان
فروشی نیستش که بخوای کیلویی بخریش

محمد یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 21:06

س ب قول شاعر ک میگه تو این زمونه عشق نمیمونه عاشقی وعشق چیه وفا کدومه!خودتو عشق است

salam mohammad khan be ghole shaer ke mige bikhial khodeto eshgh ast
mer30405060708090 ke oomadi bazam biia bye

بنی شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 17:51

س ارش جون چی شده بمیرم برات

س بنی جوووووون(به قول خودت)چیزی نشده گلم مطلبو گذاشتم برات تا باهاش حال کنیو نظرتو بگی
بازم thanks

سینا شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 13:18

زامانه زامانه نچک زامانه زامانه نه ایلسن پهلی یامانه

آخ گفتی !!!!به به!! ولی معنیشو متوجه نشدم بازم thanks

yaya جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 12:18

salam arash khan
ziba bood dastet mer30

salamyayakhan
khodaroshokr shoma az ye chi khoshet oomad bazam thanks

azi پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 23:45 http://hurdokht.loxblog.com/

ماههاست که منتظر کسی هستم که خیال بازگشت ندارد
و این تکه آهنی که در وجود من مینوازد قلبم بود
که چه آسان شکستی اش
___________________

سلام
شعر قشنکی بود مرسی

zobeydeh پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 22:37

خیلی قشنگ بود...
مرسی

سلام
چشاتون قشنگ میبینه
mer30 از اومدنت

رحمان پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 18:37

س. داش زمونه همون زمانه هست فقط ادما از یاد خدا غافل شدن و بی راهه رفتن و دارن میرن ادمای این زمونه هم خود ما ها هستیم و...

س.داش درکت میکنم چی میگی ولی خوب چیکار کنم عقده هامو اینجا خالی نکنم کجا خالی کنم میخوای برم تو کوچه و داد بزنم
ممنون از اومدنت

ehsan پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 13:08 http://ehsankarani.blogfa.com

سلام عزیزم همون طور که قول دادم بهت سر زدم

سلام احسان کارینا ممنون از اومدنت
بیا و بمان پیش ما

azi پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 12:48 http://hurdokht.loxblog.com/

هیــــــــــــــــــــــــــس! ساکت!
یه کف مرتب به افتخارش …!
چه با احساس منو گذاشت و رفت…

سلام آزی نمیخواد به خاطرش کف بزنیم لیاقتشو نداشت

رهگذر پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 11:56

سلام آرش خان فک کنم دلت خیلی گرفته از دنیاوآدماش

سلام
به قول یاس که میگه هی امان از این زمان زمانی که برد توان از این زبان
همه چیو نمیشه به زبون آورد
زمونش بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد