دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

یه آشنایی ساده با بچه های ترکمن دانشگاه ...

با سلام لطفا اونایی که واقعا می خوان جواب بدن برن ادامه مطلب ... 



ببینم کی جواب میده...



1.اسم و فامیلت؟

2.رشته ت چیه؟ 

3.از کدوم شهری ؟ 

4.متولد چه ماهی هستی ؟ 

5.از رشته ات راضی هستی؟  

6.غذای مورد علاقه ات؟

7.اخلاق و نحوه برخورد؟

8.کدوم فصلو دوست داری؟

9.بزرگترین آرزوت تو زندگی چیه؟

10.ورزش مورد علاقه ات؟

11.رنگ مورد علاقه ات؟

12.آهنگ های مورد علاقه ات(اگه خواستی اسم خوانندش رو هم بگو)؟ 

13. پنج مورد که برات قابل تحمل نیستند؟

14.نظرت در مورد این وبلاگ

15.اگه پسری نظرت در مورد دخترای ترکمن دانشگاه چیه  و اگه دختری نظرت در مورد پسرای ترکمن دانشگاه چیه

16.و هر چی می خوای خودت در ادامه اضافه کنی...

نظرات 55 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 19:29 http://golestantype.blogfa.com

انجام کلیه امورتایپ

با بهترین کیفیت و بدون غلط، در کمترین زمان

انجام تحقیقات وتایپ(کتاب,داستان,مجله,رمان و..) باقیمت مناسب

a یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 22:18

سلام من فارغ التحصیل شدم الانم میشه خودمو معرفی کنم درجمع دوستان؟؟
ممنون میشم جواب بدین

هرجو ر مایلید...

سحر یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 22:19

سحر عربی
کارشناسی بهداشت عمومی91
گلستان-مراوه تپه-گلیداغ(بهشت گم شده)
آبان
عالییییییییی
بورگ
شوخ و دوستانه
بهار
سلامتی.....
بدمینتون
طوسی
نفارکدر(ترکی)
دروغ و خیانت
خوب بود
نظر خاصی ندارم
موفق باشین....روز آخر دانشگام اومدم خودم معرفی کنم.هه.خداحافظ همه شما دوستان.....

محمد وجدانی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 00:09

1-محمد وجدانی
2-کارشناسی ناپیوسته مهندسی بهداشت حرفه ای
3-گنبد
4-شناسنامه ای متولد خردادماه ولی اصلش اردیبهشتم:)
5-رشته ی کاردانی ام بیماریها بود، از سطح علمیش راضی بودم ولی از کارش نه... بخاطر همون تغییر رشته دادم، خوش بینم که این رشته بهتر باشه برام..
6-غذای مورد علاقه که زیاده :) -قورمه سبزی، چکی جون (چکدرمه) ماکارونی-آش رشته -بورگ به به :)
7-خودم فکر میکنم رفتارم دوستانه و کمی شوخ باشم،دوستان باید نظر بدن..
8-عاشق فصل پاییزم
9-بزرگترین آرزوم داشتن آرامش تو زندگی
10-ورزش مورد علاقه :عشق است والیبال -بعدش هم اسبدوانی (عاشق اسبم دعا کنید یه روز اسب بخرم..)
11-رنگ خاصی مد نظرم نیست ...
12-بیشتر آهنگهای ترکی استانبولی گوش میدم (ابراهیم تاتلیسس، امرا، و...) داریوش -هایده -فریدون فروغی،-معین-شهرام شکوهی-سیاوش قمیشی -شادمهر.. اووف زیاد گفتم انگار:)
13- از آدمهای دو رو و ظاهرنما و پر ادعا و متنفرم،از آدمهایی که پز زیادی میدن و فک میکنن از دماغ فیل افتادن بدم میاد.
14-وبلاگ خوب بود، یک پیشنهاد دارم که اگه بشه درمورد تاریخ ترکمنها پستهایی بذارین،همچنین از اشعار مختومقلی فراغی.
15-فقط از دخترای دانشکده بهداشت چند نفری رو میشناسم که بنظر دخترای خوبی هستن، امیدوارم موفق باشن همگی..
16-ممنون از وبلاگتون...آروزی سلامتی و موفقیت دارم برای همتون.
آز یاشا.....انسان یاشا


ان شا الله اسبم میخری
ممنون ک جواب دادی هرچند بعد سه ترم...
موفق باشی...

رضا طعنه آق قلا پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 16:54

ارشد زیست شناسی. یاشاسین ترکمن صحرا

خوش اومدی...

عیدی جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 14:19

1.شکوفه عیدی .
2.بهداشت عمومی 92 .
3.شهرستان کلاله .
4.اسفندماه .
5.بله.هرچند که بازار کارش معلوم نیست ولی مطالبی که یاد میگیریم به درد یه زندگی سالم(بهداشتی) میخوره.
6.چکدرمه(یاشاسین ترکمن صحرا)،قورمه سبزی و دیگر غذاهای سنتی ترکمنی .
7.دوستانه و سر جاش شوخی و خنده .
8.بهار- اردیبهشت ماه .
9.سلامتی خانواده ام و آینده پر از موفقیت برای خودم .
10.والیبال،تیراندازی،سوارکاری (تاحالا که فقط والیبال رو پیگیری کردم ولی دوست دارم سوارکاری رو امتحان کنم).
11.سبز .
12.آهنگ خاصی گوش نمیدم ولی آهنگای بنیامین بهادری رو دوست دارم .
13. دروغ ، دورویی ، تهمت ، مظلومیت ، گرسنگی
14. قبلا خیلی خوب بود ولی الان خیلی خشک و بی روح شده. یه وبلاگ تکانی حسابی میخاد نزدیک عید هم که هست.
15. تا حالا برخوردی با پسرای دانشگاه نداشتم وتعداد محدودی از پسرا رو میشناسم ولی به ظاهر خوب به نظر میرسن (از نظر درونی الله اعلم)
16.با آرزوی موفقیت برای تمام عزیزان ترکمن و آینده ی شغلی خیلی خوب برای همه.

هرچند دیر ولی ممنون که ج دادین!!!
در مورد وبلاگم باید بچه های ترکمن دگ بیان نویسنده شن مطلب بذارن تا اون پویایی قبلشو پیدا کنه که اونم البته...
ما که منتظریم همچنان...

مهری یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 21:27

1_مهری کوهی
2_مهندسی بهداشت حرفه ای
3_رازوجرگلان,یکه سعود پایین
4_شهریور73
5_اره خیلی ,رشته ی جالبیه
6_قرمه سبزی,قیمه بادمجان
7_بهار,البته فصل برگ ریزان پاییز هم خیلی جذابه
8_پیشرفت مسلمانان بویژه ترکمنای عزیز در زمینه ی علمی,ان شاا...
9_عاشق بدمینتون
10_گلبه ای,ابی فیروزه ای
11_palvan Halmradof
12_دخترای ترکمن دانشکده بهداشت که واقعا گلن ,از بچه های دانشکده پرستاری هم چندتایی که من میشناسم خیلی باوقار و متینن, خدا حفظشون کنه چه پرستاری چه بهداشت .
13_به اقای قرنجیک بابت تاخیر در معرفی خود در این پست یک معذرت خواهی بدهکاریم,اصرار خانم بهمن بود که مجبور شدم خودمو معرفی کنم!!!!
13_

ممنون واس جواب حالا هرچند دیر...

مسعود اونق جمعه 30 آبان 1393 ساعت 11:52

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز.
وبلاگ دانشجویان ترکمن علوم پزشکی مازندران- ساری
dayanturkmen.blogfa.com
لطفا لینک کنید .
ممنون. موفق باشین

atp یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 12:23

ماشالا چ وبلاگ شلوووووووووغه!من رفتم همه دپرس شدیناااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!خخخخخخخخخ....منبع انرژی ادنوزین تری فسفات که بره همین میشه!!خخخ..پاشین بیاین یه وبلاگ تکونی بکنین،اخه این چه وضعشه دوستان گرامی!

حق با شماس بد خلوت شده...
چی بگم والا...
...قابل توجه دوستان...

عظیمه بهمن شنبه 3 آبان 1393 ساعت 13:44

1.عظیمه بهمن
2.پرستاری93
3.اصلا ازتنگه ترکمن رازوجرگلان ولی توبجنوردیم اماااااااتوگنبدم12سال زندگی کردم پس باهمه طایفه ترکمنا اشنام....
4.متولد28مهرم
5.بیشتردبیری دوس داشتم جوری که ب خاطرش پشت کنکور موندم اماراضیم به رضای خدا...
6.چکدرمه مامانم
7.باید بقیه بگن.....
8.بهار
9.سلامتی مامانم"قراره عمل شه براش دعاکنید....
10.ازهیچ ورزشی خوشم نمیاد خب چیکار کنم؟؟؟؟؟
11.ابی کمرنگ
12.هرآهنگی جای خودش...خواننده خاصی درنظر ندارم
13.دروغ.خیانت.تهمت.تمسخر.وبازهم خیانت....
14.خوب بیست عالی محشر
15.باترکمنای دانشگاه زیاد اشنانشدم ولی فک میکنم باید خوب باشن:منتها یکی از پسرای دانشکده بهم کمک کردن ازشون تشکر میکنم...
16.درادمه تعجبم ازاینه که چرا توی وبلاگ باهم مهربون هستیم اماوقتی روبرو میشیم انگارنه انگار ک ترکمنیم و ختی زورمون میاد جواب سلام همدیگرو بدیم

اولا ممنون که ج دادین...
انشالله که خوب میشن...
والا منم با نظر اخرتون موافقم حالا دیگ هر کی ی دیدگاهی داره دگ که...
حالا انشالله که روابط بهتر بشه...

مقصود ساسان شنبه 19 مهر 1393 ساعت 16:19

مقصود ساسان
پرستاری 93
راز و جرگلان روستای دور افتاده کهنه جلگه
شهریور
تا حدودی راضی هستم یعنی چاره دیگه ای ندارم ....دارم؟؟؟
بورگ
اهل شوخی
زمستان
سلامتی همه مسلمونا به خصوص ترکمنا
والیبال
سبز
اهنگ های حامد پهلان رو خیلی دوست دارم
تا حالا هیچ دختری رو ندیدم که بشتاسم و درباره اش نظر بدم ولی همیشه دخترای خیلی خوب و با حجابی بودن

پرستاری دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 14:37

ببخشید این چکدرمه چیه که همتون دوست دارین؟ میشه طرز تهیشو بگین منم درست کنم ؟شاید خوشم اومد

با این حرفی که گفتین احتمالا ترکمن نیستین اخه نیست ترکمنی که چگدرمه نخورده باشه...
راستش معروفترین و بهترین غذا بین ما ترکمناس...
طرز تهیه اش هم تو یکی از پستای قدیمی آقای ساعی هستش میتونین از اونجا طرز تهیه شو برداشت کنین...
ولی بازم باید دست پخت یه ترکمن باشه تا مزه واقعیشو بفهمین...

هدیه چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 10:45

هدیه یزدانی
حسابداری
بجنورد
اسفند
نه
مرغ دمی با پلو
شلوغ
زمستون
سلامتی
دو
تعادل ابی و سبز
هایده-امید-شهره-منصور--مرتضی پاشایی اصاً همه خواننده ها ا
دروغ و هیزی و بی اعتمادی
اولین پستی هست که خوندم هنو اشنا نشدم- اما مثل اینکه خوبه
دخترم دیگه شک داری-لنت بر شکاک
دانشجوی دانشگاهتون نیسم
دخترای ترکن خوشکلً اما وقتی وارد زندگی میشن وا میرن
دین و مذهب مهم نیست مهم شخصت فرد هسش
خودم شیعه ام

سلام...
شرمنده نظرتون دیر تایید شد تابستون بود دسترسی به نت نداشتم...
والا تا جایی که من دیدم ب جای اینکه وابرن محکم تر به زندگیشون میچسبن تمام سعیشون حفظ زندگیشونه...
یه دلیل اینکه بین ترکمنا آمار طلاق کمه هم همینه ب نظر من...
ممنون از نظرتون...

ATP چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 12:16

خیلی خوب. پست قبلی که محض شوخی وخنده بود.واما خودم.
1عاطفه وکیلی
2.پرستاری 92
3.اق قلا(وکیلی یلقی)
4.ابان
5.زیاد نه!
6.ماکارونی!بورگ وچکدرمه هم دوس میدارم.
7.همه موارد بجز گوشه گیر!بیشتر هم شوخ وشلوغ!جاهایی هم که لازم باشه جدی.بعضی وختا هم بد اخلاق میشم!
8.عاشق پائیزم!مخصوصا راه رفتن روی برگهای خشک.
9.شادی و خنده ی همیشگی همه
10.والیبال.امادگی جسمانی.پیاده روی
11.بنفش یاسی
12.جدیدا اهنگهای انریکه برام جالب شده. ولی کلا هر اهنگی که خوشم بیاد رو گوش میدم.اهنگهای امین رستمی،دنیا وفا نداره مجید یحیایی و...
13.با اینکه شده بعضی وقتها خودم دروغ بگم،ولی اصلا ازش خوشم نمیاد!ازتحقیربا قصدو غرض هم بدم میادو..
14.خوبه.فقط یه خورده باید هیجانش بیشتر بشه!
15.پسرا رو کاملا نمیشناسم وزیاد باهاشون برخوردی ندارم.فقط به قیافه است!ولی فک کنم همه شون خوب باشنوقابل احترام!
16.خیلی ببخشید!اینو داخل پرانتز بهتون میگم:به نظر من خیلی مسخره است که خانوما واقایون تو وبلاگ با هم مکالمه حالا غیر مستقیم،دارن ولی به هم که میرسن،انگار نه انگار که هم دیگه رو میشناسن!رفتار اجتماعی به نظر من برای یه دانشجو خیلی مهمه!ولی جو دانشگاه یا بهتره بگم جو بین خانوما واقایون ترکمن زیاد جالب نیس!جوری شده که هر دانشجوی جدیدی هم که وارد دانشگاه میشه ناخوداگاه مجبوره از این جو تبعیت کنه. به هر حال امیدوارم از حرفهام ناراحت نشده باشین!حالا ما که شاید رفتیم،ولی امیدوارم واسه ترم بعد بهتر بشه!موفق باشید.

در مورد گزینه آخر واقعا حرفتونو قبول دارم یا به قولی حرف حساب جواب نداره...
این وبلاگ هم برای شناسوندن فرهنگ ترکمن ساخته شده هم اینکه بچه های ترکمن ارتباطشون باهم بیشتر بشه نه فقط تو وبلاگ بلکه حتی تو محیط دانشگاه تا دوری از خانواده راحت تر بشه براشون...
تعداد ترکمنای دانشگاه ماشالله کمم که نیستن خوبه ...
حالا امیدوارم از این به بعد این روابط بهتر بشه...

ATP چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 11:44

سلام خسته نباشین!اینجوری نیگام نکنید خاهشا!من قبلا دو بار سعی کردم این پست رو جواب بدم نشد!به این میگن(طویدن سونقرا توماشا!).
خیلی خوب!
1.آدنوزین تری فسفات
2.انرژی سلولی
3.از شهر sellکشورشم بگم:body
4.ما لحظه ایی متولد میشیم.بعدش یه هویی هم تو افق مهو میشیم.
5.اره خیلی.
6.فسفات خیلی دوس دارم.ولی تو معدم بیشتر از 3تا فسفات جا نمیگیره.
7.یکی از قوزینه ها رویادتون رف بذارین!بنده خیلی پر انرژیم. گوشه گیرم نیسم.
8.همه فصلها خوفن.
9.سلامتی همه سلولها.
10.من اصلا از ورزش خوشم نمیاد. تو ورزش کردن من صدبار میمیرمو زنده میشم.
11.نارنجی اتشین.خخخخخخ....
12.صدای قلب!خداییش خیلی قشنگه.
13.حضور ادنوزین منو فسفاتها!حضور ادنوزین منو فسفاتها!حضور اون ادنوزینایی که فقط یه فسفات تو سرشون بیشتر نیس.حضور گزینه قبلی. حضورهمه ی موارد.
14.خیلی خوبه.اگه ادنوزین تری فسفاتاشون هم بیشتر بشه که عالی میشه!پوزخند::
15.error

سلام...
واقعا توی دن سونگرا توماشا الان دو ترمه گذشته تو آخرای ترم دوییم اونوقت الان...
در مورد گزینه 14 درست میگین باید atp شون بیشتر بشه البته به روش هوازی تا هم محدود نباشه هم اینکه زود خسته نشن...
فک کنم باید از چرخه کربس و انتقال الکترون استفاده کنید تا اینجوری آخرش ارور ندین...

sam سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 01:28

khahesh mikonam.....
be ghole ma beheshtiha dige karie ke az dastemun bar miumad

h پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 23:50

1.حوری درخشی
2.اتاق عمل91
3.اشخونه
4.مهر
5.اول دوس نداشتم ولی الان علاقمند شدم
6.قیش و قورمه سبزی
7.ب.د
8.زمستون
9.به ارزوهام برسم
10.فوتبال و پیاده روی
11.ابی
12.مهدی یراحی و مهدی احمدوند
13.دورویی و حسادتو دروغ و و سبک بازی
14. خوبه
15. تا اونجایی که میشناسم خوبن
16.در زندگی هیچ چیزی ارزش نگرانی ندارد وقتی وجودی مثل خدا ساکن قلب ادم باشد

خوش اومدین به وبلاگ خودتون...

[ بدون نام ] شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 15:59

دم sam گرم!

سولماز دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 01:00

بازم سلام
از بچه های دانشگامون که بخاری نزد بیرون گفتم خودم بخارو در کنم یه وبلاگ واسه بچه های ترکمن دانشگامون راه انداختم ،اگه شمام بهمون سر بزنین خوشحال میشیم
لینکم کنی بد نیست
gorganturkmen.blogfa.com

سلام...
تبریک میگم...
اونام یواش یواش میان البته خودتونم باید دنبالش باشینا
در مورد لینکم باید به مدیر وبلاگ بگم که الان در دسترس نیس انشا... لینکتون میکنیم.

بهزاد جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 11:55 http://bojnourdturkmens.blogsky.com/comments/post-177

1.بهزاد رامین
2.علوم ازمایشگاهی 92
3.جرگلان/روستای یکه سعود پایین
4.اردیبهشت73
5.دندان وعلوم ازمایشگاهی را دوست داشتم خدا را شکر یکیشون را قبول شدم
6.همه ی غذاهای ترکمنی بخصوص چکدرمه+اش رشته
7.بیشترالف+د گاهی هم ب/و
8.همه فصلها
9.سلامتی خانواده ام+هم کلاسیام و...همچنین همیشه از خدا خواستم ومیخواهم هر کجا محرومیت است رفع بشه(بخصوص در زمینه درسی روستاییان)
10.والیبال+فوتبال
11.ابی+سبز+قرمززززز
12.ترکمنی+اهنگهای محلی+پاپ شاد
13.تمسخر/غرور/دورویی/ظلم/...
14.خوبه
15.ارام+باحیا+...
16.ارزوی موفقیت برای همه دانشجویان ترکمن دانشگاه از ایزد منان خواستارم.

سلام بهزاد جان خوش اومدی به جمع ما...
و ممنون که به سوالات کامل ج دادی...

سولماز پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 22:56

سلام
من وقت پیدا کنم میام به وبلاگتون سر میزنم
واقعا از وبلاگتون خوشم میاد ناجوووووور، تا حدی که دوس دارم این2 ترمی که مامایی خوندمو ول منم دوباره کنکور بدم بلکه دانشگاه شما قبول بشم.
چی میشد بچه های دانشگاه مام از این ذوقا داشتن.
همه رو خوندم
بچه های واقعا باحالی هستید ، از ته دل آرزو دارم همه ترکمنا موفق باشن و به هدفشون برسن.
منتطر مطالب دیگتون هستم

سلام ممنون این نظر لطف شماست
پس ما منتظریم...
خوب یکی باید شروع کنه اونوقت بقیه بچه هام کم کم ادامه شو میگیرن...
انشا... ولی الان که نوروز در پیشه فک کنم یه کم دیر تر به روز بشه بعد نوروز...

کوسلی دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 23:40

1-مریم کوسلی 2-پرستاری 3-بندرترکمن 4-دی 5-راستش نه 6-چکدرمه 7-دوستانه یه کمم شلوغ 8-پائیز 9-خوشبختی همه 10-والیبال،فوتبالم دوس دارم 11-ابی 12-هراهنگی که ازش خوشم بیادو گوش میدم! 13-دروغ،خیانت،غرور،دورویی... 14-خوبه،امیدوارم بهترم بشه! 15-من فقط چندتاازپسرای دانشگاهو ظاهری میشناسم ونمیتونم نظری درموردشون بدم! 16-امیدوارم همه توهررشته ایی که هستن موفق باشن!!!

ممنون ک وقت گذاشتینو ج دادین.
با همکاری همه بهترم میشه.
چه حسن تصادفی منم متولد ماه دی هستم کلا بچه های دی بچه های خوبین نه؟؟؟
انشالله و همچنین.

رقیه قلی زاده پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 21:56

.رقیه قلی زاده
2.پرستاری 92
3.مراوه تپه
4.مهر
5.بینهایت
6.دلمه
7.دوستانه
8.بهار
9.سلامتی همه
10.والیبال
11.سبز
12.زیاد اهل اهنگ نیستم
13.حسود،غیبت،دروغ،مسخره بازی،
14.عالیه،ولی بهتر از این هم میتونه بشه!
15.همه رو نمیشناسم،ولی چند تایی رو که دیدم به نظر خوب بودن!
16.من تازگیها میام وبلاگتون،این پستم الان دیدم،وگرنه زوتر خودمو معرفی میکردم

سلام,دستتون درد نکنه,انشالله بهترم میشه البت با کمک همه...
شمام میتونین تو بهتر شدنش کمکمون کنین...

سلوا دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 23:01

سلام من ازگنبدم دریگز همون ترکمن نخورلی هست

سلام ممنون ولی لطف کنین همه رو ج بدین...

یعنی کی میتونه اخر باشه؟؟؟؟؟؟ یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 23:28

1.مهسا تقتمش
2. علوم از(مایشگاهی)92
3. اصالت امند/ محل سکونت بجنورد
4. ابان
5. پزشکی میخواستم....!ولی خداروشکر دارم به رشتم خیلی علاقمند میشم و رشته خیلی خوبی بوده
6. بورگ+چکدرمه+اش رشته
7. همیشه الف و د/ اما بعضی اوقات ب/ بعضی اوقاتم ه
8. برای من همه فصلا بی نهایت دوست داشتنین
9. سلامتی و رضایت خانوادم+ به همه ارزوهام برسم
10. فقط والیبال
11. قررررمز
12. تلیسچی/ تکتا/ سلنا گومز/ بعضی از ترکمنیا
13. غرور.تمسخر.خیانت.دروغ
14. خیلی عالیه...
15. فعلا هیچکسی رو نمیشناسم!انشاله که خوبن
16. یه اردوی ترکمنا برگزار کنین تا خاطره ای باشه برای همه و همیشه!البته الان نه...1وایستین تا منم بهمن بیام

از آشناییتون خوشبختم انشالله این وبلاگ هم وسیله ای بشه واس آشناییتون با بچه های ترکمن...
حالا شماره 16 رو همه باید نظرشونو بدن...

matin2 شنبه 18 آبان 1392 ساعت 13:21

1.متین ایری
2.فوریت پزشکی
3.بندرترکمن
4.مهر
5.بله خیییلی
6.هرچی ک دس پخت مامانم باشه!
7.شوخ و دوستانه
8.بهاروپاییز
9.تاحالا فک نکرردم بهش
10.فوتبال
11.ابی
12.هر اهنگی ک بنظرم جالب بیاد
13.دروغ. غرور بی جا. خیانت. تحقیر کردن. دورویی
14. بد نیس
15.بنظرم همشون خوبن!
16.میخواستم اخرین نفری باشم ک ج میدم!ک جوابای همتونو بخونم بعد! واس همین تا الان ننوشتم!!

- چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 15:53





















جالب بود همشو خوندم






چرا که پست نذاشتین؟اینهمه نویسنده پس چیکار میکنن؟؟ چرا وبهای ترکمنا اینجوری شده

sam چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 02:56

1.sam nazary
2.pt.shahid beheshty
3.made in goonbad
4.azar
5.na baba aslaaaaaaaaaa
6.noon khoshk ba ab va pyaz
7.khoshk.jedy.bad akhlagh
8.fasle shekar
9.tark sigar ghelyoon and ...
10.shatranj v khabidan
11.zard
12.zed bazy .tm bax.shajaryan.homayoon
13.raftan sar karvarzy,kelas,daneshkadeh.va...
14.ag nazaram sabt beshe khobe....
15.kheily az khod razy(albate ony ke man mishnasam)
16.lotfaaaaa hatmaaa bechappppppp

هادی مخدومیdr چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 02:42

1.هادی مخدومی
2.کاردرمانی شهید بهشتی
3.کلاله
4.اردیبهشت
5.کاملا راضیم
6.قرمه سبزی که مامانم درست میکنه نه دانشگاه
7.دوستانه
8.فصل بهار
9.عاقبت بخیر شم
10.pes13
11.آبی فقط
12.ابی-داریوش(بوی گندم)
13.دورویی.صبح زود بیدار شدن.بیکاری.بدسلیقگی و...
14.نظرم مساعده
15.من هیجکدومتونو متاسفانه نمیشناسم به جز... که احساس میکنم خیلی باشخصیتن

آیجمال دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 10:50

سلام اومدم پروفایلمو کامل کنم
۹.عقبت به خیری همه جوونا
۱۰.والیبال
۱۱.جعبه مدادرنگی ۲۴تایی رو خیلی دوس دارم
۱۲.افتخاری و شهرام شکوهی
۱۳.گریه ادما.صدای چیکه آب سینگ ظرف شویی.
۱۴.عالی
۱۵.بچه های خوبین
۱۶.تا شقایق هست زندگی باید کرد به امید موفقیت همه تون تو امتحانا خوش

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 22:45

۱.سوناافشین
2.محیط90
3.جرگلان
4.اردیبهشت72
5.صدالبته
6.قورمه سبزی.چکدرمه.غذای خمیریم دوس دارم ن زیاد
7.دوستانه و صمیمی
8.عاشق زمستونم
9.سلامتی خونوادم وخوشبختی خودم
10.زیاد اهل ورزش نیستم
11.ابی وسفید
12.راستش اهنگ ترکمنی زیاد گوش نمیدم چون متوجه نمیشم.بقیه هم فرقی نداره ازهر اهنگی خوشم بیاد گوش میدم
13.خیانت.دروغ.صب ازخواب بیدار شدن واسه کاراموزی
14.خوبه
15.خوبن
16.التماس دعا واسه کنکورم

طاهر خان یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:52

۱:طاهر خان
۲:فوریت۹۱
۳:تبریز
۴:آذر
۵:بهتر از این نمیشه
۶:ماکارونی
۷:دوستانه
۸:پاییز
۹:همه آرزوهام برآورده شدند
۱۰:ووشو
۱۱:سبز گلبهی سرمه ای
۱۲:یگانه
۱۳:دورویی سرتلماخ{پررویی}
14:مگه حسودیم.خوبه
15:با اینکه ترکم .ولی همه ترکمنارو دوست دارم
16:به همینا قانع هستم

آیجمال یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 18:07

۱.محبوبه داودی
۲.مهندسی محیط
۳.چنارلی مراوتپه
۴.دهه فجریم
۵.پ ن پ
۶.قایش.برگ بلمق
۷.شوخ و شلوغ
۸.زمستون
۹.اینکه الان برم کلاس غیبت نخورده باشم بای تا بعد

امیدوارم بعدا همه رو جواب بدین
نگران غیبتم نباشین ما که این همه غیبت داریم چیزی نشده

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 23:09

۱.امید امیری فر
۲.مهندسی بهداشت محیط ۹۱
۳.گرگان
۴.۱۷/۳/۶۷
۵.خوبه
۶.فسنجون - چکدرمه
۷.دوستانه
۸.بهار
۹.داشتن زندگی آرام و راحت و همسر خوب
۱۰.شنا
۱۱.سبز
۱۲.محسن یگانه.Madona
۱۳.سر صبحی توی صف wc بودن.امتحان میان ترم.دوستان دو رو.دانشجوهایی که شبا زود میخوابن.صبح از خواب پا شدن و رفتن کلاس
۱۴.وبلاگ عالیه
۱۵.ای بد نیستن !

matin شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 22:38

1:عبدالمتین اودک
2:فوریت پزشکی ۹۱
3:شهرستان آق قلا روستای قره داغلی
۱۳۷۱/۸/۹:4
5:راضی که نه ولی ناراضی هم نیستم <رشته ی که میخواستم نشد>
6:گوشت قرمز آب پز شده
7:شوخ تاحدی جدی کمیم خشک تا حدی هم خشک کمیم گوشه گیر
8:بهار و پاییز<بیشتر بهار>
9:بزرگترینش عاقبت بخیری خودم و خانواده ام در این دنیا و آخرت و یه شغل خوب و البته همسر خوب
10:والیبال
11:همشون خوبه
12:نمیدونم
13:دروغ اخلاق بد مسخره کردن سو استفاده کنندگان
14:خوبه
15:ناراحتم ازشون سلام و احوال پرسی بلد نیستند
16:سربلندی همه ترکمنای دانشگاه

عابد شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 17:27

دیدین من اخری شدم
۱:عابد محمدی
۲:کارشناسی فوریت پزشکی
۳:کلاله
۴:فروردین
۵:اره صدرصد چون هدفی پشتش دارم انشااله ک بش میرسم
۶:چکدرمه دلم واسه چکدرمه مادرم تنگ شده
۷:خب مهربونی تو وجود همه هست بستگی داره طرف چجوری باشه
۸:بهار
۹: فقط سلامتی چون این نباشه هیچی معنا نداره
۱۰:والیبال فوتبال {نه فوتسال} و بدنسازی
۱۱:ابی و سبز {ارمش بخشه}
۱۲:خب همه جوره گوش میدم ولی مهدی احمدوند و ترکی بیشتر
۱۳:دروغ خیانت و دورویی و بی احترامی
۱۴:وب خوبیه ولی میشه بهترم باشه
۱۵:خب من زیاد نمیشناسمشون ولی همشون برام محترمن و همشون مطمنا خوبه
۱۶:خب ب نظر من میشه دگه با پسرا اگه افتخار بدن ی تفریح جمع ترکمنی بریم ک متاسفانه من دوس داشتم ولی نرفتم یا نماز جماعت با همدیگه و هماهنگی بیشتر تو هر حیطه ای باشه
و ی پیشنهاد دیگه چرا نباید دخترای ترکمنم با هم باشن و اشنا بشن با همدیگه

نادر جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 22:50

1.نادر کریمی
2.کاردانی بهداشت محیط 91
3.بجنورد
4.خرداد72
5.راضیم
6.قورمه سبزی
7.شوخ،گوشه گیر
8.بهار
9.سلامتی خانواده و تامین بودن از نظر مالی
10.بسکتبال
11.همه رنگ ها قشنگند همشون.
12.آهنگ مورد علاقه ندارم نهایت دو هفته یه اهنگو گوش میدم.
13.اول از همه بهم تهمت بزنند خیلی بدم میاد دوم توهین بشه بهم سوم دروغ و ....
14.وبلاگ خیلی خوبیه.
15.اشنایتی با دخترای دانشکده ندارم کسی رو نمیشناسم جز همکلاسیم و یکی از فامیل ها.

zobeydeh جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 01:34

فک کنم دیگه من جزو آخریا باشم.
1.زبیده سعیدی
2.بهداشت عمومی 91
4.اردیبهشت
5.بلهههههههههه
6.خب منم چگدرمه
7.دوستانه البته بستگی به طرف مقابل هم داره
8.بهار و زمستون
9.سلامتی خونوادم
10.بسکتبال
11.قرمز و سفید
12.بیشتر آهنگهای ملایم و آهنگهای شهرام شکوهی
13.بی احترامی،دورویی،حسادت،دروغ
14.دوسش دارم
15.همشونو که نمیشناسم ولی مطمئنا همشون خوبن
16.حرف خاصی ندارم.امیدوارم همیشه صمیمیت بین ترکمنا برقرار باشه

کاش شمام همه رو جواب میدادین
بازم ممنون

زینب پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:52

۱.زینب غراوی ۲.پرستاری۹۱ ۳.مراوه تپه-قوشه تپه ۴.فروردین۷۳ ۵.اره ولی دوست داشتم معلم میشدم ۶.اش رشته و چکدرمه ۷.گوشه گیر دوستانه ومتاسفانه کمی تند ۸.بهار ۹.همدلی وعاقبت بخیری همه و اینکه هیچ موقع از خدای خود غافل نشیم ۱۰.همه ورزشا خوبن ۱۱.بنفش وسبز ۱۲.بیشتر اهنگای غمگین و پرمعنی ۱۳.غرور دو به هم زنی غیبت سخن چینی ۱۴.خوبه امیدوارم بهتر هم بشه ۱۵.تا جایی که من میشناسم پسرای خوبین هر چی باشه ترکمنن دیگه

دوجی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 13:11

۱.مرد محمد آدینه دوجی
۲.EMS ورودی بهمن 90
3.شهرستان مراوه تپه(البته باید بگم همه جای ترکمن صحرا سرای من است)
4.اول فروردین
5.خیلی0 دوست دارم کار شناسی وارشدشو بگیرم
6.قایش.بورک باگوشت بره.چکدرمه
7.به گفته دوستان آدم اجتماعی هستم وبرخوردم هم باپسرا وهم با دخترا خوبه وآدم رکی هستم وخیلی رک حرفمو میزنم
8.بهار(سرسبزی)تابستان(میوهاش)پاییز(انارو برگای زرد)زمستان(جمع بودن خانوادم)
9.امیدوارم خدا انقدر بهم فرصت بده که بتونم به پدر و مادرم خدمت کنم
10.اسب سواری وفوتبال
11.همه رنگ خدا رو دوست دارم ولی سفیدی رو بیش تر
12.آهنگ های سنتی و ترکمنی با ارگ وهمه آهنگا فقط از رپ متنفرم
13.دورویی.غرور.ودختر پسری که باهم دوست بشن ولی باهم ازدواج نکنن متنفرم
14.بدک نیست
15.اونایی که میشناسمشون خیلی خوبن واقعا که ترکمنن ودوست دارم منو برادر خودشون بدونن و دوست ندارم کسی چپ نگاشون کنه
16.این خیلی بده که بگیم پسرا یا دخترای ترکمن مغرورن چون خیلیاشونو ظاهرا میشناسیم وخیلیارو هم اصلا نمی شناسیم.امید وارم کسی همچین فکری نکنه.(آرزوی توفیق برای همه تون)

لطیفه چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 22:20

1-لطیفه عرازی پور
2-مهندسی بهداشت محیط
3-گننننننبد
4-بهمن
5-نوچ کاملااتفاقی وبی اطلاع قبول شدم.کارشناسیمم نمیدونم چی شده قبولم کردن
6-همه غذاهارودوس دارم غیر ماهی
7-دوستانه وشلوغ
8-تابستون چون همش خوابیم وتعطیلیم
9-بزرگترین ارزوم اینه هرکی ازشما هر آرزویی دارین بهش برسین البته به شرطی که به صلاحتون باشه،بعدشم اینکه الله جان هیچیمی آوری دن آیرماسین
10-دارت مگه ندیدین سوم شدم قراره برم مسابقات جهانی
11-آبیتهههههه
12-اهنگهای ترکی وترکمنی
13-اینکه جلوی من یکیوتحقیریا مسخره کنن-دروغ-دورویی
14-گفته بودین ازخانوماهم واسه نویسندگی دعوت کردین،منم واس یه بنده خدا ادرس میلمونوشتم اماخبری نشد_دوس دارم مطالب جدید باایده ههای جالب بذارین ن اینکه از وبلاگای دیگه کپی کنین.سعی کنین فرهنگ خودمونورواج بدین.مرسی
15-فقط اقایون دانشکده بهداشتومیشناسم که اصن سلام دادن بلدنیستن انگار
16-حرف دیگه ای ندارم فقط هر رای یه مشت محکم به دهن دشمناس ما میاییم شما هم بیایید

واستون دعوت نامه میفرستیم ولی اگه امکانش هست دوباره ایمیلتون رو بدید ممنون.
درمورد سلام هم راستش من هم به قیافه نمیشناسم به جز یکی دو نفر که اون هم فقط یکیشون سلام میده
راستی منتظر مطالب داغ ترکمنی از طرف شما هستیم

عسل سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:07

1-عسل
2-نمیگم!
3-کلاله
4-اردیبهشت
5-اگه راضی نبودم انتخابش نمیکردم
6-بورگ
7-د
8-بهار
9-خوشبخت کردن همسرم
10-والیبال
11-صورتی
12-اسکله
13-حسادت فضولی دروغ خیانت
14-خوبه
15-درموردپسراشناخت کافی ندارم درواقع میشه گفت هیچ شناختی ندارم.
16-موفق باشین

ولی خوب بود همشو جواب میدادین

گل بهارگری دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 17:42

1.گل بهارگری
۲.پرستاری۹۱
۳.آق قلا
۴.فروردین
۵.نه
۶.اخه این سوال پرسیدن داره معلومه دیگه: چکدرمه
۷.دراین موردنظردوستان ارجح تره
8.بهار
9.رسیدن همه به تمام آرزوهاشون
10.والیبال
11.سبز
12.آهنگهای سلنا گومز
13.بی ادبی-دروغ-حسادت
14.آن طورکه بایدخوب نیست
15.پسرای دانشگاهونمی شناسم
16.یه کم به وبلاگ برسین

آل جلیل دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 17:30

۱.طاهره آل جلیل
۲.پرستاری ۹۱
۳.شهر تاریخی آق قلا
۴.آذر
۵.الان راضی ام ولی اوایل نه
۶.چکدرمه.بورگ.ماکارونی مامانم.
۷.تو دانشگاه که هستم سرد وخشک ولی با دوستام شوخ ودوستانه.
۸.پاییز واول بهار
۹.مامان وبابام همیشه بالا سرم باشن.
۱۰.بدمینتون
۱۱.آبی
۱۲.من از همه جور آهنگ خوشم مییاد.محسن یگانه.مهدی احمد وند.همیرا.هایده و ادل
۱۳.دروغ.غرور.دورویی.بی احترامی.قضاوت براساس ظاهر آدما
۱۴.بدنیست
۱۵. من بعضی از پسرای دانشگاه رو ظاهری میشناسم وبقیه رو اصلا نمیشناسم.نمیتونم اظهار نظر کنم چون همونطور که گفتم نباید براساس ظاهر آدما قضاوت کرد .
۱۶.فقط میخوام بگم بر اساس ظاهر آدما قضاوت نکنید.
چون بگوشم رسید که به من میگن مغرور.
من مغرور نیستم فقط حالت راه رفتن ونگاهم اینجوریه.
ودلم برای شهر و خونمون تنگ شده .هیچ جا خونه خوده آدم نمیشه.

آرخی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 17:20

۱.بهنازآرخی
۲.پرستاری۹۱
۳.بندرترکمن
۴.اردیبهشت
۵.خیلی زیاد
۶.آیرانقایران
۷.بیشتر اوقات شوخ هستم و میخندم
۸.بهار
۹.رسیدن به همه ی آرزوها
۱۰.بسکتبال
۱۱.سبز.گلبهی.سرمه ای
۱۲.من زیاد آهنگ گوش نمی کنم
۱۳.غرور.دروغ.مسخره کردن.حسود بودن
۱۴.ای بدک نیست
۱۵.اگه راستشو بخواید نمیشه بدون شناخت کسی درموردش نظر داد ولی اونای که می شناسم و باهاشون برخورد داشتم افراد خوبی هستن
۱۶.تشکر میکنم از همه کسایی که برای وبلاگ خودشون تلاش میکنن تا خوب و بهترین باشه

yaya یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 23:21

همه نوشتن ما هم انگار مجبوریم بگیم دیگه
1.یحیی امانی
2.ems
3.کلاله
4.اسفند
5.بسیار زیاد.با علاقه اومدم ن شانسی
6.غایش و چکدرمه
7.بستگی ب طرف داره
8.بهار
9.جوانان ب راه راست برن
10.بسکتبال
11.سبز روشن
12.یکی نیست
13.دروغ بی وفایی نامردی بدشانسی کلا بداخلاقی
14.very very well
15.دخترا بهداشتیا رو نمیشناسم دانشکده خودمون ک فوریت مربوط ب پزشکیه بد ولی دانشکده پرستاری ب نظر من همه خوب ولی 3تاش عالی
16.اگه ب حرفیدن من باشه ک میرم همون بهتر سوال میذاشتی
very good thanks for post

arash یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 21:25

1آرش صدری
2جرگلان
3فوریت پزشکی
4مهر
5خخخخیلی
6چکدرمه ماکارونی
7دیگران باید قضاوت کنن
8زمستون
9اینکه بی آرزو باشم
10والیبال
11قرمز
12آهنگ ترکمنی
13دورویی
14خوبه
15 والا نمیشناسمشون ولی باید دخترای خوبی باشن
برای همه آرزوی سلامتی میکنم مخصوصا ادی جوووون

[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 20:52

1-عثمان آق
2-فوریت پزشکی
3-گنبد کاووس (روستای قورپلجه)
4-روز اول فروردین(قویین ییل)
5-خیلی خیلی خیلی.......................................راضیم
6_اگه گرسنه باشم هر غذای وگرنه فرقی نمیکنه
7-بستگی به جاش داره
8-همه ی فصلا رو
9-اینکه امت اسلام خودشون رو بشناسن-و از این خواب که بگویند ما چه کار میتونیم انجام بدیم بیدار بشن
10-همه ی ورزشها اما بیشتر ورزشهای رزمی
11-سفید
12-به اهنگ هیییییچ علاقه ای ندارم -بلکه متنفر هم هستم
13-بی حجابی -بی نمازی -بی تحرکی وبیکاری-فحش-ادم های ترسو
14-خوبه
15-والا چه عرض بکنم مواظب اون اولین گزینه 13باشن ودیگر هیچ حتی در حد یک تار مو دوست ندارم در مورد قومم خودم دیگران بد نظر باشن
16-ای مسلمالر الله یادینی ذکر ایله نگ*
یامانه صبر ایله نگیخشی شکر ایله نگ*
گورستانی گوردانگ اوتردانگ فکر ایله نگ*
مونگچه من من من دیارلر یاتیرلر قوم بولب*
((((((((0مختومقلی اتامیز)))))))))))))))))

azi یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 20:04 http://hurdokht.loxblog.com/

سلام
منم بگم؟؟؟؟
اصن خوب خودمو قاطی شما میکنما
__________________
1. آزاده
2.طراحی لباس
3.بیژن یورد (بجنورد)
4. شهریور
5. زیااااااااد
6. ماکارونی با سالاد
7.الف د ح
8.تابستون
9.برم از اینجا!
10.شنا.قایقرانی
11.قرمز
12. همه نوع محلی اقوام ایرانی! ( خودم کرمانجی چون متوجه میشم خواننده : محسن میرزازاده)
13.دروغ...حسادت ... غرور...ظلم...آروغ!
14.اینجارو دوس دارم.مهربونیاااا
15.هممممم...والا آی دونت نو! ما راجع به دانشگاتون یادش بخیر
16. در ادامه هم نحوه آشناییم با این وبلاگ : یه کیو دوس دارم که ترکمنه! داشتم تو نت تحقیق میکردم که اینجا رو یافتم
_____________________________
موفق باشین همگانیتون

عبدالقادر یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 19:22

1.عبدالقادر یلما گنبدی
2.((مهندسی)) بهداشت حرفه ای 91
3.گنبد سیتی
4.آخرین ماه سال
5.هاووا بتر راضی
6.چکدرمه.آبگوشت. بورگ و هر چی دیگه که مامیم درست کنه.
7.من مثل آینه ام هر رفتاری که طرف مقابلم انجام بده منم مث خودش رفتار میکنم.
8.همه ی فصل ها به جز فصل امتحانات
9.سلامتی همه ی پدر و مادرا
10.پینگ پونگ
11.بنفش
12.اون روی سکه از علی تکتا
13.خیانت،غرور،نامردی،دروغ،غیبت
14.به نظرم خوبه ولی جدیدا از رونق افتاد.
15.همشونو که نمیشناسم ولی اونایی که میشناسم بیشترشون سر به زیرن ولی نه همشون!!!!!!!!!!!
16.و در آخر از ادریس عزیز به خاطر گذاشتن این کامنت تشکری ویژه می کنم.

خواهش میکنم دادا ولی امیدوارم همه همکاری کنن

[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 15:11

1.سینااصحابی
2.فوریت90
3.اشخونه اسم قلمونم چشمه امند
4.خرداد
5.صددرصد
6.ابگوشتی که کدو هم داشته باشه
7.الف ب د ح
8.تابستان
9.رضایت پدرومادرم
10.والیبال.فوتبال.بدمینتون.شطزنج.شنا
11.ابیته
12.ترکمنی سنتی:ساخی جبارف مرحوم.دوردی توررک پاپ فارسی:علی اصحابی محسن چاوشی
13.خسیس بودن ی نفر.حسادت.غیبت بیش از اندازه.لافوک بودن ی نفرواینکه ی مدت از ورزش دورباشم
14.باید بیشتر تخصصی بشه و از مطالب متفرقه کمتر گذاشته بشه رک بگم :ترکمنترش کنین!!!!
15.ساکت.سربه زیر باابرو >>>بجز یکیشونکه خون منو بجوش اورده
16.به ترکمن بودن خودم میبالم! بزن دس قشنگرو به افتخار ترکمن و ترکمن صحرا البته این اشک شوقه!!!!!!!

danial یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 14:57

1-دانیال بهرام پور
2-پرستاری ورودی91
3-شهر بسیار زیبای بندر ترکمن
4-آبان
5-خیلی راضیم
6-چکدرمه مامان
7-گزینه د
8-فصل سرسبز بهار
9-خوشبختی
10-فوتسال،والیبال
11-قهوه ای
12-مرتضی پاشایی اهنگ ستایش
13-بی وفایی...........
14-خوبه ولی زیاد شور و هیجان نداره
15-والا تا اونجایی که من دخترای ترکمنو دیدم با شرم و حیان بزار به زبان ساده بگم خیلی خوبن.
16-ان شا الله..................

بنیامین اقی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 13:53

۱.فوریت پزشکی
۲.گنبد کاووس.روستای کرند
۳.تیر
۴.یس
۵.چکدرمه.کتلت.بورک
۶.شوخ. دوستانه
۷.بهار
۸.موفق شدن در زندگی ورسیدن ب اهداف
۹.والیبال.فوتبال.کوهنوردی .دو
۱۰.صورتی.ابی.سرمه ای
۱۱.اهنگهای انریکه. سلنا گومز.ابی.حبیبو....ترکیبی ترکمنی هم دوست دارم
۱۲.سو استفاده.نامردی.خیانت.احساس بازی....
۱۳.خوبه ولی مطالبش کمه خصوصا ترکمنی
۱۴.فک کنم دخترای ترکمن دانشکاه مغرورن البته من برخوردی نداشتم
۱۵.یاشا سن منینگ ترکمن صحرام وهمده ترکمن ملتم دنیا ده تانیقلی بولسن ظلم بولمسن ترکمنلمه

یاشار یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 12:59

۱.یاشار ساعی
۲.پرستاری
۳.گنبد کاووس
۴.مهر
۵.آره
۶.چکدیرمه+بورگ
۷.اینو باید بقیه بگن عزیزم
۸.بهار
۹.سلامتی خونواده ام
۱۰.فوتبال +والیبال
۱۱.آبی آسمانی
۱۲.آهنگ آرام (خواننده اش مهم نیست)
۱۳.غرور تمسخر بی ادبی غیبت چاپلوسی پرحرفی
۱۴.خوب عالی ۲۰ البته با کمک و همکاری همه بچه ها
۱۵.بعضی هارو که نمیشناسم نمیتونم چیزی درموردشون بگم بعضی هم که با شناخت کمی که ازشون دارم خیلی با ادب با جنبه هستن امیدوارم موفق باشن همشون.
۱۶.ممنون ادریس جان

خواهش میکنم داش

ادریس شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 21:35

از خودم شروع میکنم
1.ادریس قرنجیک
2.مهندسی بهداشت حرفه ای 91
3.استان گلستان شهرستان گمیشان(کمش تپه)
4.دی
5.اول ک اومدم چیزی ازش نمیدونستم ولی یواش یواش دارم علاقه مند میشم
6.چگدرمه
7.شوخ،دوستانه،ی کمم شلوغ.
8.پاییز
9.برآورده شدن تمام آرزوهایی که دارم
10.فوتبال،والیبال.
11.آبی
12.یکی هست و نبض احساس(مرتضی پاشایی)و دردت به جونم(علی عبدالمالکی)وتیکه تیکه(علی اصحابی) و بیشتر آهنگ های ترکمنی
13.دروغ،دورویی،خیانت،غیبت،ظلم
14.ب نظر من وبلاگ خوبیه واسه ما که دور از خونه ایم بچه های هم زبون خودمون رو میشناسیم کلا واسه اوقات بیکاری خوبه
15.در مورد دخترای ترکمن دانشگاهم نظری نمیتونم بدم چون با بیشتر اونا حتی سلام علیکم ندارم یا به قولی نمیشناسمشون ولی از شناخت کلی که از دخترای ترکمن دارم همشون باحجب حیا هستن یا خودمونی بگم همشون خوبن
16.امیدوارم همکاری کنین و جواب بدین ممنون از همتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد