دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

تبریک روز پدر


 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


 

 

   

 

sms jok شعر روز پدر   

سایه لطف خدایی پدرم

مهر و امید و وفایی پدرم

همدم غصه های نهان منی

از دلم عقده کشایی پدرم 

sms jok شعر روز پدر 

سایه لطف خدایی پدرم

مهر و امید و وفایی پدرم

همدم غصه های نهان منی

از دلم عقده کشایی پدرم 

sms jok شعر روز پدر  

بی تو ای ارامش جانم پدر

بی پناهم بی پناهی در بدر

کس نمی پرسد زحال زار من

گر نباشد سایه مهرت پدر 

sms jok شعر روز پدر   

ای پدر ای جان من جانان من

همدمم بودی و پشتیبان من

رفتی و دلتنگم از هجران تو

تو کجایی ماه نور افشان من 

sms jok شعر روز پدر    

سایبانی از محبت ساختی

سایه اش را بر سرم انداختی

ای پدر ای رهنمای زندگی

بهر ارامم دل و جان باختی

sms jok شعر روز پدر

ننالیدی پدر از دست غمها

تو تنها میکشیدی بار غم را

بدیدم یکدم آسایش نداری

برای راحت و اسایش ما 

sms jok شعر روز پدر  

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

نظرات 23 + ارسال نظر
ساسان شنبه 26 مهر 1393 ساعت 13:29

اونایی هم که پدر ندارن خدا بهشون صبر بده مسلما مادرشون بیش از پیش زحمت میکشه تا نبود پدر احساس نشه.

negar شنبه 13 مهر 1392 ساعت 09:19 http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

سینا یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 15:38

به قول فریدون(البته اون میگه انه):ارتیرولن اونیمه چویب چورگچه ایورن اتام غایضه در غایضه در...

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

آرش صدری یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:28

سلام این متین کی آخوندیشو گرفت که ما بی خبر بودیم

سلام والا منم تازه خبردار شدم.

یاشار شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 22:44

ساده نوشتن رو مانند ساده زیستن دوست دارم پس ساده مینویسم :
پدر جان روزت مبارک
با آرزوی سلامتی برای همه باباهای دنیا

دانی جان از تو هم ممنون

راستی به مهمونامون هم خوش آمد میگم

قابلی نداشت......
از اینکه نظر دادین ممنونم

متین آخوند شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 20:50

روز پدر مبارک

قاری شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 20:50

روز پدر مبارک
ساغ بول دانیال جان

خواهش میکنم....
ممنون که نظر دادین

آدینه دوجی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 17:47

روزی پدری دست روی شانه های پسرش گذاشت واز او پرسید؟
پسرم تو قوی تری یامن پسر با غرور جواب داد من ۰پدر دوباره پرسید ؟
پسرم تو قوی تری یامن پسر دوباره با غرور گفت من
پدر چند قدم از پسرش دور شد وبرای بار آخر پرسید پسرم تو قوی تری یامن؟
پسر جواب داد حالا تو قوی تری تا زمانی دستان تو رو شونه هام بود من قوی بودم ولی حالا بدون دستان تو من ضعیف ترم.
(عاشقتم پدر)

رحمان شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 00:29

دانیال جان بسیار عالی بود دده جان گنین قوتلی بولسن

خواهش میکنم رحمان جان

عسل جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 11:45

باباجونم روزت مبارک.کاااااااااااانجک دوست دارم بابایی گلم

عباد پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 23:00

سلام. دانیال جان پست خوبی گذاشتی گل پسر
خب منم ب نوبه خودم روز پدر رو تبریک میگم بخدا نمیشه زحمت پدر رو توصیف کردم فقط میگم روزت مبارک هر چند با گفتن کاری نمیشه و الان ازت دورم حداقل کاری ک میتونم برات بکنم بگم دوست دارم و تبریک میگم بهت
البته نه فقط بابای خودم به همه باباهای عزیز ومهربون تبریک میگم

سلام قابلی نداشت...

سونا پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 21:27

قربون بابای گلم ک دلم واسش ی ذره شده روزش مبارک

azi پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 11:08 http://hurdokht.loxblog.com/

فرشته های سیبیلو روزتون مبارک
_____________________
من عاشق بابامم
ایشالا 1000 سال سایش رو سرم باشه
_____________________
ایشالا نصیب شماهام بشه

arash پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 09:41

vali khodaiish in google ham che mikoneha toosh minevisi paiame rooze pedar saree vasat miare
ie chizi ham az khodetoon begin
باشه من میگم :باباجون بابت تمام زحماتی که برام کشیدی ازت ممنونم ومنو به خاطر شیطنتام ببخش جوونیم دیگه!!!!!
بابا دوست دارم خیلی دوست دارم
انشاالله که سایه پدر رو سرهممون واسه همیشه باشه آمین باباجون تاهستی وهستم دوستت دارم

خوجم لی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:55

پدر جان، تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری.

امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی.

روزت مبارک

ادریس چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:52 http://mbhb91.blogsky.com/

پدر؛
تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست..
اما همیشه به جرم پدر بودن
باید ایستادگی کند؛
و با وجود همه مشکلات, به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی
... که اگر بدانی ...
چه کسی ، کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛
"پدرت"را می پرستیدی...

روز پدر مبارک

گرگانلی دوجی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:52

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد،

آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد.

پدر عزیزم روزت مبارک

zobeydeh چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:44

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی

و... بسیار سخت است ... پدرم روزت مبارک . . .

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 17:44

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم و از خدا میخواهم سایه مهربانی ات تا ابد بر سرمان بماند

روز پدر مبارک .

گری چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 17:21

ای کاش گذرزمان در دست من بودتالحظه های باتوبودن راانقدرطولانی می کردم که برای بی توبودن وقتی نماند.دوستت دارم باباجون روزت مبارک

آل جلیل چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 17:09

به راحتی نوشتیم بابا نان داد.بی آنکه بدانیم بابا چه سخت برای نان همه جوانیش را داد.
روز پدر رو به همه بابا های دنیا مخصوصا به دد جون خودم تبریک میگم.
امیدوارم سایه ی هیچ پدری از سر فرزندش کم نشه.

B.A چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 16:57

خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار میشود اما زودتر از او به خانه بر میگردد.
روز پدرو به باباجون خودم و همه باباهای دنیا تبریگ میگم

گلناز چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 16:31 http://www.elkinturkmen.blogfa.com

سلام..
متن و شعر زیبایی بود.
امیدوارم سایه ی پدرهامون همیشه رو سر هممون باشه...آمین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد