دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

توبودی چیکار میکردی؟

دو راهـــے، چیز بدــے استـــ

نمـــے دانمــ،

اینـــ را انتخابـــ کنمــ...

یا آنـــ را...؟!

کســـے را کــِ بـــے نهایتـــ دوستشــ دارمــ؟!

یا...

کســـے را کــِ بـــے نهایتـــ دوستمــ دارد؟!

چــِ دنیاــے وارونهـ اــے...!!!

نظرات 19 + ارسال نظر
ادریس شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 15:14 http://mbhb91.blogsky.com/

خوب چیکار کنم داش چیزی که من میخواستم بگمو خیلی قشنگ تر از من گفتن

اینم میشه گفت

ادریس شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 14:07 http://mbhb91.blogsky.com/

سلام واقعا سوال سختیه
کسی که بی نهایت دوسش داری یا کسی که بی نهایت دوست داره
ولی منم با نظرای عابد و زبیده خانم موافقم واقعا جفتشون خیلی قشنگ جواب دادن

سلام مااینجا سوال آسون نداریم
خودت نظر بزار
ممنون از نظرت

zobeydeh چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 22:00

خب در اصل باید عشق دو طرفه باشه...
ولی اگه به انتخاب کردنه،که انتخاب سختی هم هس فک کنم انتخاب کسی که بی نهایت دوسم داره بهتر باشه چون اگه واقعا طرف عشقش رو ثابت کنه میشه دوسش داشت.
ولی اگه از طرف دیگه نگاه کنیم رسیدن به معشوق خودت غیر قابل توصیفه....

خب اینو قبول دارم اینو قبول عشق دوطرفه!!
اگه طرف بخواد عشقشو ابراز کنه بگو ببینم چیکار باید بکنه در حالی که به طرف دسترسی نداره وطرف تحویلش نمیگیره پس در نتیجه باید به طرف فرصت داد مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رسیدن به معشوق که دیگه یه چیز دیگه ست نمیشه وصفش کرد

هم هتاقیت چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:17

ولی عشق من اینجوری نیست منم دوسش دارم اونم دوسم داره

حوش به حالت ازاین بیشتر چی بگم دیگه؟

بازم همون قبلی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:16

به جات بودم هیچکدومو انتخاب نمیکردم

خوبه به جام نیستی وگرنه واویلا میشد

یاشار چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 13:37

بابا چقد دعوا میکنید
اولا تو این زمونه دوستی و علاقه ممکنه باشه ولی
عشق ( تاکید میکنم گفتم عشق نه . . . ) یوخ


و حالا انتخاب>> خیلی راحته:
من اونی که پولدار تر هست رو انتخاب میکردم


ولی من به جات بودم اونیرو که دوسم داره وپولداره رو انتخاب میکردم

آیجمال سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 20:23

کسی که دوسم داره رو میخام چون میتونم دوسش داشته باشم ولی کسی که دوسش دارم شاید دوسم نداشته باشه

salam
Are inam mishe goft
vali havaie deletam dashte bash behesh bitavajjohinakon
mamnoon ke oomadi

عابد سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:23

سلام. ارش جان ادم باید عشق رو تو وجود خودش پیدا کنه ک عشق بورزه نه اینکه عشق مقابل بهت باشه و حسی بهش نداشته باشی خیلی وقت ها هم ادم باید ب عشق طرف احترام بذاره و باید فرصت بهش بده تا خودشو نشون بده ک چقد میخادش و عاشقت کنه
مرسی قشنگ بود

سلام عابدجاااااان
mer304050آقا عابد واقعا که زیبا بود به! به!
البته در کنار زیبا بودن آمرزنده هم بود
مرسی که اومدی بازم بیا

M.Delshad سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:26 http://ems90.blogsky.com

سلام
به نظر من دوس داشتن باید دو طرفه باشه...
اگه سه راهی میشد این گزینه خوبی بووود
حالا تو این دوراهی گزینه بهتر کسی که بی نهایت دووستت داره البته دوس داشتن اصل اصل باشه ها

آره رفیق باهات موافقم
دوراهی چیز بدیه هیچ وقت تو دوراهی گیر نکنی انشاالله

morteza دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 21:49

ارش تو دیگه چرا

گه گیر بینیم بابا!!!!!!!!!!!!!
میخوای بیا سرگرم شو
راستی رای بدیا
بعدشم فعلا سکوت بهترین چیزه
فهمیدی که؟!!!!!!!

مرد محمد دوجی دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 16:00

خسرو وشیرین ؟پس فرهاد چی اون که انقدر شیرینو دوست داشت که
ب خاطرش کوه بیستونو کند ولی شیرین یک ذره هم عاشقش نبود
عشق فرهاد بازتابی نداشت به نظر تو حق اش این بود این گونه بسوزه؟
نه رفیق عشق واقعی وجود ننننننننننننننننداااااااااااره.
(ولی با این همه عشق فرهادی رو دوست دارم)

خودت گفتی که عشقشون یه طرفه بود
خوب فرهاد مستقیما عشقشو ابراز نمیکرد
اگه عشق واقعی وجود نداره پس عشق فرهاد چی؟ اونم واقعی نیست؟ فقط فرهاد شانس نداشت

رحیم دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 10:33

به جای تو بودم کسیرو که دوسم داره انتخابش میکردم

mana, bahat movafegham
mersi ke sarzadi

علی دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 10:32

جال بود مرسی

ghabele shomaronadasht
mer30 ke sarzadi

a یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 23:45

دل عادت میکنه و قبولش میکنه ودیگ به فکر دلت نمیفتی تجربه ندارم ولی اینجوری فک میکنم

salam golnaz ham ino goft kam kam daram ba shoma ham aghide misham
mer30405060708090 ke oomadi

گلناز یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 21:46 http://elkinturkmen.blogfa.com/

سلام...
دوست داشتن بهتر از عشقه...چون دوامش بیشتره و واقعی تره... زودگذر نیست..این نظر منه.
دو راهی، بلاتکلیفیه بدیه...

سلام گلناز جون خوشحال شدم که اومدی
منم کم کم دارم با تو هم نظر میشم mer30که اومدی

دوجی یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 15:54

عشق واقعی اصلا وجود نننننننننننننننننننننندااااااااااااااااره.

سلام رفیق
باهات مخالفم بگو چرا؟پس گوش کن
اگه وجود نداره پس این داستانهای خسرووشیرین لیلی ومجنون زهره وطاهر بیژن ومنیژه وووو...ایناچیه اینا عشق نیست پس چیه؟
سعی نکن بگی زمونه عوض شده چون من جایی خوندم عشق فاصله ی مکانی وزمانی نمیشناسه عشق تتوی همه زمانها فقط یه معنی داشته اونم فقط عشقه وتمام

رحمان شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 18:27

جملاتی بس زیبا وتامل برانگیز ساغ بول ارش جان یاشا

دوست دارم روشون تامل کنی واسه همین گذاشتمش به خدا
ممنون که سر زدی
ر

a شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 16:30

خوب معلومه دنبال کسی باش که بی نهایت دوستت داره ]چون وفادار میمونه

میشه بهش فک کرد ولی تکلیف دلت چی میشه؟
جوابی براش داری؟
راستی اگه امکان داره با مشخصات کامل بیا
thanks

azi شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 12:59 http://hurdokht.loxblog.com/

پرنده ای که رفت بگذار برود



هوای سرد بهانه است ...



هوای دیگری به سر دارد . . . !

سلام آزی ممنون نکته ی خوبی رو یاداور کردی
جمله زیبایی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد