دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

خواننده

 

 

  

 

دوست داری وقتی تنهایی ودلت گرفتست آهنگهای کدوم خواننده رو گوش بدی واونو همراهی کنی؟ 

 

۱-گوگوش  

 

۲-ابی 

  

۳-بنیامین 

 

 ۴-مجید خراطها  

 

۵-شکیلا-هایده-مهستی 

  

۶-داریوش-سیاوش قمیشی 

  

۷- پهلوان خالمراداف  

 

۸-آهنگهای ترکمنی سنتی(دوتار) 

  

۹-شادمهر

 

۱۰افتخاری-شجریان 

 

۱۱علی عبدالمالکی 

۱۲و یا....  

هر خواننده ای رو که فک میکنی جامونده

 

نظرات 22 + ارسال نظر
negar شنبه 13 مهر 1392 ساعت 09:26 http://r

سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن
یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه

سینا دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 13:57

سخی جبار دوران بگون

عابد یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:04

سلام. اول محسن یگانه عالیه بعد مهدی احمدوند ومرتضی پاشایی و شادمهر عالیه

zobeydeh دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:48

ازبین اینا گوگوش و شادمهر غیراینا آهنگهای پاشایی و شهرام شکوهی و هر آهنگی که آرامش بده

.... دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:49

من بیشتر وقتی دلم گرفت به خدا رجوع میکنم ونماز میخونم تا اهنگ گوش بدم الا بذکر الله تطمئن القلوب
بعدشم اقا ارش یه مطالبی بذار که در شان بچه های ترکمن باشه

بابت گوش دادن آهنگتون باید بگم که کار خوبی میکنید که هیچوقت نباید فراموش بشه
واماااا در مورد مطالب من به شخصه واقعا از شما وتمام افرادی که به خاطر جالب نبودن مطالب اعتراض دارن عذرخواهی میکنم
حتما ما رو با نظرات زیباتون راهنمایی کنید این وبلاگ مال همست
ممنون

گلناز دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:46 http://www.elkinturkmen.blogfa.com

سلام....از اکثر آهنگای مرتضی پاشایی خوشم نمیاد چون اکثرا غمگین میخونه... و صداش رو هم زیاد دوست ندارم

khodam دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 09:55

man khodam ahangaie :ebi-googoosh-pashaii-*&torkmani

ailar.or90 دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 09:36

من اهنگهای معین. یگانه. سالار عقیلی.
ممنون از مطلبتون....

ممنون از اومدنتون بازم بیاین
میسیییییی

m دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 04:37

8

آره حتما گوش بده چون آرامش میده

گلناز یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 22:27 http://www.elkinturkmen.blogfa.com

پلوان حالمرادوف...شادمهر...سیاوش قمیشی...علیرضا طلیسچی...پویا بیاتی...
هر آهنگی که متنش و صداش بهم آرامش بده...

سلام ممنون که اومدی

اگه اینطوریه آهنگهای مرتضی پاشایی رو هم گوش بدین خیلی میچسبه
امتحان کن
thanks

azi یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 21:44 http://hurdokht.loxblog.com/

گوگوش

حقا که بجنوردی!!!!!
منم بجنوردیم وآهنگهای گوگوشو زیاد گوش میدم

افشین یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 21:14

افتخاری و شهرام شکوهی

آیجمال یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 17:47

افتخاری

ok

ابجیk یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 16:18

داداش ارش خیلی ببخشید
1 سوال داشتم مجبور شدم تو پست شما بپرسم!!!!
داداش یحیی از نویسندگی در اومده؟؟؟؟؟؟؟
چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم گرف وقتی دیدم اسمش نیس
البته میدونم چون دانشجوی مشهدم ب من ربطی نداره فقط خواستم بدونم

سلام آبجی نه همچین چیزی نیست فقط چون وقت امتحانات بود سعی میکنه بیشتر به درساش مشغول بشه تا وبلاگ اتشاالله بعد امتحانات ممنون

ادریس یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 13:17 http://mbhb91.blogsky.com/

من بیشتر آهنگ های پهلوان و مرتضی پاشایی .
از علی عبدالمالکی هم فقط دردت به جونمشو میشنوم
از علی اصحابیم آهنگ تیکه تیکه شو گوش میدم.

m.a.davaji یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 13:15

salam
man har chi giram biiad goosh midam

سلام
خب اینم میشه
ممنون

آیی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 10:11

سلام
مجید خراطها اصلا گوش نمیدم
با هایده موافقم

منم باهات موافقم مجید خیلی غمگین میخونه

ممنون که سر زدی

m یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 10:09

خداییش این شکیلا هم بد نمیخونه ها !!!!!!!!!!!!

شکیلاکه دیگه واقعا مظهر قشنگی صدای خانوماست

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 10:08

تو تنهاییام گوگوش وشادمهر
پهلوان هم گیرم بیاد گوش میدم

گوگوشو حتما گوش بده مخصوصا اهنگهای اعجاز-برای من-نگو بدرودش که عالیه

نخور یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 10:07

خوب معلومه آهنگای پهلوان ودوتار
سخی جبار وسخی دورسن هم گوش میدم

چسبیدی به ترکمن
خیلی خوبه که ترکمنی گوش میدین متاسفانه امروزه کمتر ترکمنی گوش میدن

عبدالقادر شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 23:58

هرچی گیرم بیاد ولی بیشتر آهنگ های علی رو گوش میدم!!!

دادا هر چی گیرم بیاد که نمیشه آدم باید شخصیت ثابتی داشته باشه
خوبه چون منم علیرو دوسش دارم

یاشار شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 23:26

سلام ارش جون من زیاد دلگیر نمیشم چون سعی مکنم یشتر اوقات شاد باشم وحالا گاهی اوقات که ناراحتی پیش میاد آهنگ های آرام :
شکیلا بنیامین و گاهی علی عبدالمالکی گوش میدم
مرcccccccccccccccccccc
its very good

سلام
مجید علیپورم امتحان کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد