دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

داستان طنز چهار دانشجو

اگه تو یکی از اون چهارنفر بودی جواب سوال 2روچی میدادی 

اول داستانو بخون بعد نظر بزار

چهار دانشجو شب امتحان به جای درس خواندن به مهمونی وخوش گذرونی رفته بودند و هیچکدوم آمادگی امتحان رو نداشتند.

روز امتحان به فکر چاره افتادند وحقه ای سوارکردند به این صورت که سر و صورتشون رو کثیف کردند ومقداری هم با پاره کردن لباس هاشون در ظاهرشون تغییراتی بوجود آوردند.

سپس عزم رفتن به دانشگاه نمودندویک راست به پیش استاد رفتند.

مسئله رو با استاد اینطور مطرح کردند:

که دیشب به یک مراسم عروسی خارج ازشهر رفته بودندو در راه برگشت از شانس بد یکی از لاستیک های ماشین پنچرمیشه و اونا با هزار زحمت و هل دادن ماشین به یه جایی رسوندنش واین بوده که به آمادگی لازم برای امتحان نرسیدند کلی از اینها اصرار و از استاد انکار، آخر سر قرار میشه سه روز دیگه یک امتحان اختصاصی برای این ۴ نفرازطرف استاد برگزار بشه،

آنها هم بشکن زنان از این موفقیت بزرگ، سه روز تمام به درس خوندن مشغول میشن و روز امتحان با اعتماد به نفس بالا به اتاق استاد میرن تا اعلام آمادگی خودشون رو ابراز کنند

استاد عنوان می کنه بدلیل خاص بودن و خارج از نوبت بودن این امتحان باید هر کدوم از دانشجوها توی یک کلاس بنشینند و امتحان بدن که آنها به خاطر داشتن وقت کافی وآمادگی لازم باکمال میل قبول می کنند.

امتحان حاوی دو سوال و بارم بندی از نمره بیست بود:

۱ ) نام و نام خانوادگی؟ ۲ نمره

۲ ) کدام لاستیک پنچر شده بود؟ ۱۸ نمره

الف) لاستیک سمت راست جلو
ب) لاستیک سمت چپ جلو
ج) لاستیک سمت راست عقب
د) لاستیک سمت چپ عقب

نظرات 15 + ارسال نظر
محمدامین افشین نیا جمعه 6 دی 1392 ساعت 01:42 http://moh

اینو خیلی وقت پیش از جای دیگه خونده بودم.از اول فکر این جاشو میکردن واژ قبل هماهنگ میکردن.

........خخخخخخخخ ههههههه
are dege fekre ınjasho nakardeboodan dege dege

؟!؟!؟! سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 10:41

اقا یاشار هم چیز بدی نگفته ولی خوب هنوز که ترم دو ام(یا به قولی سالک)ولی شک دارم ترم اخرم بشم جرئت تقلبو داشته باشم

؟!؟!؟! دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 11:59

خیییییییییلی قشنگ بودش ممنون -من بودم میگفتم لاستیک زاپاسش

اونوقت میدونستی چی میشد؟
استاده مثل یاشار مینداختت
thanks

امید جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 13:59

تقلب باید توی وجود دانشجو باشه.دانشجویی که تقلب نکنه دانشجو نیست.
من خودم متخصص تقلب هستم.

are inam mishe goft iadam bashe vaghti didamet rahkarhasho behem begi

یاشار شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 22:38

بله دیگه خوب پته مارو ریختی رو آب نسترن خانم
دست شما درد نکنه
حالا گفتی شما تقلب نمیکنید آره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

نسترن شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 18:15

درجواب اقا یاشار منم ترم 4ام والا تقلب نکردیم شما دیگ واقعا راه افتادین ایول لابد منظورتون تقلب از راه اس ام اس بوده که ترمکا نمیتونن ترم بالاییها میتونن؟[
:S002:]

به به چه خلاقیتی!!!!!!!!

دوجی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 17:29

من می گفتم اون لاستیکش وبه نظر شما کدوم لاستیک استاد؟

خیارشور !!! ه ه ه

؟ شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 12:31

چه نونی به هم قرض میدین
مواظب باشین ی وقت بوووووووووووووق

متوجه نشدم واضحتر بگو جوابتو بگیر ه ه ه ه
هممممم

azi پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 16:20 http://hurdokht.loxblog.com/

ه ه ه ه
من یه کار خبیثانه دیگه میکردم
اسم یکی از دوستامو رو برگه مینوشتم
همممممم
اینطوری استاد میفهمید که!!!!!مثلن خاستم بگم زرنگما
خخخخخخخخ
____________
i'm kurmanj
نکته انحرافیش بود

ه ه ه ه
چه کار خبیثانه ای!!!!!!!!
همممممم
خیلی زرنگیا !!!!!!!!!!!مواظب باش جزو فرار مغزها نشی!!!ه ه ه ه
خخخخخخخ
--------------------
i,m torkman

نکته راهنماش بود ه ه ه ه

azi پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 11:07 http://hurdokht.loxblog.com/

هممممم
منم این مطلبو قبلا تو وبلاگم گذاشته بودم اینهمه چی میگن بهش!!! آها بازخورد نداشت
:))))
ولی خیلی عشق کردم باهاش
خودت بودی چیکا میکردی؟؟؟؟

همممم
من بودم تقلب میکردم
به یاشار نگی که اعتراض
خخخخخ...

علی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:13

اگه من بودم سوار بالایی میشدم کیف میکنم وای آرش جوووون یکی از اینا واسم پیدا کن جوووون من

چقد عجله میکنی یکم صبرکن میرم دنبالش البته دراوشو ردکن بیاد

رحیم چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:11

به به چه دوچرخه ای
از اینا کجا میفروشن مام بخریم

آره منم تو نخشم ولی اینجا چی پیدا شده که این دومیش باشه

گلناز چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 16:33 http://www.elkinturkmen.blogfa.com

جالب بود.قبلا هم شنیده بودم.
جوابی نداره خب.چون با این سؤال دستشون رو میشه که دروغ گفتند

آخ گفتی یه نفس راحت کشیدم
به یاشار خان بگو نمیشه
آقا ادعاش میشه ترم چهاره!!!!!!ه ه ه

یاشار چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 16:16

همینه دیگه میگم ترم ۱ هستی جیگر جان
اگه ترمت بالا تر بود اینو نمی گفتی
کار نشد نداره داش

یاشارجان سعی کن به چیزایی جز تقلب فک کنی همه فکروذکرت شده تقلب یه چیزاییی رو هم خودت دنبالش برو

یاشار چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 13:47

داش بستگی داره بقیه چی مینویسن
نتیجه>>>>>>>>>> تقلب میکردم
نباید سوتی داد خوب

بقیه توی اتاق دیگن داش چطور میخوای تقلب کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد